Hvor meget har i taget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

anmaj

Hejsa,

Jeg har også gået med de samme bekymringer om jeg tog for hurtigt på.

Men jeg er 26 + 5 uger henne og har taget 5 kilo på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Anden gang

Jeg er uge 14+5 og har taget 4 kg på allerede, så jeg bliver ikke den mindste gravide smiler.

Anmeld

16. april 2009

Anden gang

Hej
Jeg er i uge 14+5 og har taget 4 kg på indtil nu. Så jeg bliver nok ikke den mindste gravide. smiler

Anmeld

22. april 2009

Marcus´s mor

Syntes ikke i har taget så meget på, jeg er knap 23 uger henne og har taget 10 kilo på. men de sidste par uger har det stået stille.
Jeg spiser også godt og selvfølgelig sundt hver dag, så min bebs får alle de vitaminer han her brug for, og tænker ikke på min vægt, men jeg spiser ikke mere end jeg før jeg blev gravid..

Anmeld

24. april 2009

sabi1979

Jeg er i uge 22+3 og har taget 1 kg på

Anmeld

26. april 2009

Cille88

Jeg er 18+3 og her taget 1,5-2 kg på indtil videre. Jeg er også rimelig opmærksom på det, da jeg i forvejen har nemt ved at tage på, og vil meget gerne kunne tabe det hele igen efter gaviditeten selvfølgelig. )

Anmeld

27. april 2009

Nanna1985

Jeg er 22 fulde uger henne i morgen med mit andet barn og har taget 7 kilo på Jeg går tur hverdag med min hund og spiser sundt, men vægten stiger alligevel

Anmeld

29. april 2009

Knudsen

Så har jeg lige været til en lidt forsinket 2. graviditets undersøgelse her 27 uger henne.
Jeg har været lidt nervøs for hvad vægten sagde idag, men det var positivt. Jeg har kun taget 1½ kg på indtil videre, så det var dejligt.
Det vil bare være så ærgerligt at tage for meget på, når man nu allerede har ca 25 kg for meget at bære rundt på.

Min halsbrand er blevet rigtig slem, jeg kan stort set ikke spise noget uden at få voldsom halsbrand. Så jeg forsøger at holde mig til frugt, vand og meget magert pålæg.
kh Janni

Anmeld

5. maj 2009

Mau

Jeg er 21+2 uger henne idag, og har indtil videre taget knap 2 1/2 kilo på - men kan mærke at det er begyndt at gå hurtigt med vægtstigningen.
Heldigvis ligger det til familien ikke at tage det vilde på under graviditet, og jeg har heller aldrig før haft tendens til overvægt.

Anmeld

9. maj 2009

babyMark

Hejsa

Jeg er 30 + 4 uger henne og har taget omkring 11,5 kg på. Jeg synes at kiloene kommer hurtigt på lige nu....jeg var normalvægtig inden jeg blev gravid og i god form, så er ikke så bange for at tage for mange kilo på, da jeg har planer om at komme igang med at løbe igen, når jeg har født....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.