Er I til tupperware ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2009

DK

Jeg har aldrig været til sådan et party, så ejer intet af det, så ved det ikke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

MorCamilla

Jeg har et par af deres ting, og elsker dem.. Især at det kan gå i opvaskemaskinen unde at blive skævt, som andre plastik skåle og lignende bliver efter nok ture igennem maskinen

Anmeld

23. januar 2009

Honningblomst

Jeg synes virkelig ikke det er noget vi unge kvinder burde gå op i,....vi er vel kommet videre, er vi ikke(her tænker jeg ikke på produkterne men måden det sælges på, at sidde der og drikke kaffe imens en kvinde taler om plastik som var det guds gave til os kvinder-griner-)....lyder som noget kvinder gjorde før kvindefrigørelsen eller noget som kvinder over 60 bruger tid på...selv min mor bliver grøn i hovedet når jeg nævner det.
Jeg har noget af det og lige så meget der ikke er og jeg synes ikke de ene er bedre end det andet.
Min tid og mit liiv er for kort til tupperware og så har jeg andet jeg hellere vil bruge penge på.
Knus Eva...

Anmeld

23. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
For mig er en plastikbøtte en plastikbøtte

Anmeld

23. januar 2009

Jennyfer

Eva skriver:

Jeg synes virkelig ikke det er noget vi unge kvinder burde gå op i,....vi er vel kommet videre, er vi ikke(her tænker jeg ikke på produkterne men måden det sælges på, at sidde der og drikke kaffe imens en kvinde taler om plastik som var det guds gave til os kvinder-griner-)....lyder som noget kvinder gjorde før kvindefrigørelsen eller noget som kvinder over 60 bruger tid på...selv min mor bliver grøn i hovedet når jeg nævner det.
Jeg har noget af det og lige så meget der ikke er og jeg synes ikke de ene er bedre end det andet.
Min tid og mit liiv er for kort til tupperware og så har jeg andet jeg hellere vil bruge penge på.
Knus Eva...

Hej det er ikke så tit jeg skriver herinde...
Men havde lige en kommentar til hvad eva skrev.

at sidde der og drikke kaffe imens en kvinde taler om plastik som var det guds gave til os kvinder-griner-)

Jeg har været til et Tupperware party. Hvor det var en mand der var ude at fortælle. Og nøj vi fik spurgt ham om han selv brugte det i køkkenet. Men Han var "kvinden" i forholdet da han var til mænd.

Hyggeligt var det.

Jeg vil klart anbefale deres termokande og deres thermo køletaske..

Mvh
Inge

Anmeld

24. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Knus Eva...

Det er sgu da skide hyggeligt og side at hygge en flok tøser der hjemme med kaffe el hvad det nu er...
Det kan jo altså holdes på mange måder dem min mor har været med til har været med lækker mad og vin osv og de har virkelig haft det sjovt og han/hun er der jo ikke hele aften...

Knus Diana som synes det rigtig hyggeligt sådan noget uanset hvad det er, om det under tøj plastik bøtter eller dildoer

Anmeld

24. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Det er sgu da skide hyggeligt og side at hygge en flok tøser der hjemme med kaffe el hvad det nu er...
Det kan jo altså holdes på mange måder dem min mor har været med til har været med lækker mad og vin osv og de har virkelig haft det sjovt og han/hun er der jo ikke hele aften...

Knus Diana som synes det rigtig hyggeligt sådan noget uanset hvad det er, om det under tøj plastik bøtter eller dildoer

He He... Ja dildo party det skal jeg til i næste månede ...

Vi havde en rigtig hyggelig aften i går os 6 piger - jeg serverede lidt af det hele .... frugt, grønt, kaffe og kage, øl, vin og vand ....

Jeg brugte alt for mange penge, men det gør jeg gerne - har købte nogle super lækre produkter og fået nogle lækre gaver...

Knus Pia, det lige blev 1500 fattigere, men snart er ejer af nogle lækre ting...

Anmeld

24. januar 2009

Pia.

Eva skriver:

Knus Eva...

Du skulle da ha' været her.... tror du tager helt fejl... det er altså rigtig hyggeligt...

Knus Pia.

Anmeld

24. januar 2009

Pia.

DK skriver:

Jeg har aldrig været til sådan et party, så ejer intet af det, så ved det ikke!!!

Så må du også med næste gang... det er altså rigtig hyggeligt

Anmeld

24. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

He He... Ja dildo party det skal jeg til i næste månede ...

Vi havde en rigtig hyggelig aften i går os 6 piger - jeg serverede lidt af det hele .... frugt, grønt, kaffe og kage, øl, vin og vand ....

Jeg brugte alt for mange penge, men det gør jeg gerne - har købte nogle super lækre produkter og fået nogle lækre gaver...

Knus Pia, det lige blev 1500 fattigere, men snart er ejer af nogle lækre ting...

Ej snyd ha ha det alt for sjovt... Jeg har været inviteret 1 gang og hold det 2 gange den ene gang kun for os tøser den anden gang for par og det var nok den sjoveste gang og se mændenes ansigter når den ene sjover efter den anden sjover blev revet frem griner...

Det godt i hygget jer, og ja det typisk og bruge for mange penge men det skal vi gøre en gang i mellem

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.