Nikefreerun.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.678 visninger
48 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har d. 14 september bestilt 3 par sko fra ovennævnte hjemmeside.Sagen er bare den, at de stadig ikke er kommet. Pengene blev trukket allerede dagen efter, og hende der ejer biksen fastholder at de er afsendt!Nu har jeg så bedt om et tracking nummer, men jeg har simpelthen en rigtig dårlig mavefornemmelse omkring denne hjemmeside. Er der mulighed for at banken kan trække mine penge tilbage? Jeg har i øvrigt skrevet til dem, at såfremt jeg ikke modtager mine sko inden slutningen af den kommende uge, vil jeg politianmelde dem.Er der nogle af her der har erfaringer med siden???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Håber sådan der sidder en af jer derude, der kan hjælpe mig?!??

Anmeld

25. september 2011

come2

25. september 2011

kimfrit

De skriver at du burde have fået dit trakning nr. indefor 3 dage på din email, ellers skal man kontakte dem

Jeg ville bare anmelde dem nu og ringe til banken

Anmeld

26. september 2011

Fuck pis og lort!!!!Det er lige præcis den hjemmeside!HÅBER banken kan trække pengene tilbage, men jeg tvivler. Det var så 1200 kr ud af vinduet!!! :-((((

Anmeld

26. september 2011

norenberg

din bank burde kunne trække pengene tilbage hvis du kan bevise at du ikke har fået varene og jeg ville da lige tage en udskrift med at de anmeldelser der er fra de andre det burde være dokumentation nok...

Anmeld

26. september 2011

Tak det prøver jeg!!!

Anmeld

26. september 2011

sarahb

ud fra hjemmesiden kan man med det samme se der er noget der ikke passer.
Der er ikke kontakt informationer, andet end den form du skal udfylde. Samt er der direkte oversat fra google translate inde på deres informationa sider. Og for det andet er det fake ting de sælger efter som det kommer fra kina og bliver sendt med EMS, og hvis det sendes med EMS kan det nogle gange tage op til 3 uger at få ens varer.

Jeg håber virkelig du finder ud af noget og får dine penge eller dine varer.

Anmeld

26. september 2011

Jeg skulle have fulgt min mavefornemmelse... Jeg lurede også over stavefejlene, at der ingen kontakt opl var osv men min fornuft løb af med mig da jeg så alle de fine sko:-(Skal i banken imorgen. Håber også de kan trække pengene retur!!

Anmeld

26. september 2011

Karo

Jeg købte engang nogle baby ting til min søn som heller aldrig kom. Jeg kontaktede min bank som sagtens kunne trække pengene tilbage da de var betalt med dankort. Jeg skulle bare anmelde dem og skrive en klage. Pengene var retur 7 dage senere og jeg har intet ført angående klagen, og det er nu 2 1/2 år siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.