Tak til alle jer skønne kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

mortilflere

Kofoed. skriver:

Det jo det, men hvornår og hvordan skal man forklare det? Hvornår vil hun kunne forstå det ordenligt? Og vis man nu er lidt spirituel, mon hun så har nogle særlige kontakter til den anden side?

jeg er ikke troende slet ikke , men jeg er sikker på hun vil kunne bruge den søster hun har delt din mave med <3 .

Jeg ville nok i dit/jeres sted være blomsten en naturlig del af jeres snak og liv , for det er oxo vigtigt at i giver jer selv lov til at sorge over tabet .

Man kan slet ikke sammenligne vores liv med et handicappet barn med jeres tab , langt fra , men der er 19 mdr imellem nr 3 og 4 og her har der aldrig vælret skjult for Benjamin at alberte er anderledes , og det kunne i måske bruge ?? jeg tror at hvis man snakker naturligt omkring blomsten<3 så bliver der ingen underlig tanker om hende , heller ikke hvis nu hun kan mærke sin søster ...

men om dette er den rigtige måde ja det ved jeg ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

twinboys

Endnu en gang tillykke og så stort at du er blevet mor.... og sikker på hun er en smuk pige...

Og jeres anden lille blomsterpige vil leve videre i jer i jeres minder og sikker på hun er den smukkeste lille blomsterstjerne......

Majbritt

Anmeld

26. september 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Tag du dig bare den tid du skal bruge. om det så tager laaang tid og du skal skrive den over flere gange og gemme den på din comp.
Du har også været igennem et anderledes forløb og laaaaangt forløb var det jo også. Vi sad jo alle spændte her bag skræmen og ventede på de magiske ord: Kofoed har født.

Nu er den dog kommet, men ville lige svare dig alligevel

Den tog "kun" 3 timer om at skrive

Håber da ikke jeg trak spændningen alt for længe, havde bare LIDT svært ved at opdagtere til sidst, det var sådan set også kæresten der sendte beskeden videre

Anmeld

26. september 2011

Kofoed.

birthee skriver:

ja, det er lige hvordan man skal gribe det an... hvis søster skal med på kirkegården så finder hun jo hurtigt ud af at hun har en tvlillingsøster (men vil da tro hun skal være 3 år eller noget før hun forstår det rigtigt?)...

Der var et program i foråret hvor man fulgte nogle gravide, hvor den ene kvinde havde født tvillinger, men mistet den ene af dem... jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad programmet hed, men det var på DR1 eller TV2... Hun snakkede noget om hvordan de havde fortalt den tilbageværende tvilling det... Måske der er nogle der kan huske hvad programmet hed??? er faktisk ret sikker på det var på TV2...

Hun bliver "hemmelig" begravet, altså der vil ikke stå noget på gravstenen, så på den måde opdager hun det ikke. Men skal man bare starte med det samme eller vente til hun er nået en vis alder? Synes den er rigtig svær.

Siger ikke mig noget, overhovedet...

Anmeld

26. september 2011

Kofoed.

maria_wt skriver:

Du spørger bare :-)Vi er meget afslappet med det og Tristan skal selvfølgelig vide det hele.. Men vi vil ikke gøre mere ud af det end det.. Vi vil ikke minde ham.. Vi så ham heller ikke..Vi er meget kede af at han ikke er her.. Men vi kigger nok bare på Tristan og smiler lidt ekstra :-)

Kender godt følelsen med, at man bare smiler lidt mere af den man har tilbage.

Hvor tit snakker i om det? eller venter i til han er en vis alder før i starter?

Anmeld

26. september 2011

Kofoed.

SussieThyssen skriver:

Et kærligt kram herfra, og alle de bedste ønsker for tiden der kommer.

Kærligst
Sussie

Tak

Anmeld

26. september 2011

Kofoed.

isabellamor skriver:

tillykke med dem begge, også selvom lille blomsten er en engel..

dejligt i kom frem til en begravelse for hende..  stort kram herfra...

og så glæder jeg mig til at se et billede af den med garanti smukke anastasia (smukt navn hvertfald )

Tak Nu er FB og billeder jo kommet, men ville lige svare dig her også

Anmeld

26. september 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Stort tillykke med hende

Glæder mig til at se billeder af hende, og læse din FB

Jeg er også glad for at I fik lov at se lille B, tror det betyder meget at få det kapitel lukket på en ordentlig måde.

Tak (igen igen).

Jamen tror også det var vigtig, der står også nævnt i fødselsnotaterne vi fik fra sygehuset, der står at jeg græd, men virkede afklaret og glad for at se hende og få det hele forklaret.

Anmeld

26. september 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Nu er den dog kommet, men ville lige svare dig alligevel

Den tog "kun" 3 timer om at skrive

Håber da ikke jeg trak spændningen alt for længe, havde bare LIDT svært ved at opdagtere til sidst, det var sådan set også kæresten der sendte beskeden videre

Tak. hehe..
3 timer, ja det var vel næsten hurtigt skrevet. hehe.

Jeg kunne godr holde spændingen ud. Men som tiden gik, blev det bestemt ikke mindre spændende.

Anmeld

26. september 2011

Kofoed.

mortilflere skriver:

jeg er ikke troende slet ikke , men jeg er sikker på hun vil kunne bruge den søster hun har delt din mave med <3 .

Jeg ville nok i dit/jeres sted være blomsten en naturlig del af jeres snak og liv , for det er oxo vigtigt at i giver jer selv lov til at sorge over tabet .

Man kan slet ikke sammenligne vores liv med et handicappet barn med jeres tab , langt fra , men der er 19 mdr imellem nr 3 og 4 og her har der aldrig vælret skjult for Benjamin at alberte er anderledes , og det kunne i måske bruge ?? jeg tror at hvis man snakker naturligt omkring blomsten<3 så bliver der ingen underlig tanker om hende , heller ikke hvis nu hun kan mærke sin søster ...

men om dette er den rigtige måde ja det ved jeg ikke 

Det tror jeg også hun vil.

Regner også med vi vil snakke naturligt om det hele, men kan det ikke blive FOR meget? Altså ingen får noget ud af, at vi snakker om hende konstant og vis anastasia alligevel ikke forstår det store, jamen så er det vel ikke så nødvendigt at snakke til hende om tvillingen.

Men forstår godt hvad du mener, er bare bange for, at det bliver for meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.