Hej, Jeg ignorerede, som dig, også mine mavefornemmelser og bestilte sidste uge sko fra samme hjemmeside. Da jeg dagen efter tjekkede hjemmesiden igen, samt opdagede at de havde duplikeret min ordre skrev jeg og bad dem annulere. Fik en heftlig debat via e-mail igang og blev endnu mere sikker på at det ikke er et ordentligt firma jeg havde handlet med. Ydere mere frygtede jeg nu, at det var kopisko og jeg dermed handlede ulovligt ved at få dem tilsendt. Ringede så straks til min bank og fik mit Visa kort spærret. Mandag morgen viste det sig desværre, at pengene var blevet trukket og ifølge banken er der intet man så kan stille op. Dvs. jeg kan nægte modtagelse (HVIS de skulle dukke op) og få dokumentation fra Told og Skat (eller Post Danmark hvis de ikke bliver taget i tolden) om at de er blevet tilbagesendt. Derefter kan jeg så vente et par uger og se om de er så flinke at tilbageføre min betaling - ha ha. Hvis ikke de gør det, kan jeg igen kontakte Visa/min bank og de kan lave en sag på det, som jeg dog ikke skal forvente det store af. Sælger siger, at de trækker 60% af betalingen til dækning af udgifter hvis man returnerer. Er efter mange dages rasen og frustration ved at have accepteret, at jeg har været for uforsigtig og er blevet snydt. Agter dog at kontakte Told og Skat´s Varemærkeforfalsknings Gruppe og høre om det er et firma de kender noget til.
Anmeld