Prinsessens balsal 39+0 :D - Mere positiv! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Nessie

Frøken J. skriver:

Tak! Jeg fatter det heller ikke selv! Især efter uge 35+ synes jeg tiden er gået hurtigt!

AV for saaaaaatan da :O Men helt ærligt, det er også bare sådan nogle situationer, hvor man ikke rent menneskeligt kan kræve, at man kan rumme andre eller smile sødt. Smerte kan virkelig gøre noget ved én!

Og lige om lidt har du din lille pige i armene

Han har sjovt nok ikke gået rundt og nikket skaller siden, Han er åbenbart blevet forskrækket over at mor kunne blive SÅ vred  Normalt er jeg et meget tålmodigt menneske, især overfor børn og gamle, men vi har jo alle en grænse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Mira0911

Sikke en fin mave... 

Sender da lige noget vestøv afsted til dig... *Puuuuuuuuuuuuuust*

Anmeld

26. september 2011

2babygirls

Frøken J. skriver:

(Tryk evt. for at se billedet i stor, tror baby.dk skærer noget af det af)

Mere positiv denne uge Jeg kan egentlig ikke finde ud af, om den fortsat vokser eller hvad Men stuuur er den da. Jeg glæder mig til at få indholdet ud!

På en eller anden måde føles det betydningsfuldt at nå 39+0, jeg ved ikke helt hvorfor. Måske fordi der kun er en UGE til termin! Det er noget helt andet end dengang jeg kunne sige: "Weee 89 dage tilbage". Nu er der SYV! SYV DAG! Og sat i gang om max 17 dage. Ih hvor er det bare fedt!

Jeg er ikke så utålmodig som jeg har været. Jeg glæder mig meget, men det sker, når det sker. Så får jeg sovet og slappet af indtil da. Jeg vil bare ikke føde på min kærestes fødselsdag på fredag. Men i må da gerne sende vestøv alligevel

Anyways, jeg har det rigtig godt. Jeg er begyndt at få slemme smerter forneden om aftenen igen, men jeg håber det er fordi hun har sat sig fast igen. Det havde hun ikke i torsdags, så jeg må spørge når jeg er til check på svangreamb. onsdag

Sikke en fin stor mave, så er det lige om snart du får en lækker oktober baby !!!

Hvad sker der for den manglende sok??

Anmeld

26. september 2011

NinaNymannMadsen

det er altså bare en super fin mave du har.
sender alt det vestøv jeg kan og håber det hjælper lidt på hun kommer snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.