Tak til alle jer skønne kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, det er så sandelig en fantastisk side.

jeg glæder mig til FB og billeder af jeres datter. Tillykke med den nye titel.

Det er godt i nu har fået set tvilling b og at det ikke var så traumatisk en oplevelse som du havde frygtet!

Nemlig

Tak og skal nok prøve at skynde mig, men med en fødselsrapport på 16 sider og det er kun fra tiden på FG og samtidig en mor som har svært ved at sove i dags timerne, så kan den godt trække lidt ud. Og lige nu er jeg ikke helt sikker på mine svar giver mening, føler jeg tænker et ord, men mine fingre skrive et andet...

Det var rigtig dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

birthee

Tak forde søde ord og ja, hun vil altid have en plads i vores hjerter og mon ikke også Anastasia også kan mærke at hun mangler i det daglige..

Jeg har da hørt nogle sige at de små er bevidste om at der er/har været en mere... men hvor meget hun er bevidst om det ved jeg ikke, når hun ikke har oplevet hende udenfor livmoderen... men det er i hvert fald vigtigt at forklare hende det på et tidspunkt tror jeg - jeres lille blomst er jo trods alt med på skanningsbilleder osv...

Anmeld

23. september 2011

Kofoed.

birthee skriver:

Det er jeg glad for at høre

Hehe

Anmeld

23. september 2011

Kofoed.

birthee skriver:

Jeg har da hørt nogle sige at de små er bevidste om at der er/har været en mere... men hvor meget hun er bevidst om det ved jeg ikke, når hun ikke har oplevet hende udenfor livmoderen... men det er i hvert fald vigtigt at forklare hende det på et tidspunkt tror jeg - jeres lille blomst er jo trods alt med på skanningsbilleder osv...

Det jo det, men hvornår og hvordan skal man forklare det? Hvornår vil hun kunne forstå det ordenligt? Og vis man nu er lidt spirituel, mon hun så har nogle særlige kontakter til den anden side?

Anmeld

23. september 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Nemlig

Tak og skal nok prøve at skynde mig, men med en fødselsrapport på 16 sider og det er kun fra tiden på FG og samtidig en mor som har svært ved at sove i dags timerne, så kan den godt trække lidt ud. Og lige nu er jeg ikke helt sikker på mine svar giver mening, føler jeg tænker et ord, men mine fingre skrive et andet...

Det var rigtig dejligt.

Tag du dig bare den tid du skal bruge. om det så tager laaang tid og du skal skrive den over flere gange og gemme den på din comp.
Du har også været igennem et anderledes forløb og laaaaangt forløb var det jo også. Vi sad jo alle spændte her bag skræmen og ventede på de magiske ord: Kofoed har født.

Anmeld

23. september 2011

birthee

Kofoed. skriver:

Det jo det, men hvornår og hvordan skal man forklare det? Hvornår vil hun kunne forstå det ordenligt? Og vis man nu er lidt spirituel, mon hun så har nogle særlige kontakter til den anden side?

ja, det er lige hvordan man skal gribe det an... hvis søster skal med på kirkegården så finder hun jo hurtigt ud af at hun har en tvlillingsøster (men vil da tro hun skal være 3 år eller noget før hun forstår det rigtigt?)...

Der var et program i foråret hvor man fulgte nogle gravide, hvor den ene kvinde havde født tvillinger, men mistet den ene af dem... jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad programmet hed, men det var på DR1 eller TV2... Hun snakkede noget om hvordan de havde fortalt den tilbageværende tvilling det... Måske der er nogle der kan huske hvad programmet hed??? er faktisk ret sikker på det var på TV2...

Anmeld

23. september 2011

maria_wlt

Kofoed. skriver:

Tak

Det er dejligt med en afslutning i hvert fald.

Hvordan/hvor meget har i planlagt, at Tristan skal vide? For hvordan gør man i forhold til, at fortælle den overlevede tvilling omkring dens graviditet og scanningsbilleder osv? (håber ikke det gør noget jeg spørger, for er virkelig itvivl om, hvordan jeg synes det skal gøres...

Du spørger bare :-)Vi er meget afslappet med det og Tristan skal selvfølgelig vide det hele.. Men vi vil ikke gøre mere ud af det end det.. Vi vil ikke minde ham.. Vi så ham heller ikke..Vi er meget kede af at han ikke er her.. Men vi kigger nok bare på Tristan og smiler lidt ekstra :-)

Anmeld

23. september 2011

SussieThyssen

Kofoed. skriver:

Nu er der oprettet ret mange tråde omkring min fødsel og i skønne kvinder, har jo sendt en masse vestøv og lykønskninger, så mange, at det er en kæmpe opgave, at skulle skrive tilbage til jer alle og fortælle hvor meget jeres støtte betød/betyder.

For kæft hvor er det et skønt netværk herinde, alle kan grine og græde med hinanden, vi kan dele opture og nedture uden at blive set ned på, synes det er SÅ skønt  

Tak til jer alle for den dejlige opbakning i gider og har givet igemmen hele det her forløb, nu glæder jeg mig til de nye kapitler i mit liv, glæder mig til at dele det med jer og få gode råd om al verdens ting og sager.

Fb og billeder kommer senere

Knus, kys og kram fra en meget træt og udkørt, nybagt mor til verdens smukkeste pige

- Update på tvilling b: Hun blev født kl 18:34, uden presseveer, men hun var nu heller ikke stor. Vi så hende og det var jo overhovedet ikke så slemt. Vi skal i morgen ringe til kirken og aftale en tid for mindehøjtidligheden/begavelsen og derefter skal vi have fat i kapellet og aftale en udlevering af hende (Havde lige brug for, at komme af med det).

Et kærligt kram herfra, og alle de bedste ønsker for tiden der kommer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. september 2011

Isabella_mor

Kofoed. skriver:

Nu er der oprettet ret mange tråde omkring min fødsel og i skønne kvinder, har jo sendt en masse vestøv og lykønskninger, så mange, at det er en kæmpe opgave, at skulle skrive tilbage til jer alle og fortælle hvor meget jeres støtte betød/betyder.

For kæft hvor er det et skønt netværk herinde, alle kan grine og græde med hinanden, vi kan dele opture og nedture uden at blive set ned på, synes det er SÅ skønt  

Tak til jer alle for den dejlige opbakning i gider og har givet igemmen hele det her forløb, nu glæder jeg mig til de nye kapitler i mit liv, glæder mig til at dele det med jer og få gode råd om al verdens ting og sager.

Fb og billeder kommer senere

Knus, kys og kram fra en meget træt og udkørt, nybagt mor til verdens smukkeste pige

- Update på tvilling b: Hun blev født kl 18:34, uden presseveer, men hun var nu heller ikke stor. Vi så hende og det var jo overhovedet ikke så slemt. Vi skal i morgen ringe til kirken og aftale en tid for mindehøjtidligheden/begavelsen og derefter skal vi have fat i kapellet og aftale en udlevering af hende (Havde lige brug for, at komme af med det).

tillykke med dem begge, også selvom lille blomsten er en engel..

dejligt i kom frem til en begravelse for hende..  stort kram herfra...

og så glæder jeg mig til at se et billede af den med garanti smukke anastasia (smukt navn hvertfald )

Anmeld

24. september 2011

Nessie

Stort tillykke med hende

Glæder mig til at se billeder af hende, og læse din FB

Jeg er også glad for at I fik lov at se lille B, tror det betyder meget at få det kapitel lukket på en ordentlig måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.