Hvad er oddsene for fødsel i denne situation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Frøken J.

Christine skriver:

Nu har jeg aldrig været så gravid som dig, da jeg fødte før 38+2 begge gange.
Men da jeg blev sat i gang (uden held) anden gang, sagde jordemoderen at babyen stod med hovedet hvilende på skambenet, og at han derfor ikke var i nærheden af at falde ned hvor han kunne sætte sig fast. Så måske er det samme situation for dig?
Jeg ved ikke hvad man evt. gør så, men jeg vil da tro der er al mulig chance for at hun falder på plads i løbet af de næste par dage..

Tak for svaret Altså hun står med hovedet "Midtfor", men gider bare ikke trykke det ned, eller hvad man siger.. Hun har stået fast før, men er hoppet op igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Christine

Frøken J. skriver:

Tak for svaret Altså hun står med hovedet "Midtfor", men gider bare ikke trykke det ned, eller hvad man siger.. Hun har stået fast før, men er hoppet op igen

Ej kan de det? Det lyder da lidt ubehageligt!

Man ved jo desværre aldrig, men jeg synes ikke du ligner en der går 14 over tid.. det er bare en fornemmelse

Der sker nok noget snart.

Anmeld

30. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Ja, jeg stod i dag og kiggede i spejlet og må nok erkende, at min mave sidder MEGET højt. Jeg ved jo, at den lille ikke står fast, men hun står jo så også meget højt.. Hvad er oddsene lige for at gå i gang af sig selv, når hun nu ikke har fundet udgangen endnu åbenbart? Ærlig talt er jeg ved at nå den tro, at jeg vil blive sat i gang Har termin på søndag..

Har vedhæftet foto

Først og fremmest.. WAOW en flot rund mave, det ser da bare for vildt ud så rund og smuk den er

dernæst, min bette mand står jo heller ikke fast og står højt, og jeg er nu 41+0 og har fuld livmoderhals tilbage, så ingen tegn på at der snart sker noget..

JM sagde til mig at mine plukkeveer skulle blive meget kraftigere før jeg fik ham presset mod udgangen sådan at livmoderhalsen kunne blødgøres..

så jeg tror ikke jeg føder før jeg bliver sat igang, så regner med at føde onsdag eller torsdag i næste uge.. lige inden jeg rammer 42+0

men men men hvis vandet går, så går det jo stærkt

Anmeld

30. september 2011

Frøken J.

Christine skriver:

Ej kan de det? Det lyder da lidt ubehageligt!

Man ved jo desværre aldrig, men jeg synes ikke du ligner en der går 14 over tid.. det er bare en fornemmelse

Der sker nok noget snart.

Jeps! Og det er super nederen HUn stod godt fast i uge 35 allerede, men så ombestemte hun sig. Haha

Sådan noget må du ikke sige Nu er der snart jeg ved ikke hvor mange, der har sagt siden uge 38: "Ej, jeg tror du føder indenfor et par uger, det er jeg ret sikker på" - Men ak nej

Anmeld

30. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

Først og fremmest.. WAOW en flot rund mave, det ser da bare for vildt ud så rund og smuk den er

dernæst, min bette mand står jo heller ikke fast og står højt, og jeg er nu 41+0 og har fuld livmoderhals tilbage, så ingen tegn på at der snart sker noget..

JM sagde til mig at mine plukkeveer skulle blive meget kraftigere før jeg fik ham presset mod udgangen sådan at livmoderhalsen kunne blødgøres..

så jeg tror ikke jeg føder før jeg bliver sat igang, så regner med at føde onsdag eller torsdag i næste uge.. lige inden jeg rammer 42+0

men men men hvis vandet går, så går det jo stærkt

Tusind tak

Æv! Men det lyder jo egentlig også som en meget logisk forklaring. Der kan vel bedst ske ting og sager og "åbning" dernede, hvis der er noget der presser lidt på, og det er der jo ikke noget der gør, hvis bebs står højt som vores gør. Æv! Men synes nu også det er på tide, at du føder!!

Anmeld

30. september 2011

Maja88

nu fik jeg jo pks men min mave var meget højere oppe og 14 dage før termin var jeg 2cm åben

Anmeld

30. september 2011

Frøken J.

Maja88 skriver:

nu fik jeg jo pks men min mave var meget højere oppe og 14 dage før termin var jeg 2cm åben

Men stod din bette fast? Altså tænker at den hos nogen måske godt kan stå højt mens barnet står fast

Anmeld

30. september 2011

Palaja

Frøken J. skriver:

Ja ja, jeg er godt klar over, at det er normalt at gå over tid Det jeg bare tænkte på var, om der var en tendens til, at man gik ekstra meget over tid, hvis bebs stod højt Men tak for svaret! Du er i hvert fald eksemplet på, at man ikke behøver gå for evigt, fordi den sidder højt

He he, for min skyld måtte hun godt være blevet derinde lidt længere  

Vestøv til dig  om max 17 dage har du din datter i armene, det er da fantastisk 

Anmeld

30. september 2011

Christine

Frøken J. skriver:

Jeps! Og det er super nederen HUn stod godt fast i uge 35 allerede, men så ombestemte hun sig. Haha

Sådan noget må du ikke sige Nu er der snart jeg ved ikke hvor mange, der har sagt siden uge 38: "Ej, jeg tror du føder indenfor et par uger, det er jeg ret sikker på" - Men ak nej

Gjorde det ikke mærkeligt i bækkenet at hun først sad fast og så ikke gjorde? Ved ikke om man selv kan mærke det..

Nu vil jeg ikke skræmme dig, men sidst jeg gættede på en fødsel sagde jeg 6. september og det blev 25. Så måske skal jeg bare sige at jeg ikke aner hvornår hun kommer!!

Anmeld

30. september 2011

Frøken J.

Christine skriver:

Gjorde det ikke mærkeligt i bækkenet at hun først sad fast og så ikke gjorde? Ved ikke om man selv kan mærke det..

Nu vil jeg ikke skræmme dig, men sidst jeg gættede på en fødsel sagde jeg 6. september og det blev 25. Så måske skal jeg bare sige at jeg ikke aner hvornår hun kommer!!

Jeg mærkede ikke da det skete! Synes jeg havde en del smerter i underlivet som forsvandt, så det passede meget godt. Men de er vendt tilbage, selvom hun vidst stadig ikke står fast, så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.