Prinsessens balsal 39+0 :D - Mere positiv! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Mette.

Frøken J. skriver:

det er det nemlig! Og tak!

Haha, jeg var spændt på om nogle lagde mærke til det Havde nærdødsoplevelse tidligere, hvor jeg hamrede lilletåen ind i dørkarmen Så jeg havde taget sokken af for at checke efter hvordan det så ud, men ikke fået den på igen

Haha, du er en stakkel!  Jeg kender det alt for godt, der er bare intet værre end at stå sin lilletå, eller jo, måske. MEn det er altså virkelig slemt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Du bærer maven rigtig flot!  Og du har en rigtig flot mave.. Glæder mig til at min bliver stooooor.. Synes stadig ikke man rigtigt kan se det

P.S ELSKER farven på din top

Tusind tak! Bare vent, den tager rigtig fart fra uge 30+ for mange. ELler generelt i 3. trimester! Og så er det lige før man savner den ikke var så stor. Hehe!

Anmeld

25. september 2011

Janni.

Smuk mave, men hvorfor har du kun 1 strømpe på? 

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Haha, du er en stakkel!  Jeg kender det alt for godt, der er bare intet værre end at stå sin lilletå, eller jo, måske. MEn det er altså virkelig slemt!!

Det er sådan et af de tidspunkter man tænker.. Gad vide hvordan veer er i forhold til, for så er jeg da ikke sikker på, jeg skal afvise en epidural, hvis det er VÆRRE!

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Janni. skriver:

Smuk mave, men hvorfor har du kun 1 strømpe på? 

Tak! Haha, jeg hamrede lilletåen ind i dørkarmen tidligere og skulle se til skaderne Fik ikke lige sokken på igen bagefter!

Anmeld

25. september 2011

_-Kathrine-_

Super fin, som altid Og hvor er det vildt der kun er 7 dage tilbage....!!
Du får lige en masse vestøv... er lidt misundelig over det du snart skal til at opleve...-jeg glæææææder mig til det blir min tur igen!

Anmeld

25. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Bare vent, den tager rigtig fart fra uge 30+ for mange. ELler generelt i 3. trimester! Og så er det lige før man savner den ikke var så stor. Hehe!

Hehe, håber jeg!

Anmeld

25. september 2011

Mette.

Frøken J. skriver:

Det er sådan et af de tidspunkter man tænker.. Gad vide hvordan veer er i forhold til, for så er jeg da ikke sikker på, jeg skal afvise en epidural, hvis det er VÆRRE!

Jeg er altså ked af at skuffe, men jeg tror veer er lidt værre.  Sådan mindes jeg dem hvertfald, men, heldigvis briger de da en ting med sig, ellers tror jeg godt de kunne komme på listen over værre ting en at slå sin lilletå. 

Anmeld

25. september 2011

Janni.

Frøken J. skriver:

Tak! Haha, jeg hamrede lilletåen ind i dørkarmen tidligere og skulle se til skaderne Fik ikke lige sokken på igen bagefter!

Av for s....n..!! Det gør bare herre nas!! 

Men i det mindste så kan du da se om vi ser ordentlig på billedet hi hi 

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Super fin, som altid Og hvor er det vildt der kun er 7 dage tilbage....!!
Du får lige en masse vestøv... er lidt misundelig over det du snart skal til at opleve...-jeg glæææææder mig til det blir min tur igen!

Tak! Jeg er allerede spændt på barn nr. 2. Haha! Fordi det bare må være SÅ stort lige når man ser dem første gang. Uf, det kan man gennemleve igen og igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.