Hvor meget har i taget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2009

jetteC

hej  til jer alle jeg er i uge 35
jeg har taget  7killo på ind til nu. venter min nr3 barn de andre 2 gange har jeg tage 20 og 25kg på så syntes jeg holder vægten pænt godt

men glæder mig til jeg har født så man kan få en normal krop ss

med venlig  hilsen Jettec

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

3drenge

Jeg er i uge 26 og har taget 16 kg på!!!! så er der lang vej endnu, ved jeg ender med, at tage 30kg på, det har jeg også gjort de andre gange

Anmeld

30. juni 2009

frkmia

Syns godt nok ikke I har taget meget på piger!! Jeg vejede 52 inden graviditeten, er nu 29 uger henne og vejer 65. Og der skal nok nå at komme mere på, så jeg får måske en lille opgave med at smide det sidste igen efter fødsel og amning.
Mvh Mia

Anmeld

3. juli 2009

Knudsen

Så har jeg lige været til 3. og sidste læge besøg. Jeg har nu taget 5,5 kg på, det lyder ikke af så meget, men jeg skal helst ikke tage mere på. Jeg havde jo ca. +30 kg da jeg blev gravid. Håber på en rigtig god amme periode så det nærmest rasler af.  

Janni 36+

Anmeld

6. juli 2009

grube1984

Jeg har ikke været på vægten siden sidste lægebesøg i 34. uge, hvor jeg havde rundet de 20 kg.
Jeg er en af de overvægtige med et bmi på 30, da jeg blev gravid. Så den med at de "store" piger tager knap så meget, passer ikke helt i mit tilfælde. Men så længe jeg kan komme af med det hele igen efter fødslen, så er det okay. Men nu døjer jeg også helt vildt meget med vand i kroppen, som er skyld i en del af de ekstra kilo. På nuværende tidspunkt er jeg 40+2 og jeg sku gerne ha nået at ta omkring 25 kg på.. Hmm..

Anmeld

7. juli 2009

Skrubben88

Jeg har lige været til jordmor idag da jeg er 40+0 uger henne  Og jeg spurgte hende lige om jeg ikke måtte bestige hendes vægt  Jeg har taget 12 kg på i hele graviditeten, og da jeg blev gravid fik jeg af vide jeg skulle tage mellem 10 og 20 kg på så jeg holder mig da indenfor grænserne

Anmeld

11. juli 2009

Isabeau

Jeg har termin d. 30. sep, og er 29 uger henne ca. Da jeg blev vejet ved første lægebesøg vejede jeg 57 kg., hvilket er 3 kg. over min normal vægt, men havde altså lige spist en ordentlig omgang julemad

Idag d. 11. juli var jeg på vægten herhjemme, som viste 71 kg., så i alt har jeg taget 14 kg. på. Forleden til jordmoder vejede den bette ca. 1. kg. og tror altså efterhånden også at brysterne gør det; er gået 2 størrelser op - fra A til C  

Men min mor trøster mig med at jeg ikke skal ta´ det så tungt, når jeg nu er gravid - man må gerne, siger hun. Desuden regner jeg stærkt med at tabe det hele igen, og et par kg. til. Jeg er vant til at løbe, svømme og styrketræne, men har ikke kunne gennem hele denne graviditet pga. smerter i maven; havde en virkelig stor cyste på venstre æggestokke, som heldigvis er "forsvundet". Nu er jeg så langt henne, at jeg næsten føler det ikke kan betale sig at motionere det helt vilde. Jeg går til svømning et par gange om ugen, samt går ture med hunden, det er det. Men krydser da fingre for at kg. rasler af igen, som det har gjort ved mine søstre og min mor.

Diana, Sæby

Anmeld

12. juli 2009

babyMark

Hejsa

Jeg er 39 + 5 uger henne idag....havde lige en periode hvor det gik rigtig hurtigt med at tage på - og så stoppede det igen.
Har haft en maveinfektion i 1,5 uges tid - så har rent faktisk tabt mig 1-2 kg. Så har ialt taget 14 kg på. Det er meget mystisk lige pludselig at opleve at tabe sig til sidst. Det havde jeg ikke lige regnet med. Var bekymret for at det skulle gå ud over babyen, men han har det fint siger jordemoderen. Heldigvis  Nu må han bare gerne komme ud

Anmeld

12. juli 2009

anmaj

babyMark skriver:

Hejsa

Jeg er 39 + 5 uger henne idag....havde lige en periode hvor det gik rigtig hurtigt med at tage på - og så stoppede det igen.
Har haft en maveinfektion i 1,5 uges tid - så har rent faktisk tabt mig 1-2 kg. Så har ialt taget 14 kg på. Det er meget mystisk lige pludselig at opleve at tabe sig til sidst. Det havde jeg ikke lige regnet med. Var bekymret for at det skulle gå ud over babyen, men han har det fint siger jordemoderen. Heldigvis  Nu må han bare gerne komme ud

jeg er 39 + 3 og har taget 12 kg på.. og jeg har det på helt samme måde... - nu må han gerne komme ud... er træt af at have ondt i hænder og fødder og sove dårligt.. ved godt at søvnen bliver ikke bedre men bare det at man ikke skal udsende advarselssignaler når man vender sig ved siden af manden, det bliver rart at slippe for..

Anmeld

12. juli 2009

Monica

Jeg er i uge 37 og har taget knap 8 kg på... Der er jeg super tilfreds med... Hvis jeg ikke havde fået graviditetssukkersyge, så havde vægten IKKE stoppet ved 8 kg...

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.