Hvad er oddsene for fødsel i denne situation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Frøken J.

Palaja skriver:

He he, for min skyld måtte hun godt være blevet derinde lidt længere  

Vestøv til dig  om max 17 dage har du din datter i armene, det er da fantastisk 

Hehe tak! Jeg synes jo 17 dage er længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Mca<3

Da jeg ventede min datter stod hun heller ikke fast , jeg havde også fået vandafgangs varsel , hun kom altså 2 dage før termin   Begge mine drenge har stået fast og de kom begge 10 dage senere

Anmeld

30. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Tusind tak

Æv! Men det lyder jo egentlig også som en meget logisk forklaring. Der kan vel bedst ske ting og sager og "åbning" dernede, hvis der er noget der presser lidt på, og det er der jo ikke noget der gør, hvis bebs står højt som vores gør. Æv! Men synes nu også det er på tide, at du føder!!

ja jeg har i hvert fald overbevist min hjerne om at jeg åbenbart ikke selv kan gå i fødsel, for har kun tirsdag i næste uge i hovedet, hvor jeg skal ind og sættes igang

Anmeld

30. september 2011

Frøken J.

Mca<3 skriver:

Da jeg ventede min datter stod hun heller ikke fast , jeg havde også fået vandafgangs varsel , hun kom altså 2 dage før termin   Begge mine drenge har stået fast og de kom begge 10 dage senere

Tak fordi du deler dine erfaringer

Anmeld

30. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

ja jeg har i hvert fald overbevist min hjerne om at jeg åbenbart ikke selv kan gå i fødsel, for har kun tirsdag i næste uge i hovedet, hvor jeg skal ind og sættes igang

Formentlig også bedst at forberede sig selv på dét udfald, for så kan man da kun blive positivt overrasket ellers

Anmeld

30. september 2011

Christine

Frøken J. skriver:

Jeg mærkede ikke da det skete! Synes jeg havde en del smerter i underlivet som forsvandt, så det passede meget godt. Men de er vendt tilbage, selvom hun vidst stadig ikke står fast, så

Nu ved jeg ikke hvorfor du helst ikke vil sættes i gang, om det er selve igangsættelse eller "bare" at skulle vente så lang tid med at se din baby, men vil bare lige sige at MANGE har gode oplevelser med at blive sat i gang (dem synes man ikke altid man hører når man selv er gravid).

I princippet kan hun vel have sat sig fast igen allerede?
Men jeg mener også at mange fødsler starter uden at hovedet når at stå fast. Kan ikke huske tallene, men det lød som en hel del fødsler.

Anmeld

30. september 2011

Maja88

Frøken J. skriver:

Men stod din bette fast? Altså tænker at den hos nogen måske godt kan stå højt mens barnet står fast

nej det gjorde hun ike.. hun sad så også op. så ved godt formen er anderledes på maven. men hun stod ikke fast

Anmeld

30. september 2011

Frøken J.

Christine skriver:

Nu ved jeg ikke hvorfor du helst ikke vil sættes i gang, om det er selve igangsættelse eller "bare" at skulle vente så lang tid med at se din baby, men vil bare lige sige at MANGE har gode oplevelser med at blive sat i gang (dem synes man ikke altid man hører når man selv er gravid).

I princippet kan hun vel have sat sig fast igen allerede?
Men jeg mener også at mange fødsler starter uden at hovedet når at stå fast. Kan ikke huske tallene, men det lød som en hel del fødsler.

Igangsættelse som sådan har jeg ikke noget i mod, bortset fra det skulle være en hårdere fødsel. Det er mere tidshorisonten

Men jeg tror ikke hun har sat sig fast. For jeg var til noget check på svangreamb. for lidt over en uge siden, hvor smerterne var tilbage, og der stod hun stadig ikke fast, desværre!

Anmeld

30. september 2011

Bom

Min Matilde stod aldrig fast, fødte 40+4, dog ved akut ks.. Den korte historie er, 18 timer med veer, 2 cm åben, grønt fostervand og til sidst blev Matilde dårlig i min mave og hun kom med akut ks, da hun kom ud havde hun navlesnoren to gange rundt om brystkassen, så lægen mente at det var pga navlesnoren at der ingen fremgang var i min fødsel, da den var for kort til at hun kunne komme ned i mit bækken..
Så sommersumarum er at selv om bebs ikke står fast, behøves du ikke gå vildt mange dage over tid..

Puster lidt ve støv i din retning..

Anmeld

30. september 2011

Mca<3

Frøken J. skriver:

Tak fordi du deler dine erfaringer

Det var da så lidt , i øvrigt var det første barn   såå ?? Du kan have født i morgen hvis det skulle være .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.