Nikefreerun.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

mami4

Mht. at stoppe betalingen, så gælder der forskellige regler for handel indenfor og udenfor Danmark.  Ifølge min bank, kan en Visa betaling som den jeg godkendte IKKE tilbageføres af banken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

mami4

Lige til sidst.....  En venlig Tolder fortalte mig iøvrigt, at alle mærkevarer koster stort set det samme i hele verden.  Der kan selvfølgelig spares lidt på momsen men det er meget små udsving.  Hvis en mærkevare sælges MEGET billigere end i Danmark, kan man være temmelig sikker på, at det er kopivarer som jo er ulovlige at indføre.

Anmeld

27. september 2011

Highlander

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har d. 14 september bestilt 3 par sko fra ovennævnte hjemmeside.Sagen er bare den, at de stadig ikke er kommet. Pengene blev trukket allerede dagen efter, og hende der ejer biksen fastholder at de er afsendt!Nu har jeg så bedt om et tracking nummer, men jeg har simpelthen en rigtig dårlig mavefornemmelse omkring denne hjemmeside. Er der mulighed for at banken kan trække mine penge tilbage? Jeg har i øvrigt skrevet til dem, at såfremt jeg ikke modtager mine sko inden slutningen af den kommende uge, vil jeg politianmelde dem.Er der nogle af her der har erfaringer med siden???

ÅH nej!!!! Er det samme hjemmeside som denne du har købt fra 

nikedkk.com

eller er det to forskellige?? Jeg har nemlig lige købt fra nikedkk.com, håber ikke det er fup også 

Anmeld

27. september 2011

mami4

Det er ikke den samme jeg har bestilt fra, men den der ser lige så skummel ud.  De har flere forskellige hjemmesider så det kan godt være samme firma i Beijing.

Anmeld

27. september 2011

mami4

http://www.nikefreerundk.org/

Det er denne hjemmeside jeg handlede igennem.

Anmeld

27. september 2011

mami4

Undskyld jeg spammer..... vil bare gerne dele min ny erhvervede viden omkring svindel.

Her er link til en hjemmeside med hjælp til sikker nethandel.  Jeg fik den anbefalet af Told og Skat og har afprøvet den på ovenstående hjemmeside.  Ser ud til at virke.

http://www.forbrugereuropa.dk/EHandel/Tjek-hjemmesiden

Anmeld

27. september 2011

Highlander

mami4 skriver:

Det er ikke den samme jeg har bestilt fra, men den der ser lige så skummel ud.  De har flere forskellige hjemmesider så det kan godt være samme firma i Beijing.

ØV hvis det er for så har jeg også lige smidt penge ud af vinduet 

Anmeld

27. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Highlander skriver:

ÅH nej!!!! Er det samme hjemmeside som denne du har købt fra 

nikedkk.com

eller er det to forskellige?? Jeg har nemlig lige købt fra nikedkk.com, håber ikke det er fup også 

Er ret overbevist om at det også er en falsk hjemmeside du har købt fra. Jeg kan nemlig se at den hjemmeside hvorfra jeg bestilte ejer flere forskellige, hvor Nike skoene bliver solgt.

Det er bare SÅ surt!

Anmeld

27. september 2011

mami4 skriver:

http://www.nikefreerundk.org/

Det er denne hjemmeside jeg handlede igennem.

Den tror jeg er ligeså falsk som nikefreerun.dk

Så vidt jeg kan se er det de samme der ejer begge sider.

Anmeld

27. september 2011

mami4 skriver:

Hej,  Jeg ignorerede, som dig, også mine mavefornemmelser og bestilte sidste uge sko fra samme hjemmeside.  Da jeg dagen efter tjekkede hjemmesiden igen, samt opdagede at de havde duplikeret min ordre skrev jeg og bad dem annulere.  Fik en heftlig debat via e-mail igang og blev endnu mere sikker på at det ikke er et ordentligt firma jeg havde handlet med. Ydere mere frygtede jeg nu, at det var kopisko og jeg dermed handlede ulovligt ved at få dem tilsendt.  Ringede så straks til min bank og fik mit Visa kort spærret.  Mandag morgen viste det sig desværre, at pengene var blevet trukket og ifølge banken er der intet man så kan stille op.  Dvs. jeg kan nægte modtagelse (HVIS de skulle dukke op) og få dokumentation fra Told og Skat (eller Post Danmark hvis de ikke bliver taget i tolden) om at de er blevet tilbagesendt.  Derefter kan jeg så vente et par uger og se om de er så flinke at tilbageføre min betaling - ha ha.  Hvis ikke de gør det, kan jeg igen kontakte Visa/min bank og de kan lave en sag på det, som jeg dog ikke skal forvente det store af. Sælger siger, at de trækker 60% af betalingen til dækning af udgifter hvis man returnerer.  Er efter mange dages rasen og frustration ved at have accepteret, at jeg har været for uforsigtig og er blevet snydt.  Agter dog at kontakte Told og Skat´s Varemærkeforfalsknings Gruppe og høre om det er et firma de kender noget til.

Tror desværre også du er blevet godt og grundig taget ved næsen!!

Jeg har i øvrigt været i banken idag, og om et par dage skal jeg lave en indsigelse og anmelde det. Har heldigvis dokumentation fra vores emails frem og tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.