Prinsessens balsal 39+0 :D - Mere positiv! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.659 visninger
43 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Frøken J.

(Tryk evt. for at se billedet i stor, tror baby.dk skærer noget af det af)

Mere positiv denne uge Jeg kan egentlig ikke finde ud af, om den fortsat vokser eller hvad Men stuuur er den da. Jeg glæder mig til at få indholdet ud!

På en eller anden måde føles det betydningsfuldt at nå 39+0, jeg ved ikke helt hvorfor. Måske fordi der kun er en UGE til termin! Det er noget helt andet end dengang jeg kunne sige: "Weee 89 dage tilbage". Nu er der SYV! SYV DAG! Og sat i gang om max 17 dage. Ih hvor er det bare fedt!

Jeg er ikke så utålmodig som jeg har været. Jeg glæder mig meget, men det sker, når det sker. Så får jeg sovet og slappet af indtil da. Jeg vil bare ikke føde på min kærestes fødselsdag på fredag. Men i må da gerne sende vestøv alligevel

Anyways, jeg har det rigtig godt. Jeg er begyndt at få slemme smerter forneden om aftenen igen, men jeg håber det er fordi hun har sat sig fast igen. Det havde hun ikke i torsdags, så jeg må spørge når jeg er til check på svangreamb. onsdag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Frøken J.

Og lad os lige tage et foto fra uge 4+ til sammenligning! Glæder mig til at tabe mig igen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

25. september 2011

AnneP

Hvor er det bare en superfin balsal du har!

Anmeld

25. september 2011

Mette.

Godt du er blevet lidt mere tålmodig, det er virkelig nødvendigt de er sidste dage.

Og sikke en smuk mave, lige tilpas i størrelsen. . - Jeg synes det er en sød detalje du kun har en sok på.

Anmeld

25. september 2011

Benjamins'mor

Rigtigt fin mave! 

Lagde lige mærke til en lille detalje, du har kun én strømpe på? 

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

AnneP skriver:

Hvor er det bare en superfin balsal du har!

Tak

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Godt du er blevet lidt mere tålmodig, det er virkelig nødvendigt de er sidste dage.

Og sikke en smuk mave, lige tilpas i størrelsen. . - Jeg synes det er en sød detalje du kun har en sok på.

det er det nemlig! Og tak!

Haha, jeg var spændt på om nogle lagde mærke til det Havde nærdødsoplevelse tidligere, hvor jeg hamrede lilletåen ind i dørkarmen Så jeg havde taget sokken af for at checke efter hvordan det så ud, men ikke fået den på igen

Anmeld

25. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Du bærer maven rigtig flot!  Og du har en rigtig flot mave.. Glæder mig til at min bliver stooooor.. Synes stadig ikke man rigtigt kan se det

P.S ELSKER farven på din top

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

benjamins'mor skriver:

Rigtigt fin mave! 

Lagde lige mærke til en lille detalje, du har kun én strømpe på? 

Taaark!

Hahaha! Jeg tænkte sådan på om nogen ville opdage det Hamrede lilletåen ind i dørkarmen tidligere (AAAAAAAAARGHHH btw!), og skulle se til skadernes omfang, men fik ikke sokken på igen bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.