Er jeg helt forskruet :( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

micha1982

Frøken J. skriver:

Men at smile og hilse pænt er vel ikke den slags interesse? Det er vel bare almindelig høflighed?

det er vel en del af jobbet at smile og hilse pænt når man er betjent, sådan er min oppfattelse da af de betjente jeg har mødt på min vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Frøken J.

micha1982 skriver:

det er vel en del af jobbet at smile og hilse pænt når man er betjent, sådan er min oppfattelse da af de betjente jeg har mødt på min vej

Netop

Anmeld

25. september 2011

micha1982

Frøken J. skriver:

Netop

hehe.... men det får ikke ligefrem mig til at drømme om dem,måske det nok er noget med dine homoner at gør  dem kan man jo ikke altid selv styre selvom man gerne vil 

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

micha1982 skriver:

hehe.... men det får ikke ligefrem mig til at drømme om dem,måske det nok er noget med dine homoner at gør  dem kan man jo ikke altid selv styre selvom man gerne vil 

Nu er det jo ikke mig, der har oprettet emnet Jeg drømmer ikke om nogle betjente

Anmeld

25. september 2011

Zafir

At have sex med en i en drøm, eller bare drømme om ham, har intet at gøre med at man er forelsket eller har lyst til personen. personer i drømme repræsenterer egenskaber og ikke personen selv. Måske har du brug for at komme tættere på de egenskaber han repræsenterer i dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.