Er jeg helt forskruet :( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal jeg kontakte ham ? Læs indlægget

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.072 visninger
65 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hva pokker jeg dog skal stille op... De graviditetshormoner altså

Jeg har haft disse drømme om en bestemt betjent... Ikke en ukendt betjent, altså jeg ved godt hvem han er, og han ved hvem jeg er... Om det så er godt eller skidt er jo som man tager den. Han kender mig fordi jeg har kommet i det forkerte miljø.

Jeg drømmer at jeg er sammen med ham... Det gjorde jeg også i min tidligere graviditet. Jeg snakkede meget med en, om at hun mente jeg burde skrive et brev/sms til ham og simpelthen konfrontere ham med det. Men jeg kom aldrig så langt... Vidste ikke om han ville syntes jeg var total fuckt... Og vil helst ikke have at han skal betragte mig for en der er total sindsforvirret... 

Men hva pokker skal jeg stille op altså Jeg har så meget lyst til at springe ud i det og smide ham en sms... Men igen,  hva pokker ville man skulle skrive... "Hej B, jeg har haft disse drømme om dig. Hilsen ......." 

Håber der er nogle der kan hjælpe mig til hvad pokker jeg skal stille op, for jeg er helt blank/lost

På forhånd tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

Jeg har haft disse drømme om en bestemt betjent... Ikke en ukendt betjent, altså jeg ved godt hvem han er, og han ved hvem jeg er... Om det så er godt eller skidt er jo som man tager den. Han kender mig fordi jeg har kommet i det forkerte miljø.

Jeg drømmer at jeg er sammen med ham... Det gjorde jeg også i min tidligere graviditet. Jeg snakkede meget med en, om at hun mente jeg burde skrive et brev/sms til ham og simpelthen konfrontere ham med det. Men jeg kom aldrig så langt... Vidste ikke om han ville syntes jeg var total fuckt... Og vil helst ikke have at han skal betragte mig for en der er total sindsforvirret... 

Men hva pokker skal jeg stille op altså Jeg har så meget lyst til at springe ud i det og smide ham en sms... Men igen,  hva pokker ville man skulle skrive... "Hej B, jeg har haft disse drømme om dig. Hilsen ......." 

Håber der er nogle der kan hjælpe mig til hvad pokker jeg skal stille op, for jeg er helt blank/lost

På forhånd tak...

Er du ikke gravid med din kæreste eller er du alene med dine børn og din graviditet...

Synes bestemt ikke du skal skrive til ham, hvad ville du gerne opnå med de???

Majbritt

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Er du ikke gravid med din kæreste eller er du alene med dine børn og din graviditet...

Synes bestemt ikke du skal skrive til ham, hvad ville du gerne opnå med de???

Majbritt

Jeg er enlig

Jamen ved ikke hvad jeg vil opnå med det.. Et eller andet sted kunne jeg godt tænke mig at mødes med ham

Anmeld

24. september 2011

Loa

Tænker at hvis han kender dig fordi du er i det forkerte miljø, og han er betjent, mon ikke der er rimelig lille chance for i kunne ende sammen?

Anmeld

24. september 2011

Frøken J.

Jeg har lidt svært ved at se, hvad du skal få ud af det.. Måden du kender ham på, tænker jeg på. Jeg tror bare du risikerer at blive såret. Altså hvis han kender dig af den grund, og han ikke selv har lagt op til noget, så tvivler jeg desværre på han har nogen interesse i dig sådan. Og tror du risikerer at gøre dig selv til grin - Hvis du forstår. Hvis der var en eller anden person, som jeg ikke havd enoget at gøre normalt, som skrev til mig: "Hey, jeg drømmer om dig om natten", ville jeg bare tænke: "WHAT the fuck???" - Forstå mig ret! Jeg forstår dine følelser, men tror du må tænke rationelt her. Med mindre han har vist interesse for dig, tvivler jeg på du vinder noget Så jeg har stemt nej. Jeg synes ikke,at du skal kontakte ham.

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Jeg har lidt svært ved at se, hvad du skal få ud af det.. Måden du kender ham på, tænker jeg på. Jeg tror bare du risikerer at blive såret. Altså hvis han kender dig af den grund, og han ikke selv har lagt op til noget, så tvivler jeg desværre på han har nogen interesse i dig sådan. Og tror du risikerer at gøre dig selv til grin - Hvis du forstår. Hvis der var en eller anden person, som jeg ikke havd enoget at gøre normalt, som skrev til mig: "Hey, jeg drømmer om dig om natten", ville jeg bare tænke: "WHAT the fuck???" - Forstå mig ret! Jeg forstår dine følelser, men tror du må tænke rationelt her. Med mindre han har vist interesse for dig, tvivler jeg på du vinder noget Så jeg har stemt nej. Jeg synes ikke,at du skal kontakte ham.

Jeg kom sammen med en der var fra det miljø.. Og betjenten ved godt jeg ikke er sammen med ham mere,netop pga dette... 

Om han har vist interesse, den er så svære, for han er svær at læse.. Han har altid smilt til mig og hilst pænt hvis han mødte mig på gaden... 

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Tænker at hvis han kender dig fordi du er i det forkerte miljø, og han er betjent, mon ikke der er rimelig lille chance for i kunne ende sammen?

både og... Hans bror er selv i det miljø... 

Han ved godt jeg ikke længere er i det miljø... 

Anmeld

24. september 2011

Loa

Anonym skriver:

både og... Hans bror er selv i det miljø... 

Han ved godt jeg ikke længere er i det miljø... 

Meeen mon ikke han stadig tager afstand fra miljøet? (Håber jeg da siden han er betjent)

Har du på fornemmelsen han er interesseret i dig?
Altså egentlig tænker jeg, hvorfor ikke bare skrive og spørge ham, evt. inviter ham ud på en kop kaffe, det skader jo aldrig. Og du kan lige så godt få svar, hvis han ikke er interesseret, kan du jo lige så godt komme videre

Anmeld

24. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

På forhånd tak...

Jeg synes faktisk godt du kan springe ud i det. Men ville, hvis det var mig, nok ikke  skrive, at jeg havde drømt om ham. Ville nok bare skrive, og spørge om han kunne være frisk på en date, fordi jeg havde lagt mærke til ham. 

Hvad har du at tabe på det? 

Anmeld

24. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Loa skriver:

Meeen mon ikke han stadig tager afstand fra miljøet? (Håber jeg da siden han er betjent)

Har du på fornemmelsen han er interesseret i dig?
Altså egentlig tænker jeg, hvorfor ikke bare skrive og spørge ham, evt. inviter ham ud på en kop kaffe, det skader jo aldrig. Og du kan lige så godt få svar, hvis han ikke er interesseret, kan du jo lige så godt komme videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.