"eksperternes" svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

katrineoerum

Nej det er ikke okay at hun svare på andet end det der bliver spurgt om. Samtidig vil jeg dog sige at det med at få børn mens man studere er pisse hårdt. Jeg har født to snart tre børn under uddannelse pga. sygdom som snart vil gøre det forsent at få børn men hvad jeg kunne vente tl mn uddannelse var færdig havde jeg gjordt det for det har bare været så hårdt at skulle til tre eksamner 15 dage før jeg føde og 14 dage efter sad jeg på skole bænken igen. Jeg ville fraråde at man gjorde studietiden hårde end den er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Koen.

rikkeregnbue skriver:

Synes hendes svar som sådan er helt ok, men er enig med dig i, at hun kunne nok godt have fundet på andre ord end at det ikke er lykke at være ung mor..

Nu bliver jeg selv ung mor, og allerede nu føler jeg mig da mere lykkelig end nogensinde..

SE det var DET jeg mente

Anmeld

27. september 2011

Dinna88

tanja. skriver:

Det var skam IKKE for at lave en "hønsegård" stillede nu bare et spørgsmål

men ja, v har jo heldigvis forskellige meninger

Det siger jeg heller ikke, jeg tager bare ord der er blevet brugt

Jeg tænker at det ikke har super meget med en holdning at gøre.. Jeg synes ikke eksperne skal blive personlige; så kan vi jo alle give de svar! Men som jeg skrev, så tror jeg godt vi alle kan regne ud at hun ikke mener, at det er rent helvede, at være ung mor. Altså, det er vel logisk. 

Anmeld

27. september 2011

Koen.

katrineoerum skriver:

Nej det er ikke okay at hun svare på andet end det der bliver spurgt om. Samtidig vil jeg dog sige at det med at få børn mens man studere er pisse hårdt. Jeg har født to snart tre børn under uddannelse pga. sygdom som snart vil gøre det forsent at få børn men hvad jeg kunne vente tl mn uddannelse var færdig havde jeg gjordt det for det har bare været så hårdt at skulle til tre eksamner 15 dage før jeg føde og 14 dage efter sad jeg på skole bænken igen. Jeg ville fraråde at man gjorde studietiden hårde end den er.

åh jamen, der vil jeg give dig delvist ret, men det kan jo både være unge/"gamle" der er under uddannelse når de får børn, så det er lidt en anden snak Det er da ikke en drøm at lave lektier og have et barn samtidig, men det er det vist ikke uanset ALDEREN

Anmeld

27. september 2011

SjeBets

tanja. skriver:

har lige markeret din tekst Der er jeg helt enig med dig og med hende, det var skam kun det "janni." har markeret med rødt inden i svaret der fik mig lidt op af sofaen

der skulle nok nærmere have stået det ikke KUN er lykken af være ung mor, fordi at jo ældre man er jo mere livserfaring har man, nu har jeg to unger og to bonus. og jeg synes som sagt det var tæske hårdt med den første fordi alene og hjerneskadet .. det var altså hårdt for mig, jeg mistede venner og var KUN mor i 2½ år ingen mænd, ingenting der var kun min datter, job, og uddannelse. Da jeg fik knægten var det nemmer fordi jeg var ældre og mere i ro med mig selv. 

Min veninde der første har fået nu her,. alt har været så nemt for dem fordi de havdealt på plads først som hus, bil(er), økonomi, jobs, jamen alt... og det har givet dem en kæmpe mæssig ro omkring det at skulle være forældre fordi mange af de sure ting man kunne døje med ( som ikke har med barnet at gøre) var på plads.

Men selvfølglig dig er jeg mærket at at have været blevet skredet fra af manden,. og tøsepigen var hjerneskadet, det gør jo glansbilledet noget dystert  

Anmeld

27. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

katrineoerum skriver:

Hvor er det skægt at man som mennesker er SÅ forskellige -

Jeg har været studerende med begge mine børn, og er det stadig. Jeg vil også være studerende med vores tredje barn, som forhåbentligt snart kommer.

Jeg synes simpelthen det er den største befrielse at studere imens man har børn, og jeg ville ikke undvære det!

Anmeld

27. september 2011

Dinna88

SjeBets skriver:

der skulle nok nærmere have stået det ikke KUN er lykken af være ung mor, fordi at jo ældre man er jo mere livserfaring har man, nu har jeg to unger og to bonus. og jeg synes som sagt det var tæske hårdt med den første fordi alene og hjerneskadet .. det var altså hårdt for mig, jeg mistede venner og var KUN mor i 2½ år ingen mænd, ingenting der var kun min datter, job, og uddannelse. Da jeg fik knægten var det nemmer fordi jeg var ældre og mere i ro med mig selv. 

Min veninde der første har fået nu her,. alt har været så nemt for dem fordi de havdealt på plads først som hus, bil(er), økonomi, jobs, jamen alt... og det har givet dem en kæmpe mæssig ro omkring det at skulle være forældre fordi mange af de sure ting man kunne døje med ( som ikke har med barnet at gøre) var på plads.

Men selvfølglig dig er jeg mærket at at have været blevet skredet fra af manden,. og tøsepigen var hjerneskadet, det gør jo glansbilledet noget dystert  

Præcis hvad jeg skrev/tænker

Anmeld

27. september 2011

lycly

Jeg synes ikke hun har ret til at skrive sådan . Hvem fanden bad om hendes MENING? Hun bad om svar på nogle spørgsmål. Jeg var blevet gal hvis det var mig.

Anmeld

27. september 2011

Koen.

SjeBets skriver:

Selvfølgelige har det os noget at gøre med hvilken bane ens liv lige rammer Du lyder jo netop ikke til at have haft det nemt og ja det påvirker selvfølgelig, det er os derfor man ikke kan skære alle over en kam

Anmeld

27. september 2011

Koen.

Jeg tror nogle har missforstået mig, Jeg er HELT ENIG i hendes svar, men det er den "løftede" pegefinger og den måd hun skriver på der fik mig lidt op af stolen

SELVFØLGELIG, skal man da ikke sætte børn i verdenen fordi man forventer hjælp fra det offentlige ovs. det er måden det er skrevet på og ikke selve hendes svar på de 2 spørgsmål jeg mener

Men ja, nu har jeg lagt den i baby.dk gruppen så håber jeg da jeg får svar på MIT spørgsmål engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.