Jeg har termin d. 30. sep, og er 29 uger henne ca. Da jeg blev vejet ved første lægebesøg vejede jeg 57 kg., hvilket er 3 kg. over min normal vægt, men havde altså lige spist en ordentlig omgang julemad 
Idag d. 11. juli var jeg på vægten herhjemme, som viste 71 kg., så i alt har jeg taget 14 kg. på. Forleden til jordmoder vejede den bette ca. 1. kg. og tror altså efterhånden også at brysterne gør det; er gået 2 størrelser op - fra A til C
Men min mor trøster mig med at jeg ikke skal ta´ det så tungt, når jeg nu er gravid - man må gerne, siger hun. Desuden regner jeg stærkt med at tabe det hele igen, og et par kg. til. Jeg er vant til at løbe, svømme og styrketræne, men har ikke kunne gennem hele denne graviditet pga. smerter i maven; havde en virkelig stor cyste på venstre æggestokke, som heldigvis er "forsvundet". Nu er jeg så langt henne, at jeg næsten føler det ikke kan betale sig at motionere det helt vilde. Jeg går til svømning et par gange om ugen, samt går ture med hunden, det er det. Men krydser da fingre for at kg. rasler af igen, som det har gjort ved mine søstre og min mor. 
Diana, Sæby
Anmeld