Prinsessens balsal 39+0 :D - Mere positiv! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Jeg er altså ked af at skuffe, men jeg tror veer er lidt værre.  Sådan mindes jeg dem hvertfald, men, heldigvis briger de da en ting med sig, ellers tror jeg godt de kunne komme på listen over værre ting en at slå sin lilletå. 

Haha pis! For SHIT det gør ondt! Og jeg skreg bare til Lars: "DU SKAL IKKE TALE TIL MIG LIGE NU!!!!!!" - ved ikke om du kender det, når noget gør virkelig ondt. Så skal folk bare holde kæft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Frøken J.

Janni. skriver:

Av for s....n..!! Det gør bare herre nas!! 

Men i det mindste så kan du da se om vi ser ordentlig på billedet hi hi 

Jaaah, det var lige en lille test! Haha

Anmeld

25. september 2011

Benjamins'mor

Frøken J. skriver:

Taaark!

Hahaha! Jeg tænkte sådan på om nogen ville opdage det Hamrede lilletåen ind i dørkarmen tidligere (AAAAAAAAARGHHH btw!), og skulle se til skadernes omfang, men fik ikke sokken på igen bagefter

Hehe, det var faktisk det første jeg lagde mærke til. 

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

benjamins'mor skriver:

Hehe, det var faktisk det første jeg lagde mærke til. 

Falkeblik

Anmeld

25. september 2011

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

(Tryk evt. for at se billedet i stor, tror baby.dk skærer noget af det af)

Mere positiv denne uge Jeg kan egentlig ikke finde ud af, om den fortsat vokser eller hvad Men stuuur er den da. Jeg glæder mig til at få indholdet ud!

På en eller anden måde føles det betydningsfuldt at nå 39+0, jeg ved ikke helt hvorfor. Måske fordi der kun er en UGE til termin! Det er noget helt andet end dengang jeg kunne sige: "Weee 89 dage tilbage". Nu er der SYV! SYV DAG! Og sat i gang om max 17 dage. Ih hvor er det bare fedt!

Jeg er ikke så utålmodig som jeg har været. Jeg glæder mig meget, men det sker, når det sker. Så får jeg sovet og slappet af indtil da. Jeg vil bare ikke føde på min kærestes fødselsdag på fredag. Men i må da gerne sende vestøv alligevel

Anyways, jeg har det rigtig godt. Jeg er begyndt at få slemme smerter forneden om aftenen igen, men jeg håber det er fordi hun har sat sig fast igen. Det havde hun ikke i torsdags, så jeg må spørge når jeg er til check på svangreamb. onsdag

Du har sådan en lækker babymave! Piift, den er så flot og rund! Glæder mig til at se indholdet, tror hun bliver ligeså smuk som sin mor  

*Sender vestøv i store strømme* 

(Synes det er helt vildt nuttet at du kun har en sok på den ene fod)

Anmeld

25. september 2011

Mette.

Frøken J. skriver:

Haha pis! For SHIT det gør ondt! Og jeg skreg bare til Lars: "DU SKAL IKKE TALE TIL MIG LIGE NU!!!!!!" - ved ikke om du kender det, når noget gør virkelig ondt. Så skal folk bare holde kæft

Jo, aaalt aalt for godt. Jeg tror albuestød kan være nogenlunde lige så træls som tæer mod sofa'er eller borde, og hver gang det sker har man lyst til at skrige usandsynligt højt og selvom de kære mænd bare vil hjælpe, så duer det bare ikke... Det er simpelthen en virkelig led smerte! 

Anmeld

25. september 2011

_-Kathrine-_

Frøken J. skriver:

Tak! Jeg er allerede spændt på barn nr. 2. Haha! Fordi det bare må være SÅ stort lige når man ser dem første gang. Uf, det kan man gennemleve igen og igen!

Lige præcis...! Det er så ubeskriveligt stort, jeg har virkelig aldrig oplevet noget lignende!! Når man får den lille prut op på maven - uha.. Ej, jeg blir bare SÅ skruk!!

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

Du har sådan en lækker babymave! Piift, den er så flot og rund! Glæder mig til at se indholdet, tror hun bliver ligeså smuk som sin mor  

*Sender vestøv i store strømme* 

(Synes det er helt vildt nuttet at du kun har en sok på den ene fod)

Hvor er du bare sød Tak!!

Jamen for søren! Har man først taget den af, så kan man godt glemme alt om at nå dérned og få den på igen med sådan en kæmpemave. haha

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Jo, aaalt aalt for godt. Jeg tror albuestød kan være nogenlunde lige så træls som tæer mod sofa'er eller borde, og hver gang det sker har man lyst til at skrige usandsynligt højt og selvom de kære mænd bare vil hjælpe, så duer det bare ikke... Det er simpelthen en virkelig led smerte! 

Uf ja, albuestød er seriøst også en bitch! Fy for pokker

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Lige præcis...! Det er så ubeskriveligt stort, jeg har virkelig aldrig oplevet noget lignende!! Når man får den lille prut op på maven - uha.. Ej, jeg blir bare SÅ skruk!!

Så må du hoppe på manden! Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.