Tak til alle jer skønne kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

birthee

birthee skriver:

Du skal have et knus fra mig  tillykke med begge dine børn, jeres lille engel vil også altid have en særlig plads i jeres hjerter!! Min kondolance herfra...

Knus

Uha, tror jeg kom til at formulere mig lidt forkert... Det er jo lidt forkert skrevet (du må ikke misforstå mig ) at sige tillykke med begge dine piger... Tvilling B er en lille engel nu, men hun vil altid være jeres pige!!!

Håber du vil bære over med mine formulerings-evner her til aften - synes det er så svært at forklare hvad jeg mener på skrift - uden at det kommer til at lyde forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Kofoed.

birthee skriver:

Du skal have et knus fra mig  tillykke med begge dine børn, jeres lille engel vil også altid have en særlig plads i jeres hjerter!! Min kondolance herfra...

Knus

Tak forde søde ord og ja, hun vil altid have en plads i vores hjerter og mon ikke også Anastasia også kan mærke at hun mangler i det daglige..

Anmeld

23. september 2011

Kofoed.

Uha, tror jeg kom til at formulere mig lidt forkert... Det er jo lidt forkert skrevet (du må ikke misforstå mig ) at sige tillykke med begge dine piger... Tvilling B er en lille engel nu, men hun vil altid være jeres pige!!!

Håber du vil bære over med mine formulerings-evner her til aften - synes det er så svært at forklare hvad jeg mener på skrift - uden at det kommer til at lyde forkert

Det var nu også sådan jeg forstod den

Anmeld

23. september 2011

Kofoed.

MillesMor111010 skriver:

Stort tillykke med den lille prinsesse  og kondolere med tvilling b.  Håber I får sagt rigtig godt farval til hende

Tak

Det håber vi også, men mon ikke vi gør det, så længe det bliver med vores sognepræst (som selvfølgelig er på ferie i næste uge).

Anmeld

23. september 2011

Kofoed.

maria_wt skriver:

KÆMPE STORT TILLYKKE MED HENDE 

Vi glæder os rigtig meget til at se hende...

(Godt at i fandt det rigtigt at se "Blomsten".. Håber at i derefter kan lægge det bag jer på en ordentlig måde.. Jeg kender desværre selv til det, men ved at det er muligt at glemme det helt)

Tak

Det er dejligt med en afslutning i hvert fald.

Hvordan/hvor meget har i planlagt, at Tristan skal vide? For hvordan gør man i forhold til, at fortælle den overlevede tvilling omkring dens graviditet og scanningsbilleder osv? (håber ikke det gør noget jeg spørger, for er virkelig itvivl om, hvordan jeg synes det skal gøres...

Anmeld

23. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Kofoed. skriver:

Tak

Det håber vi også, men mon ikke vi gør det, så længe det bliver med vores sognepræst (som selvfølgelig er på ferie i næste uge).

Det håber vi  Men så kan det oss give jer lidt fred og koncentrere jer om prinsessen

Anmeld

23. september 2011

Kofoed.

MillesMor111010 skriver:

Det håber vi  Men så kan det oss give jer lidt fred og koncentrere jer om prinsessen

Nemlig, for hun er jo reelt også den eneste der har et behov for, at få opmærksomheden.

Anmeld

23. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Kofoed. skriver:

Nemlig, for hun er jo reelt også den eneste der har et behov for, at få opmærksomheden.

Ja,

Anmeld

23. september 2011

Frk-Lotusblomst

Ja, det er så sandelig en fantastisk side.

jeg glæder mig til FB og billeder af jeres datter. Tillykke med den nye titel.

Det er godt i nu har fået set tvilling b og at det ikke var så traumatisk en oplevelse som du havde frygtet!

Anmeld

23. september 2011

birthee

Kofoed. skriver:

Det var nu også sådan jeg forstod den

Det er jeg glad for at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.