Nikefreerun.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

come2

Hvor er jeg ked af det på dine vejne. ( sørg altid for at tjekke trustpilot inden du handler, der har folk bedømt firmaer.

trøste kram herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

sarahb

mami4 skriver:

Lige til sidst.....  En venlig Tolder fortalte mig iøvrigt, at alle mærkevarer koster stort set det samme i hele verden.  Der kan selvfølgelig spares lidt på momsen men det er meget små udsving.  Hvis en mærkevare sælges MEGET billigere end i Danmark, kan man være temmelig sikker på, at det er kopivarer som jo er ulovlige at indføre.

det er ikke ulovligt at købe kopivarer til eget forbrug, men at sælge dem videre er ulovligt.

Anmeld

27. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

sarahb skriver:

det er ikke ulovligt at købe kopivarer til eget forbrug, men at sælge dem videre er ulovligt.

Præcis.... Men om ikke andet, så er det skide ærgeligt at have brugt penge på falske varer! Så havde jeg hellere betalt 2700 kr for 3 par ægte sko!

Anmeld

27. september 2011

sarahb

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Præcis.... Men om ikke andet, så er det skide ærgeligt at have brugt penge på falske varer! Så havde jeg hellere betalt 2700 kr for 3 par ægte sko!

ja det er så fucked!

Anmeld

27. september 2011

loui88 skriver:

Hvor er jeg ked af det på dine vejne. ( sørg altid for at tjekke trustpilot inden du handler, der har folk bedømt firmaer.

trøste kram herfra.

Det kan du også tro at jeg vil gøre i fremtiden!

Det er jo min egen dumhed. Jeg skulle have fulgt min mavefornemmelse.... Havde det på fornemmelsen allerede da jeg så den billige pris på skoene. Men sket er sket - hvis jeg mister de 1200 kr. så må det så bare være en dyr dyr lærestreg!!

Anmeld

27. september 2011

Highlander

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Er ret overbevist om at det også er en falsk hjemmeside du har købt fra. Jeg kan nemlig se at den hjemmeside hvorfra jeg bestilte ejer flere forskellige, hvor Nike skoene bliver solgt.

Det er bare SÅ surt!

Åh nej hvor irriterene Det undrer mig også jeg ikke har fået bekræftelse via mail men at pengene er trukket, gud hvor irriterende altså 

Anmeld

27. september 2011

Highlander skriver:

Åh nej hvor irriterene Det undrer mig også jeg ikke har fået bekræftelse via mail men at pengene er trukket, gud hvor irriterende altså 

Det modtog jeg heller aldrig!

Anmeld

28. september 2011

mami4

Første gang jeg kontaktede dem bad jeg faktisk om en ordrebekræftelse men fik en langt-ude-forklaring om hvorfor de ikke kunne sende mig en.  

Anmeld

28. september 2011

mami4

Regler om indførsel af kopivarer.  Kopieret fra Forbrugereuropa.dk

I Danmark kan du som forbruger lovligt både købe og bruge kopivarer. Du kan også frit medbringe kopivarer til eget brug til Danmark efter en rejse til et andet land. 

Du risikerer imidlertid at skulle betale told og moms efter en rejse fra et land udenfor EU. Ved hjemkomst med fly eller skib fra et land uden for EU kan du medbringe kopivarer, hvis de har en samlet værdi af under 3.250 kr. Ankommer du med bil, bus eller tog er grænsen 2.250 kr. I begge tilfælde skal det være til privat forbrug, og varerne skal indføres som en del af dit personlige rejsegods. 

Du skal være opmærksom på, at hvis varerne bliver sendt fra et land uden for EU, skal der betales moms, når varernes værdi overstiger 80 kr. og told, når varernes værdi overstiger 1.150 kr., læs mere på www.SKAT.dk

Hvis du medbringer kopivarer fra et land udenfor EU, hvor værdien overstiger 3.250 kr./2.250 kr., eller hvis toldmyndighederne vurderer at varerne ikke er til eget brug, så risikerer du, at toldmyndighederne tilbageholder kopivarerne, og underretter rettighedshaveren om, at du har forsøgt at indføre kopivarerne til EU-området. 

Anmeld

30. september 2011

Jeg vil bare lige tilføje at jeg idag har modtaget mine sko. Selvfølgelig er de falske, men hovedsagen er at de kom frem. Selvom de er fake er de mindst ligeså dejlige For fødderne som de ægte :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.