Første læge besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

Emily2012<3

Anonym skriver:

Så tager jeg min kæreste med også. Synes det er vigtigt han er med til så meget som muligt.

Hun spørger om jeg har tisset her til morgen. Jeg er sådan en der også er oppe og tisse om natten, og tror jeg allerede havde tisset 3 gange, så ja det havde jeg jo. Ja så kunne jeg først komme i morgen for det skulle være morgen urin. Og den kunne afleveres i deres postkasse. Sikkert fordi de ikke gider have jeg sidder og venter. Men fristes nu til at aflvere den når de åbner og så sige jeg vil vente på svaret. Men ved ikke om de synes det er i orden.

Ej nej nej nej.. Det er simpelthen da for underligt..

Jeg kom ned og lavede sådan en prøve efter jeg havde tisset et par gange.. Så det er godt nok noget fis de lukker ud der synes jeg..  

Ja tag manden med.. Han kan nemmest svarer på de spørgsmål jo.. Og så er det jo også hyggeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Anonym trådstarter

GitteC78 skriver:

Ja prøv at ringe i dag.... Krydser finger for at du får svar af vide i dag.

Nej jeg synes tiden flyve afsted. Det er allerede 14 uger siden jeg fandt ud af at jeg er gravid . Det er mit andet barn, så har nok at se til med en på 1 år, så måske derfor jeg ikke føler ventetiden er lang.

Jeg kan først aflevere en i morgen da det skal være morgenurin, men jeg ringer i morgen og får svaret. Kan sekretæren ikke sagtens give en svar?

Ja det er jo helt vildt. Ja så er det da ikke fordi du slapper særlig meget af med sådan en størrelse

Anmeld

28. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Det er rart nok med lige at få taget en blodprøve. Jeg har oplevet før at de forskellige sekretærer ikke ved besked. Men hende her mente ikke det var nødvendigt med en blodprøve. Det var først senere.

Men hvor ville det være nemmere for alle hvis alle læger havde de samme retningslinjer.

Ja. Det ville være bedre .. Kan eg kun give dig ret i ..

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

BJNGJ. skriver:

Ej nej nej nej.. Det er simpelthen da for underligt..

Jeg kom ned og lavede sådan en prøve efter jeg havde tisset et par gange.. Så det er godt nok noget fis de lukker ud der synes jeg..  

Ja tag manden med.. Han kan nemmest svarer på de spørgsmål jo.. Og så er det jo også hyggeligt..

Tis er tis. og ja måske er det nememre at måle om morgen, men at jeg har tisset et par gange ændre jo ikke ligefrem noget. Og det vil jeg da også have gjort i morgen når jeg aflevere den.

Det vil jeg gøre så. er jo nogen ting jeg sikkert ikke ved. Og han har selv også givet udtryk for han gerne vil med

Anmeld

28. september 2011

GitteC78

Anonym skriver:

Jeg kan først aflevere en i morgen da det skal være morgenurin, men jeg ringer i morgen og får svaret. Kan sekretæren ikke sagtens give en svar?

Ja det er jo helt vildt. Ja så er det da ikke fordi du slapper særlig meget af med sådan en størrelse

Du kan prøve, men er ikke sikker. Hvor jeg har læge SKAL man snakke med lægen....

Nej jeg får ikke slappet så meget af, heldigvis er han i dagpleje og så er jeg sygemeldt...

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

GitteC78 skriver:

Du kan prøve, men er ikke sikker. Hvor jeg har læge SKAL man snakke med lægen....

Nej jeg får ikke slappet så meget af, heldigvis er han i dagpleje og så er jeg sygemeldt...

Ja okay. vores læger er umulige at få tid hos, især hende der er min faste læge. og hun har ferie i denne uge. Men hvis man sad og ventede deropppe på svaret hvem giver så en svaret? stadig lægen?

Ja okay det hjælper lidt på det. så er der lidt aflastning

Anmeld

28. september 2011

D-Micka

Det er jo meget forskelligt fra læge til læge hvordan de gør det..
Men jeg testede hjemme da jeg var ca. 5 uger henne.. Ringede så til min daværende læge og hun sagde: Positiv er positiv.. Så hvis jeg testede positiv hjemme gjorde jeg det også ved hende ..
Og så fik jeg en tid til da jeg var 8 uger henne, hvor der så skulle laves vandrejournal

Anmeld

28. september 2011

GitteC78

Anonym skriver:

Ja okay. vores læger er umulige at få tid hos, især hende der er min faste læge. og hun har ferie i denne uge. Men hvis man sad og ventede deropppe på svaret hvem giver så en svaret? stadig lægen?

Ja okay det hjælper lidt på det. så er der lidt aflastning

Hmmm.... det er et godt spørgsmål. Tror måske sekretæren... Men er ikke sikker.

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

D-Micka skriver:

Det er jo meget forskelligt fra læge til læge hvordan de gør det..
Men jeg testede hjemme da jeg var ca. 5 uger henne.. Ringede så til min daværende læge og hun sagde: Positiv er positiv.. Så hvis jeg testede positiv hjemme gjorde jeg det også ved hende ..
Og så fik jeg en tid til da jeg var 8 uger henne, hvor der så skulle laves vandrejournal

Ja det er vist meget forskelligt. for her havde to positive tests ikke noget at sige. men må jo bare op med den prøve. kan jo være i morgen at hende jeg aflevere til er en anden en og hun er sød. det handler nemlig om hvem man er heldig at snakke med :-)

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

GitteC78 skriver:

Hmmm.... det er et godt spørgsmål. Tror måske sekretæren... Men er ikke sikker.

Jeg tager chancen og aflevere den selv i morgen, og så må jeg forhøre mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.