Prinsessens balsal 39+0 :D - Mere positiv! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

MorEllen

Smukk mave! Og tænk -der inde ligger der en helt ferdig lille pige! Hun ligger bare der inde og putter i mors mave fordi det er så trygt og godt
Sjovt at du kun har èn strømpe på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

_-Kathrine-_

Frøken J. skriver:

Så må du hoppe på manden! Haha

Tro mig!! Jeg plager og plager, men han synes vi skal vente lidt og nyde vores lille skat Har også indset det! Men er blevet lovet, at til december næste år skal vi igang igen!
Der er læææænge til

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Morellen skriver:

Smukk mave! Og tænk -der inde ligger der en helt ferdig lille pige! Hun ligger bare der inde og putter i mors mave fordi det er så trygt og godt
Sjovt at du kun har èn strømpe på

Tusind tak! Det er meget uvirkeligt at tænke på. Som regel kan jeg egentlig ikke forholde mig til det. At der faktisk ligger et andet MENNESKE inde i min krop! Jeg glæder mig til at møde hende

Jamen altså! Når man først har taget den af, så kommer dne aldrig på igen. Der er alt for langt ned! Haha

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Tro mig!! Jeg plager og plager, men han synes vi skal vente lidt og nyde vores lille skat Har også indset det! Men er blevet lovet, at til december næste år skal vi igang igen!
Der er læææænge til

Suk - De mænd skal også altid være så fornuftige, altså! Men så glæder jeg mig til at følge projekt baby til den tid. For ja, der er da noget tid til!

Anmeld

25. september 2011

_-Kathrine-_

Frøken J. skriver:

Suk - De mænd skal også altid være så fornuftige, altså! Men så glæder jeg mig til at følge projekt baby til den tid. For ja, der er da noget tid til!

Ja, det er ikke til at holde ud...! Meeeenn.. mon ikke han kan lokkes til det noget før Man har jo et standpunkt til man tar et nyt

Anmeld

25. september 2011

Phoenix

Fin stor mave  Og spændingen bliver vel større og større for at se hvilken dejlige lille pige, der ligger og bobler inde i maven ?

Det er så stort at føde. Den største oplevelse nogensinde, på trods af smerterne osv. Jeg ved ikke hvem du skal have med til fødslen, men jeg fik min mor til at tage billeder under min og er så glad for de billeder - også fordi det er så intenst at føde at man ikke fatter alt, hvad der foregår omkring en. Der er det altså rart at have lidt billeder at holde oplevelsen op på. Så bare lige et lille tip  

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, det er ikke til at holde ud...! Meeeenn.. mon ikke han kan lokkes til det noget før Man har jo et standpunkt til man tar et nyt

Præcis

Anmeld

25. september 2011

Nessie

Super flot mave

Det er lidt vildt at der kun er 7 dage tilbage nu, hold da fast, hvor er tiden lige pludselig gået hurtigt

(I forbindelse med din tå, og ikke tale med nogen, så nikkede Daniel mig en skalle lige på næsen for en måneds tid siden. Han havde lige en idé med at gå og banke hovedet ind i arme eller ben på os, men lige den dag på puslebordet, hoppede han frem og ramte min næse. Det gjorde sindssygt ondt, og jeg fik sagt meget højt og vredt, at NU skulle han bare stoppe med det der, og fik sat ham ned på gulvet med besked på at gå ind i stuen. Det er nok den første gang jeg virkelig har været vred og nægtet at tage ham op, men puha, jeg kunne slet ikke lige rumme ham)

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Phoenix skriver:

Fin stor mave  Og spændingen bliver vel større og større for at se hvilken dejlige lille pige, der ligger og bobler inde i maven ?

Det er så stort at føde. Den største oplevelse nogensinde, på trods af smerterne osv. Jeg ved ikke hvem du skal have med til fødslen, men jeg fik min mor til at tage billeder under min og er så glad for de billeder - også fordi det er så intenst at føde at man ikke fatter alt, hvad der foregår omkring en. Der er det altså rart at have lidt billeder at holde oplevelsen op på. Så bare lige et lille tip  

Tak! Og ja, virkelig. Vi har godt nok haft en 3D scanning, så ved sådan overordnet, at det er farmands mund og næse, men der er jo sket MEGET siden dag, og det er jo umuligt at forestille sig alle hendes små fine træk. Jeg er meget spændt!

Jeg skal kun have min kæreste med. Men jeg har sagt til ham, at udover han skal støtte mig naturligvis, så vil jeg også gerne have han tager fotos under det meste af fødselsforløbet. For jeg tror nemt man kan glemme rigtig meget bagefter!

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Super flot mave

Det er lidt vildt at der kun er 7 dage tilbage nu, hold da fast, hvor er tiden lige pludselig gået hurtigt

(I forbindelse med din tå, og ikke tale med nogen, så nikkede Daniel mig en skalle lige på næsen for en måneds tid siden. Han havde lige en idé med at gå og banke hovedet ind i arme eller ben på os, men lige den dag på puslebordet, hoppede han frem og ramte min næse. Det gjorde sindssygt ondt, og jeg fik sagt meget højt og vredt, at NU skulle han bare stoppe med det der, og fik sat ham ned på gulvet med besked på at gå ind i stuen. Det er nok den første gang jeg virkelig har været vred og nægtet at tage ham op, men puha, jeg kunne slet ikke lige rumme ham)

Tak! Jeg fatter det heller ikke selv! Især efter uge 35+ synes jeg tiden er gået hurtigt!

AV for saaaaaatan da :O Men helt ærligt, det er også bare sådan nogle situationer, hvor man ikke rent menneskeligt kan kræve, at man kan rumme andre eller smile sødt. Smerte kan virkelig gøre noget ved én!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.