tanja. skriver:
har lige markeret din tekst
Der er jeg helt enig med dig og med hende, det var skam kun det "janni." har markeret med rødt inden i svaret der fik mig lidt op af sofaen
der skulle nok nærmere have stået det ikke KUN er lykken af være ung mor, fordi at jo ældre man er jo mere livserfaring har man, nu har jeg to unger og to bonus. og jeg synes som sagt det var tæske hårdt med den første fordi alene og hjerneskadet .. det var altså hårdt for mig, jeg mistede venner og var KUN mor i 2½ år ingen mænd, ingenting der var kun min datter, job, og uddannelse. Da jeg fik knægten var det nemmer fordi jeg var ældre og mere i ro med mig selv.
Min veninde der første har fået nu her,. alt har været så nemt for dem fordi de havdealt på plads først som hus, bil(er), økonomi, jobs, jamen alt... og det har givet dem en kæmpe mæssig ro omkring det at skulle være forældre fordi mange af de sure ting man kunne døje med ( som ikke har med barnet at gøre) var på plads.
Men selvfølglig dig er jeg mærket at at have været blevet skredet fra af manden,. og tøsepigen var hjerneskadet, det gør jo glansbilledet noget dystert
Anmeld