Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg er enlig Jamen ved ikke hvad jeg vil opnå med det.. Et eller andet sted kunne jeg godt tænke mig at mødes med ham
Jeg er enlig
Jamen ved ikke hvad jeg vil opnå med det.. Et eller andet sted kunne jeg godt tænke mig at mødes med ham
er han alene eller gift... Hvor godt kender i hinanden
majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad har du at miste? Ville du kunne håndtere nederlaget, hvis du får en afvisning?
Anonym skriver: Jeg kom sammen med en der var fra det miljø.. Og betjenten ved godt jeg ikke er sammen med ham mere,netop pga dette... Om han har vist interesse, den er så svære, for han er svær at læse.. Han har altid smilt til mig og hilst pænt hvis han mødte mig på gaden...
Jeg kom sammen med en der var fra det miljø.. Og betjenten ved godt jeg ikke er sammen med ham mere,netop pga dette...
Om han har vist interesse, den er så svære, for han er svær at læse.. Han har altid smilt til mig og hilst pænt hvis han mødte mig på gaden...
Loa skriver: Meeen mon ikke han stadig tager afstand fra miljøet? (Håber jeg da siden han er betjent)Har du på fornemmelsen han er interesseret i dig?Altså egentlig tænker jeg, hvorfor ikke bare skrive og spørge ham, evt. inviter ham ud på en kop kaffe, det skader jo aldrig. Og du kan lige så godt få svar, hvis han ikke er interesseret, kan du jo lige så godt komme videre
Meeen mon ikke han stadig tager afstand fra miljøet? (Håber jeg da siden han er betjent)Har du på fornemmelsen han er interesseret i dig?Altså egentlig tænker jeg, hvorfor ikke bare skrive og spørge ham, evt. inviter ham ud på en kop kaffe, det skader jo aldrig. Og du kan lige så godt få svar, hvis han ikke er interesseret, kan du jo lige så godt komme videre
vi bor 80 km fra hinanden jeg er nemlig flyttet fra den by pga det miljø...
Nej tror ikke han tager afstand til det som sådan.. Men jo self gør han da et eller andet sted.. Men manden tager selv steroider og sådan
Loa skriver: Tænker at hvis han kender dig fordi du er i det forkerte miljø, og han er betjent, mon ikke der er rimelig lille chance for i kunne ende sammen?
Tænker at hvis han kender dig fordi du er i det forkerte miljø, og han er betjent, mon ikke der er rimelig lille chance for i kunne ende sammen?
Smiler modsætninger mødes er det ikke det man plejer at sige
Anonym skriver: vi bor 80 km fra hinanden jeg er nemlig flyttet fra den by pga det miljø... Nej tror ikke han tager afstand til det som sådan.. Men jo self gør han da et eller andet sted.. Men manden tager selv steroider og sådan
JeNoVa skriver: Hvad har du at miste? Ville du kunne håndtere nederlaget, hvis du får en afvisning?
ja jeg ville godt kunne håndtere det...
jeg har intet at miste
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jeg synes faktisk godt du kan springe ud i det. Men ville, hvis det var mig, nok ikke skrive, at jeg havde drømt om ham. Ville nok bare skrive, og spørge om han kunne være frisk på en date, fordi jeg havde lagt mærke til ham. Hvad har du at tabe på det?
Jeg synes faktisk godt du kan springe ud i det. Men ville, hvis det var mig, nok ikke skrive, at jeg havde drømt om ham. Ville nok bare skrive, og spørge om han kunne være frisk på en date, fordi jeg havde lagt mærke til ham.
Hvad har du at tabe på det?
Jeg tror jeg ville spørge om han kunne være intresseret i en date?
Jeg har intet at tabe... og vi bor så langt fra hinanden at det ikke ville være akavet... For vi vil ikk mødes pludselig
twinboys skriver: er han alene eller gift... Hvor godt kender i hinanden majbritt
tror han er enlig...
Vi kender ikke hinanden sååå godt....
Anonym skriver: Jeg tror jeg ville spørge om han kunne være intresseret i en date? Jeg har intet at tabe... og vi bor så langt fra hinanden at det ikke ville være akavet... For vi vil ikk mødes pludselig
Synes jeg sagtens du kan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128