Det gode ved graviditet er at man kan blive gravid som 16 årig og som 36 årig, det er (umiddlebart) ikke noget der bliver taget fra os.
Så derfor er mit råd til dig at vente, du tager ingen skade af at vente nogen år, måske bare 2, måske 8. Det er op til dig, men det at få et barn bliver ikke taget fra dig og du har rigeligt af år, som du kan få børn i.
Måske er det lige nu du skal tage en uddannelse, komme ud og arbejde lidt, og når i begge er færdigudlært, så tag ud og rejs lidt sammen, nyd hinanden, spar op og få lov at være jer to som kærester.
Derefter kan i nyde hinandens glæde ved at få et barn, med lidt mere viden om livet, (måske lidt flere penge), en uddannelse i er glade for og kan bruge til noget, måske gode kollegaer i har kendt nogen år som kan dele glæden med jer hver dag igennem graviditeten.
Så alt i alt er mit råd at i jo sagtens kan vente lidt, livet ligger også foran jer om 2,3,5,8 år, og til den tid vil det være en lige så stor ting som du føler det er nu.
Og om du er moden eller bliver en god mor, ja det er der ikke nogen af os der ved, men der er sikker mange der vil give mig ret i at det er vigtigt at nyde livet og lære hinanden at kende og leve et liv sammen inden i bliver 3.
Nyd dit liv, du har maaaange år foran dig, også som mor.
Anmeld