"eksperternes" svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.306 visninger
140 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Koen.

ja, nu er jeg lige nød til at høre efter jeg læse et ekspertsvar som jeg synes var en anelse fordømmende og faktisk ikke i orden

Har eksperterne lov til at skrive sådan Havde det været i en debat der var blevet skrevet så fordømmende om unge mødre var der helt sikkert blevet et ramaskrig og en værre hønsegård ud af det

Men er det OK fordi det er en af baby.dk`s eksperter der skriver sådan

blev lige lidt nysgerrig

Tanja, Lærke og krøllen (9+0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

SjeBets

tanja. skriver:

ja, nu er jeg lige nød til at høre efter jeg læse et ekspertsvar som jeg synes var en anelse fordømmende og faktisk ikke i orden

Har eksperterne lov til at skrive sådan Havde det været i en debat der var blevet skrevet så fordømmende om unge mødre var der helt sikkert blevet et ramaskrig og en værre hønsegård ud af det

Men er det OK fordi det er en af baby.dk`s eksperter der skriver sådan

blev lige lidt nysgerrig

Tanja, Lærke og krøllen (9+0)

skal de bare tale folk efter munden ?

Anmeld

27. september 2011

Koen.

27. september 2011

Koen.

SjeBets skriver:

skal de bare tale folk efter munden ?

NEJ! Men ligefrem at skrive det ikke er lykken at være ung mor, hvor VED hun det fra?

Anmeld

27. september 2011

SjeBets

tanja. skriver:

NEJ! Men ligefrem at skrive det ikke er lykken at være ung mor, hvor VED hun det fra?

måske hun selv har været ung mor, eller kender til piger som er ung mor?  Går ud fra at når man skriver sådan noget så er det fordi man har noget at have det i 

Jeg forstår ikke folk farer sådan op over det, hvis det ikke passer på dem så er det vel lige gyldigt, og for nogen har det eller er det ikke lykken, og for andre er det ... 

Anmeld

27. september 2011

klmf

Jeg synes det er et fint svar - man burde ikke planlægge at få et barn før man selv kan forsørge det, ung eller ej.

Anmeld

27. september 2011

Kamulla

Jeg syntes det er et fint svar hun giver.. jeg er selv ung mor og ville skrive det samme hvis det var mig

Anmeld

27. september 2011

Koen.

SjeBets skriver:

måske hun selv har været ung mor, eller kender til piger som er ung mor?  Går ud fra at når man skriver sådan noget så er det fordi man har noget at have det i 

Jeg forstår ikke folk farer sådan op over det, hvis det ikke passer på dem så er det vel lige gyldigt, og for nogen har det eller er det ikke lykken, og for andre er det ... 

Jeg fare da skam heller ikke op Stiller et spørgsmål, men ja det er vist ikke okay lyder det til synes da ellers det er skrevet pænt

Men ja, min menig er bare at hun skære alle over en kam og skriver det på en fordømmende måde

Så må du jo have din mening

Nå ja, men god aften til dig da så

Anmeld

27. september 2011

Koen.

lotchen skriver:

Jeg synes det er et fint svar - man burde ikke planlægge at få et barn før man selv kan forsørge det, ung eller ej.

Nej, der er jeg HELT enig, hvilket jeg os har skrevet i mit svar til hende

Men synes bare det kunne have været skrevet anderledes, end lige at det ikke er lykken at være UNG mor

Anmeld

27. september 2011

Koen.

Camillas-Copenhagen.com skriver:

Jeg syntes det er et fint svar hun giver.. jeg er selv ung mor og ville skrive det samme hvis det var mig

Derfor er det jo dejligt vi alle må have vores meninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.