"eksperternes" svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Det er ok at hun giver sin personlige mening til kende, men helt ærligt - kunne det ikke gøres på en mindre fordømmende måde? Det synes jeg godt! Jeg opfatter slet ikke svaret som et "ekspert svar", da jeg synes der bliver svaret på en nedladende måde... "lille/søde ven"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

klmf

tanja. skriver:

Nej, der er jeg HELT enig, hvilket jeg os har skrevet i mit svar til hende

Men synes bare det kunne have været skrevet anderledes, end lige at det ikke er lykken at være UNG mor

Jeg synes hun holder en fin tone og jeg ville skrive det samme. Hvis hun nu havde skrevet at det var hjernedødt og taberagtigt at blive ung mor, så havde det været en anden sag

Anmeld

27. september 2011

Dinna88

Jeg tænker at der er tale om en misforståelse - det havde jo været noget HELT andet hvis hun havde skrevet, at det ikke KUN er lykken at være ung mor... Der hersker nuvel ingen tvivl om at hun ikke mener, at det er forfærdeligt, det stik modsatte af lykkefuldt, at være ung mor.

Så jeg synes det er lidt at gå for meget i detaljer, hvis der går hønsegård i den over det

Anmeld

27. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Synes hendes svar som sådan er helt ok, men er enig med dig i, at hun kunne nok godt have fundet på andre ord end at det ikke er lykke at være ung mor..

Nu bliver jeg selv ung mor, og allerede nu føler jeg mig da mere lykkelig end nogensinde..

Anmeld

27. september 2011

SjeBets

tanja. skriver:

Jeg fare da skam heller ikke op Stiller et spørgsmål, men ja det er vist ikke okay lyder det til synes da ellers det er skrevet pænt

Men ja, min menig er bare at hun skære alle over en kam og skriver det på en fordømmende måde

Så må du jo have din mening

Nå ja, men god aften til dig da så

var heller ikke ment personligt på dig bare generelt ... meningerne er forskellige, og nogle oplever det på en måde og andre på en anden. og siden hun skriver det sådan må det var på den måde hun ahr oplevet det, hvis du kan følge mig.

Og synes også at man skal vente med børn til man selv kan forsørge dem. på den ene eller anden måde. det er en måde for MIG at se, at folk er klar til det ansvar. 

Anmeld

27. september 2011

Koen.

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det er ok at hun giver sin personlige mening til kende, men helt ærligt - kunne det ikke gøres på en mindre fordømmende måde? Det synes jeg godt! Jeg opfatter slet ikke svaret som et "ekspert svar", da jeg synes der bliver svaret på en nedladende måde... "lille/søde ven"

Anmeld

27. september 2011

Koen.

Dinna88 skriver:

Jeg tænker at der er tale om en misforståelse - det havde jo været noget HELT andet hvis hun havde skrevet, at det ikke KUN er lykken at være ung mor... Der hersker nuvel ingen tvivl om at hun ikke mener, at det er forfærdeligt, det stik modsatte af lykkefuldt, at være ung mor.

Så jeg synes det er lidt at gå for meget i detaljer, hvis der går hønsegård i den over det

Det var skam IKKE for at lave en "hønsegård" stillede nu bare et spørgsmål

men ja, v har jo heldigvis forskellige meninger

Anmeld

27. september 2011

Kamulla

tanja. skriver:

Derfor er det jo dejligt vi alle må have vores meninger

det jo det.. du spørg og jeg svarer

eksperten kommer jo bare med sin mening

Anmeld

27. september 2011

Koen.

SjeBets skriver:

var heller ikke ment personligt på dig bare generelt ... meningerne er forskellige, og nogle oplever det på en måde og andre på en anden. og siden hun skriver det sådan må det var på den måde hun ahr oplevet det, hvis du kan følge mig.

Og synes også at man skal vente med børn til man selv kan forsørge dem. på den ene eller anden måde. det er en måde for MIG at se, at folk er klar til det ansvar. 

har lige markeret din tekst Der er jeg helt enig med dig og med hende, det var skam kun det "janni." har markeret med rødt inden i svaret der fik mig lidt op af sofaen

Anmeld

27. september 2011

Koen.

rikkeregnbue skriver:

Synes hendes svar som sådan er helt ok, men er enig med dig i, at hun kunne nok godt have fundet på andre ord end at det ikke er lykke at være ung mor..

Nu bliver jeg selv ung mor, og allerede nu føler jeg mig da mere lykkelig end nogensinde..

Se det var lige det jeg mente

ja nu venter jeg nr 2 og jeg føler mig altså heller ikke ulykkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.