Hvor meget har i taget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2009

babyMark

anmaj skriver:

jeg er 39 + 3 og har taget 12 kg på.. og jeg har det på helt samme måde... - nu må han gerne komme ud... er træt af at have ondt i hænder og fødder og sove dårligt.. ved godt at søvnen bliver ikke bedre men bare det at man ikke skal udsende advarselssignaler når man vender sig ved siden af manden, det bliver rart at slippe for..

Hej anmaj

He he he.....

den var virkelig god, den der med advarslen, når man vender sig i sengen
Den kan også bruges når man skal forbi hinanden i en døråbning, på badeværelset i et smalt køkken osv...

Nu har jeg endelig fået styr på maven! Men sove det kan jeg stadigvæk ikke....jeg tror der er begyndt at suse en masse adrenalin rundt i kroppen! Jeg har faktisk lidt ondt af min mand - han forsøger at tage på arbejde om morgenen, mens jeg der som regel endelig falder i søvn. Til gengæld har jeg hørt på hans snorken, selvom han påstår at han heller ikke har sovet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Pellemor

Hej
Jeg er i uge 33+5 og har taget 12 kg på, og det er jeg rimeligt tilfreds med. På det her tidspunkt i graviditeten skal man ikke tænke så meget på vægten for nu går det jo stærkt og barnet tager helt vildt meget på nu:-)
Jeg kender godt det med advarslerne - både min store søn og min mand er tit stødt ind i maven og jeg ender også altid med selv at støde den ind i dørkarmen eller køleskabshåndtaget og når jeg kører bil så sidder jeg helt akavet fordi jeg er nødt til at læne sædet tilbage for at maven ikke støder ind i rattet... Men er altså også blevet KÆMPE stor om maven, får altid kommentarer om at jeg da er blevet kolonormt stor om maven og jeg vist også har fået et tykt hoved -  ved godt det ikke er ondt ment, men kender i det at man ikke rigtig helt ved hvordan man skal tage de bemærkninger? ha ha ha ha..

Anmeld

10. august 2009

Natasja Savage Andersen

37+4 og har indtil nu taget ca. 16 kg på  er godt tilfreds..

Anmeld

17. august 2009

Hjaltesmor

Jeg er i 39. uge, og jeg har taget 9,5 kg på.
Jeg var ca. 4 kg over anbefalet BMI før jeg blev gravid, så det er meget passende, at jeg ikke har taget mere på.

Jeg tabte 10 kg, før jeg blev gravid og manglede altså de sidste 4, så dem håber jeg på at komme af med, når jeg (om kort tid) har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.