Tak til alle jer skønne kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Kofoed.

twinboys skriver:

Endnu en gang tillykke og så stort at du er blevet mor.... og sikker på hun er en smuk pige...

Og jeres anden lille blomsterpige vil leve videre i jer i jeres minder og sikker på hun er den smukkeste lille blomsterstjerne......

Majbritt

Tak for de søde ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak. hehe..
3 timer, ja det var vel næsten hurtigt skrevet. hehe.

Jeg kunne godr holde spændingen ud. Men som tiden gik, blev det bestemt ikke mindre spændende.

Hehe, elsker at underholde folk

Er det hurtigt? hmm, havde jo også alle de kære notater at skrive efter, så går det jo en del hurtigere.

Anmeld

26. september 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Hehe, elsker at underholde folk

Er det hurtigt? hmm, havde jo også alle de kære notater at skrive efter, så går det jo en del hurtigere.

Og det gjorde du mindsanten også.

Nej det er jo ikke hurtigt hurtigt, men så lang og beskrivende en fb, så var det vel alligvel lidt hurtigt?

Anmeld

26. september 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Og det gjorde du mindsanten også.

Nej det er jo ikke hurtigt hurtigt, men så lang og beskrivende en fb, så var det vel alligvel lidt hurtigt?

Måske, skrev hovedsaglig bare infoen fra fødselsnotaten ind og skrev nogle enkle følelser og reaktioner med.. Men det er jo lige meget

Anmeld

26. september 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Måske, skrev hovedsaglig bare infoen fra fødselsnotaten ind og skrev nogle enkle følelser og reaktioner med.. Men det er jo lige meget

Den opslugte ihvertfald min opmærksomhed.

Anmeld

26. september 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Tak (igen igen).

Jamen tror også det var vigtig, der står også nævnt i fødselsnotaterne vi fik fra sygehuset, der står at jeg græd, men virkede afklaret og glad for at se hende og få det hele forklaret.

Jeg kan godt forstå at du græd, men (heldigvis) har I jo også haft et stykke tid til at vænne jer til, at der alligevel "kun" kom én lille pige.

Jeg synes det er en meget fin måde I har fået det hele arrangeret på, og jeg er glad for at præsten var fintfølende nok, og havde forståelse for hele situationen, så I i det mindste har et sted at gå hen

Anmeld

26. september 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Den opslugte ihvertfald min opmærksomhed.

det er jeg da glad for

Anmeld

27. september 2011

mortilflere

Kofoed. skriver:

Det tror jeg også hun vil.

Regner også med vi vil snakke naturligt om det hele, men kan det ikke blive FOR meget? Altså ingen får noget ud af, at vi snakker om hende konstant og vis anastasia alligevel ikke forstår det store, jamen så er det vel ikke så nødvendigt at snakke til hende om tvillingen.

Men forstår godt hvad du mener, er bare bange for, at det bliver for meget.

du lyder altid som en fornuftig pige , så jeg er sikker på du finder en måde at omtale hende på  , på en måde der ikke er dum

Når du har fået bearbejdet alt dette er jeg sikker på du finder hvad der passer til jeres liv og familie 

Anmeld

27. september 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Jeg kan godt forstå at du græd, men (heldigvis) har I jo også haft et stykke tid til at vænne jer til, at der alligevel "kun" kom én lille pige.

Jeg synes det er en meget fin måde I har fået det hele arrangeret på, og jeg er glad for at præsten var fintfølende nok, og havde forståelse for hele situationen, så I i det mindste har et sted at gå hen

Ja og det har tildels været fint nok, men ville nu gerne have været det tid foruden.

Tak, det er jo derfor vi gør det.

Anmeld

27. september 2011

Kofoed.

mortilflere skriver:

du lyder altid som en fornuftig pige , så jeg er sikker på du finder en måde at omtale hende på  , på en måde der ikke er dum

Når du har fået bearbejdet alt dette er jeg sikker på du finder hvad der passer til jeres liv og familie 

Det håber jeg du har ret i. Men hun siger vel fra vis det bliver for meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.