Er jeg helt forskruet :( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

Jeg er enlig

Jamen ved ikke hvad jeg vil opnå med det.. Et eller andet sted kunne jeg godt tænke mig at mødes med ham

er han alene eller gift... Hvor godt kender i hinanden

majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

JeNoVa

Hvad har du at miste? Ville du kunne håndtere nederlaget, hvis du får en afvisning?

Anmeld

24. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg kom sammen med en der var fra det miljø.. Og betjenten ved godt jeg ikke er sammen med ham mere,netop pga dette... 

Om han har vist interesse, den er så svære, for han er svær at læse.. Han har altid smilt til mig og hilst pænt hvis han mødte mig på gaden... 

Men at smile og hilse pænt er vel ikke den slags interesse? Det er vel bare almindelig høflighed?

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Meeen mon ikke han stadig tager afstand fra miljøet? (Håber jeg da siden han er betjent)

Har du på fornemmelsen han er interesseret i dig?
Altså egentlig tænker jeg, hvorfor ikke bare skrive og spørge ham, evt. inviter ham ud på en kop kaffe, det skader jo aldrig. Og du kan lige så godt få svar, hvis han ikke er interesseret, kan du jo lige så godt komme videre

vi bor 80 km fra hinanden  jeg er nemlig flyttet fra den by pga det miljø... 

Nej tror ikke han tager afstand til det som sådan.. Men jo self gør han da et eller andet sted.. Men manden tager selv steroider og sådan

Anmeld

24. september 2011

twinboys

Loa skriver:

Tænker at hvis han kender dig fordi du er i det forkerte miljø, og han er betjent, mon ikke der er rimelig lille chance for i kunne ende sammen?

Smiler modsætninger mødes er det ikke det man plejer at sige

Anmeld

24. september 2011

Loa

Anonym skriver:

vi bor 80 km fra hinanden  jeg er nemlig flyttet fra den by pga det miljø... 

Nej tror ikke han tager afstand til det som sådan.. Men jo self gør han da et eller andet sted.. Men manden tager selv steroider og sådan

Ej betjenten? Hmm er det så overhovedet en du gider være sammen med? (Tænker så vidt jeg ved er det ulovligt at tage dem)

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Hvad har du at miste? Ville du kunne håndtere nederlaget, hvis du får en afvisning?

ja jeg ville godt kunne håndtere det...

jeg har intet at miste

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg synes faktisk godt du kan springe ud i det. Men ville, hvis det var mig, nok ikke  skrive, at jeg havde drømt om ham. Ville nok bare skrive, og spørge om han kunne være frisk på en date, fordi jeg havde lagt mærke til ham. 

Hvad har du at tabe på det? 

Jeg tror jeg ville spørge om han kunne være intresseret i en date?

Jeg har intet at tabe... og vi bor så langt fra hinanden at det ikke ville være akavet... For vi vil ikk mødes pludselig

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

er han alene eller gift... Hvor godt kender i hinanden

majbritt

tror han er enlig... 

Vi kender ikke hinanden sååå godt.... 

Anmeld

24. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg tror jeg ville spørge om han kunne være intresseret i en date?

Jeg har intet at tabe... og vi bor så langt fra hinanden at det ikke ville være akavet... For vi vil ikk mødes pludselig

Synes jeg sagtens du kan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.