Nikefreerun.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Stjernestoev

sarahb skriver:

ud fra hjemmesiden kan man med det samme se der er noget der ikke passer.
Der er ikke kontakt informationer, andet end den form du skal udfylde. Samt er der direkte oversat fra google translate inde på deres informationa sider. Og for det andet er det fake ting de sælger efter som det kommer fra kina og bliver sendt med EMS, og hvis det sendes med EMS kan det nogle gange tage op til 3 uger at få ens varer.

Jeg håber virkelig du finder ud af noget og får dine penge eller dine varer.

Ja, og der står at der ikke kommer told på, og det gør der sgu, hvis det er fra Kina!

Håber det går i orden TS, og du laver en politianmendelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Karo skriver:

Jeg købte engang nogle baby ting til min søn som heller aldrig kom. Jeg kontaktede min bank som sagtens kunne trække pengene tilbage da de var betalt med dankort. Jeg skulle bare anmelde dem og skrive en klage. Pengene var retur 7 dage senere og jeg har intet ført angående klagen, og det er nu 2 1/2 år siden.

Pyha det beroliger mig lidt...håber heller ikke det vil være et problem i mit tilfælde...

Anmeld

26. september 2011

Miss T

SKYND dig at trække pengene tilbage inden 14 dage fra hun har afsendt dem...

Anmeld

26. september 2011

Karo

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Pyha det beroliger mig lidt...håber heller ikke det vil være et problem i mit tilfælde...

Det håber jeg også. Den eneste forskel er at det var et dansk firma jeg handlede med, men jeg ved ikke om det gør noget.

Jeg skulle bevise at jeg havde taget kontakt til dem (mails) og så skulle jeg bare melde det inden 30 dage.

Anmeld

26. september 2011

Miss T skriver:

SKYND dig at trække pengene tilbage inden 14 dage fra hun har afsendt dem...

Hvorfor inden 14 dage fra afsendelsesdato? Jeg tror slet ikke de er sendt... Først skriver de nemlig til mig, at skoene allerede blev sendt dagen efter og her til morgen, så skriver de pludselig at de SNART er på vej.

Anmeld

26. september 2011

Miss T

Hvorfor inden 14 dage fra afsendelsesdato? Jeg tror slet ikke de er sendt... Først skriver de nemlig til mig, at skoene allerede blev sendt dagen efter og her til morgen, så skriver de pludselig at de SNART er på vej.

Mener at det er 14 dage fra pengene er trukket at du kan stoppe betalingen.. Er selv blevet snydt af en som åbenbart havde virksomhed i kina, hvis jeg havde stoppet overførslen inden 14 dage så havde de tilbageført pengene. Især hvis det er en netbutik, hvor der hverken er adresse eller andet på. Så træk pengene tilbage nu, mens du kan. Jeg nåede det desværre ikke!

Anmeld

26. september 2011

MSM

Er desværre rigtig ked af at sige at jeg tror du er blevet snydt.

Jeg var lige ved at bestille fra ostyler.com mener jeg det var. Vi googlede det så inden hvor jeg kunne se at der var dårlige anmeldelser. Man kan heller ikke se hvem det er man handler med osv. Håber rigtig meget for dig at du kan få pengene tilbage på den ene eller den anden måde..

Hvis man tæker over det er det måske også lidt vildt hvis nogen skulle kunne sælge så populære sko så billigt i forhold til alle andre.

Anmeld

26. september 2011

Miss T skriver:

Mener at det er 14 dage fra pengene er trukket at du kan stoppe betalingen.. Er selv blevet snydt af en som åbenbart havde virksomhed i kina, hvis jeg havde stoppet overførslen inden 14 dage så havde de tilbageført pengene. Især hvis det er en netbutik, hvor der hverken er adresse eller andet på. Så træk pengene tilbage nu, mens du kan. Jeg nåede det desværre ikke!

Tak for info, så burde jeg kunne nå det. Bestillingen blev lavet d. 14 - altså for 12 dage siden!

Anmeld

26. september 2011

Miss T

Tak for info, så burde jeg kunne nå det. Bestillingen blev lavet d. 14 - altså for 12 dage siden!

Ja snak med banken i morgen. Jeg fik af vide af en kammerat, at de sommetider strækker leveringen så man ikke kan nå det inden fortrydelsestidspunktet.. Så tjek lige for at være sikker.. Lorte svindlere..

Anmeld

27. september 2011

mami4

Hej,  Jeg ignorerede, som dig, også mine mavefornemmelser og bestilte sidste uge sko fra samme hjemmeside.  Da jeg dagen efter tjekkede hjemmesiden igen, samt opdagede at de havde duplikeret min ordre skrev jeg og bad dem annulere.  Fik en heftlig debat via e-mail igang og blev endnu mere sikker på at det ikke er et ordentligt firma jeg havde handlet med. Ydere mere frygtede jeg nu, at det var kopisko og jeg dermed handlede ulovligt ved at få dem tilsendt.  Ringede så straks til min bank og fik mit Visa kort spærret.  Mandag morgen viste det sig desværre, at pengene var blevet trukket og ifølge banken er der intet man så kan stille op.  Dvs. jeg kan nægte modtagelse (HVIS de skulle dukke op) og få dokumentation fra Told og Skat (eller Post Danmark hvis de ikke bliver taget i tolden) om at de er blevet tilbagesendt.  Derefter kan jeg så vente et par uger og se om de er så flinke at tilbageføre min betaling - ha ha.  Hvis ikke de gør det, kan jeg igen kontakte Visa/min bank og de kan lave en sag på det, som jeg dog ikke skal forvente det store af. Sælger siger, at de trækker 60% af betalingen til dækning af udgifter hvis man returnerer.  Er efter mange dages rasen og frustration ved at have accepteret, at jeg har været for uforsigtig og er blevet snydt.  Agter dog at kontakte Told og Skat´s Varemærkeforfalsknings Gruppe og høre om det er et firma de kender noget til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.