Nu er der oprettet ret mange tråde omkring min fødsel og i skønne kvinder, har jo sendt en masse vestøv og lykønskninger, så mange, at det er en kæmpe opgave, at skulle skrive tilbage til jer alle og fortælle hvor meget jeres støtte betød/betyder.
For kæft hvor er det et skønt netværk herinde, alle kan grine og græde med hinanden, vi kan dele opture og nedture uden at blive set ned på, synes det er SÅ skønt

Tak til jer alle for den dejlige opbakning i gider og har givet igemmen hele det her forløb, nu glæder jeg mig til de nye kapitler i mit liv, glæder mig til at dele det med jer og få gode råd om al verdens ting og sager.
Fb og billeder kommer senere 
Knus, kys og kram fra en meget træt og udkørt, nybagt mor til verdens smukkeste pige 
- Update på tvilling b: Hun blev født kl 18:34, uden presseveer, men hun var nu heller ikke stor. Vi så hende og det var jo overhovedet ikke så slemt. Vi skal i morgen ringe til kirken og aftale en tid for mindehøjtidligheden/begavelsen og derefter skal vi have fat i kapellet og aftale en udlevering af hende (Havde lige brug for, at komme af med det).
Anmeld