Er jeg helt forskruet :( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Det forstår jeg godt, men det ville jeg bedre kunne overskue end det andet .. Det er jo op til den enkelte, jeg har seæv fået en abort det var hårdt at gå igennem men altså aldrig noget jeg tænker på i min hverdag.

Jo det ville nok være en del nemmere.. Men der er bare mange ting der skal tænkes igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Jamen, hvis det også føles rigtigt, hvad venter du så på?

Hvo intet vover, intet vinder!

Og giv så lige en update på, hvordan det gik.

Jeg tror os jeg springer ud i det...

Skal nok give en update

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Jamen, hvis det også føles rigtigt, hvad venter du så på?

Hvo intet vover, intet vinder!

Og giv så lige en update på, hvordan det gik.

Jeg tror os jeg springer ud i det...

Skal nok give en update

Anmeld

25. september 2011

K&N

personligt synes jeg du skal lade være... Min første tanke da jeg læste indlægget var stikker!  du skriver at det er en du kender igennem din eks og det dårlige miljø og at du kontaktede ham for 14 dage siden, for at drøfte nogle ting... Ja, jeg synes det er en anelse klamt.. din eks er lige blevet løsladt, så hvad har du at drøfte med Hr.Betjent?! Undskyler for de hårde ord, men ved at jeg ikke er den eneste der tænker sådan! Håber at du tænker dig om, inden du hopper ud i noget!

Anmeld

25. september 2011

Stjernestoev

K&N skriver:

personligt synes jeg du skal lade være... Min første tanke da jeg læste indlægget var stikker!  du skriver at det er en du kender igennem din eks og det dårlige miljø og at du kontaktede ham for 14 dage siden, for at drøfte nogle ting... Ja, jeg synes det er en anelse klamt.. din eks er lige blevet løsladt, så hvad har du at drøfte med Hr.Betjent?! Undskyler for de hårde ord, men ved at jeg ikke er den eneste der tænker sådan! Håber at du tænker dig om, inden du hopper ud i noget!

Haha, kender du TS?

Anmeld

25. september 2011

Stjernestoev

Anonym skriver:

kan ikke finde ham på facebook, og har ikke hans privat nummer

Nu vil jeg nødigt såre dig, da det lyder til du er meget forelsket!
Men jeg tror virkelig ikke at der er en fremtid i det. Og jeg tror at betjenten tager enormt meget afstand fra dig og det miljø du er i!
Og det håber jeg faktisk også han gør. Og du skriver han tager steroider? Jeg tænker bare at han nok bliver testet på arbejdet? Og det er altså rimelig nemt at se når folk har gjort det

Men kram til dig. Der er så mange skønne mænd i denne verden.

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

K&N skriver:

min eks er lige blevet løsladt ? ej undskyld mig lige, men jeg har nu aldrig haft et forhold til en der sidder er fængsel

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

K&N skriver:

den eneste grund til jeg tog kontakt var nu ikk for at skulle være stikker, jeg skulle vide mig sikker i nogle ting.. Ved  ikk hvor du har alle de ting fra... Men fint nok at du beskylder mig for en masse ting uden at kende mig

Anmeld

25. september 2011

Benjamins'mor

Jeg har stemt nej.

Og ved egentligt ikke hvorfor. Men ved heller ikke hvorfor jeg skulle stemme ja.

Har ikke læst alle de andre indlæg. 

Anmeld

25. september 2011

N&J

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hva pokker jeg dog skal stille op... De graviditetshormoner altså

Jeg har haft disse drømme om en bestemt betjent... Ikke en ukendt betjent, altså jeg ved godt hvem han er, og han ved hvem jeg er... Om det så er godt eller skidt er jo som man tager den. Han kender mig fordi jeg har kommet i det forkerte miljø.

Jeg drømmer at jeg er sammen med ham... Det gjorde jeg også i min tidligere graviditet. Jeg snakkede meget med en, om at hun mente jeg burde skrive et brev/sms til ham og simpelthen konfrontere ham med det. Men jeg kom aldrig så langt... Vidste ikke om han ville syntes jeg var total fuckt... Og vil helst ikke have at han skal betragte mig for en der er total sindsforvirret... 

Men hva pokker skal jeg stille op altså Jeg har så meget lyst til at springe ud i det og smide ham en sms... Men igen,  hva pokker ville man skulle skrive... "Hej B, jeg har haft disse drømme om dig. Hilsen ......." 

Håber der er nogle der kan hjælpe mig til hvad pokker jeg skal stille op, for jeg er helt blank/lost

På forhånd tak...

Har stemt nej, men udelukkende baseret på det faktum at du skriver at hr. politibetjent tager stereoider - du har et barn - et mere på vej, og så vil du involvere dig med en mand der gør sådan noget mod sin krop - ej altså det forstår jeg ikke, jeg ville i hvert fald ikke have mine børn (barn) omkring mennesker der ikke hviler nok i sig selv så de er nødt til at kompensere for det ved at begå ulovligheder - for så vidt jeg ved er det nu engang ulovligt og kan have nogle alvorlige bivirkninger, og jeg ved godt dette lyder hårdt, men selvom man tros alt altid begår fejl som mor - det kan jo ikke undgås, hvorfor så udsætte sit barn for sådanne mennesker - altså ønsker man at påvirke dem i en negativ retning eller hvad ligger der lige bag tankegangen?? jeg forstår det altså ikke, vores job er at beskytte vores børn, det gælder altså også mod mennesker som propper ting i deres krop som ændre deres kemiske balance i hjernen..  uanset hvor stærke vores følelser så er, så er det vel barnet//børnene der kommer i første række.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.