Nikefreerun.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Mussen2

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Pyha det beroliger mig lidt...håber heller ikke det vil være et problem i mit tilfælde...

Hvis du har betalt med dankort kan banken trække det tilbage. Hvis du kontooverfører kan de så vidt jeg ved ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Mussen2

Jeg vil bare lige tilføje at jeg idag har modtaget mine sko. Selvfølgelig er de falske, men hovedsagen er at de kom frem. Selvom de er fake er de mindst ligeså dejlige For fødderne som de ægte :-)

Jeg så så ikke du havde fået skoene Dejligt de kom frem

Anmeld

30. september 2011

sarahb

Jeg vil bare lige tilføje at jeg idag har modtaget mine sko. Selvfølgelig er de falske, men hovedsagen er at de kom frem. Selvom de er fake er de mindst ligeså dejlige For fødderne som de ægte :-)

HVOR ER DET FANTASTISK!!!

Det er jeg glad for at høre.

Anmeld

30. september 2011

LinLin

Anmeld

20. oktober 2011

sandra-bast

Hej. Jeg har lige bestilt D.9/10 et par sko fra www.nikefreerundk.dk har ikke fået dem har ringet helt til usa man kan ikke høre hvad de siger! er bange for jeg taget ved røven kan man slet ikke få de 600kr tlbage???

Anmeld

20. oktober 2011

Lise

Jeg har ikke læst debatten, men vil da lige give mit besyv med.

Jeg hoppede på deres tilbud, og blev ligesom så mange andre røvrendt. de har trukket to beløb fra min konto, men ikke sendt mig nogen sko. Så nu har jeg startet en indsigelsessag, så jeg kan få mine penge tilbage. Desuden har jeg kontaktet dem der hoster hjemmesiden, for at fortælle dem at det er et fup firma, så siden evt. kan blive lukket.

Desværre kiggede jeg først på Trustpilot for et par dage siden - lige et par uger for sent

http://www.trustpilot.dk/review/nikefreerundk.com

Anmeld

20. oktober 2011

Lise

Vildt at du faktisk modtog dem  Skønt, trods det er kopi varer.

Jeg forventer ikke at modtage noget som helst, og de kan også rende mig, for jeg har jo allerede startet sagen i banken, så jeg kan få pengene retur.

Trak de det beløb som du accepterede da du i sin tid bestilte? Hos mig trak de TO beløb, og de var begge for høje

Anmeld

16. oktober 2012

spzos

Der er også www.lstrends.com de er okay ?

Anmeld

16. oktober 2012

HeidiØ

spzos skriver:

Der er også www.lstrends.com de er okay ?

Hej hej, vil bare lige nævne at indlægget er oprettet i september sidste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.