Er jeg helt forskruet :( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Mauser.

Hvis du skal kontakte ham, syntes jeg ikke at du skal starte med at fortælle ham at du drømmer dagligt om at i er sammen ? jeg ville blive skræmt forstå mig ret ..
Jeg ville da ligge ud med : hej hvordan går, vil du evt mødes en dag til en kop kaffe fx? Jeg ved det ikke, har lidt svært ved at forholde mig til det når du også er gravid, jeg tror mange mænd er skræmt af at "date" og finde interesse i en gravid kvinde altså ? men måske tager jeg fejl ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

ja jeg ville godt kunne håndtere det...

jeg har intet at miste

Jeg har selv taget en del chancer her i livet, og det synes jeg også, man skal, hvis det ellers føles rigtigt.

Men prøv lige at mærke efter igen. Måske savner du bare spænding og skulle hellere finde på noget andet. Hvis du bor i nærheden af en af de større byer, kunne du f.eks. prøve runningdinner.dk

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Synes jeg sagtens du kan  

Men hva pokker skal jeg dog skrive

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Hvis du skal kontakte ham, syntes jeg ikke at du skal starte med at fortælle ham at du drømmer dagligt om at i er sammen ? jeg ville blive skræmt forstå mig ret ..
Jeg ville da ligge ud med : hej hvordan går, vil du evt mødes en dag til en kop kaffe fx? Jeg ved det ikke, har lidt svært ved at forholde mig til det når du også er gravid, jeg tror mange mænd er skræmt af at "date" og finde interesse i en gravid kvinde altså ? men måske tager jeg fejl ..

Han ved godt jeg er gravid.. Snakkede med ham for en 14dages tid siden. 

Der er jo nogen mænd der tænder på gravide Ej jeg kan sagtens følge dig

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Jeg har selv taget en del chancer her i livet, og det synes jeg også, man skal, hvis det ellers føles rigtigt.

Men prøv lige at mærke efter igen. Måske savner du bare spænding og skulle hellere finde på noget andet. Hvis du bor i nærheden af en af de større byer, kunne du f.eks. prøve runningdinner.dk

Jeg syntes det føles rigtig, gjorde det også i min sidste graviditet, men turde bare ikke gøre noget ved det

Anmeld

24. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

tror han er enlig... 

Vi kender ikke hinanden sååå godt.... 

Anmeld

24. september 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Han ved godt jeg er gravid.. Snakkede med ham for en 14dages tid siden. 

Der er jo nogen mænd der tænder på gravide Ej jeg kan sagtens følge dig

Hehee ja rigtigt, jeg ville bare ikke kunne rumme at skulle forholde mig til et nyt menneske hvis jeg var gravid, så ville mit fokus være et helt andet sted, men hvis du kan overskue det så syntes jeg da at du skal forsøge .. Snakker han med dig fordi han ved hvem du er og bare er høflig eller snakker han privat med dig?

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Men siger man ikk "lad det bære eller briste"

Anmeld

24. september 2011

Miss T

Personligt vil jeg mene, at det er en rigtig dum ide, da han har mødt dig i hans profession og ikke privat, og måske ikke i de bedste omstændigheder.

Så nej, jeg ville lade det blive ved drømmene, men det er min mening.

Var det en du havde flirtet med eller haft "normal" småsamtaler med, ville jeg måske overveje det, men det er ikke sådan jeg forstår din tekst.

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Hehee ja rigtigt, jeg ville bare ikke kunne rumme at skulle forholde mig til et nyt menneske hvis jeg var gravid, så ville mit fokus være et helt andet sted, men hvis du kan overskue det så syntes jeg da at du skal forsøge .. Snakker han med dig fordi han ved hvem du er og bare er høflig eller snakker han privat med dig?

Jeg har ikke "måtte"  snakke med ham før, men nu kan jeg jo gøre hvad jeg vil.

Der for 14 dage siden snakkede vi privat sammen, hvor jeg tog kontakt til ham, fordi jeg havde noget jeg skulle ha drøftet med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.