Hvor meget har i taget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2009

solsikken41

Hej,jeg er i uge 26 og har taget 3 kg på..

Spiser som jeg plejer,men passer da på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

majhan11

hej
jeg er 22+6 og har taget knap 4 kg på indtil videre, er ligeledes begyndt at have gener med vand i kroppen og halsbrand......men sådan er det bare bare bebse har det godt

Anmeld

24. maj 2009

Melissa´s Mor

Jeg har taget 6 kilo på indtil videre og er 27+6...
De første 3 måneder tabte jeg mig 4 kilo..!!!

Har heldigvis kun taget på, på maven.

Anmeld

25. maj 2009

anmaj

Melissa´s Mor skriver:

Jeg har taget 6 kilo på indtil videre og er 27+6...
De første 3 måneder tabte jeg mig 4 kilo..!!!

Har heldigvis kun taget på, på maven.

Jeg havde det på præcist samme måde... jeg tabte mig 4 kilo og har nu taget 7 på (fra udgangsvægten) og er i uge 32.

Anmeld

19. juni 2009

Kristine

Hej jeg er i 27 uge, og har taget 10 kg på. Det er mit første barn. Synes selv det er meget, og efter at have læst her er jeg vel kun egentlig blevet bekræftet i det. Jeg synes jeg spiser som jeg plejer - måske lidt mere en sød tand, men jeg passer da på.
Men ja, det gør vel ikke noget det er et stort og sundt barn der kommer til verden, så må jeg på kur bagefter, og ud at gå lange ture med barnevognen.

Anmeld

19. juni 2009

Findusinde

Er 26+4 og har for alvor taget på nu. Vægten siger +8 kg...

Anmeld

19. juni 2009

Mathilde

Ja det er noget tid siden jeg oprettede den her tråd og jeg er nu 36+2 og har taget 12kg på
Det er jo egentlig ikke fordi det er overdrevet meget og min jordemoder sagde også, at jeg skulle tage 12-14 på, så det er nok ikke helt ved siden af... Men jeg glæder mig til at få min krop tilbage!

Knus Mathilde

Anmeld

20. juni 2009

Lærke & Lucas

Hej.
Jeg er i dag 38+3 uger henne og jeg har taget 10 kg på i det hele.  Nu går jeg bare og venter på hun endelig kommer ud

Anmeld

21. juni 2009

Ox.

Mathilde skriver:

Jeg er bange for at tage for meget på i min graviditet. Jeg har før været en stor pige og har tabt mig over 30kg., så jeg vil nødig sidde tilbage med alt for mange kg på kroppen...
Heldigvis er jeg ved jordemoder hver anden uge, så vi kan snakke vægt...

Jeg har taget 1½ - 2kg på og er 16uger henne. Hvor meget har i taget på indtil videre (eller tabt)?

Knus Mathilde

Jeg er en stor pige selv, så prøver også at passe lidt på  Jeg er nu 34+4 og har taget ca 6-7 kilo på, så jeg er godt tilfreds

Anmeld

22. juni 2009

Eylem

Hej Mathilde!
Jeg hører også til de "store" piger. Under min første graviditet tog jeg tretten kilo på og tabte efterfølgende 30 kilo. Nu (min anden graviditet) er jeg i 31+5 og har taget 13-14 kilo på.
Jeg synes man skal huske på at en graviditet i sig selv vejer 10-12 kilo og at man ikke skal satse at tage mindre på end det. De giftstoffer man har i kroppen ligger i fedtlaget og vil derved blive frigivet til resten af kroppen og baby, hvis man taber sig under graviditeten. Og det gør man jo, hvis man f.eks. kun har taget 6 kilo på under hele graviditeten.
Selv har jeg det fint nok med det jeg har taget på og så må jeg "bare" sætte ekstra ind efter fødslen. Knus og held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.