Er I til tupperware ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2009

malou

PiaR skriver:

Guldborg ved Lolland/falster... ... Men er det ikke dig der bor i Sverige eller husker jeg helt forkert ?

jo bor i Malmø.. men havde gerne kørt mod Roskilde og omegn... eller en smule op.... eller ned... haha men Lolland... uha, der er lidt langt!!! Tak for tilbudet

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Du er også velkommen Diana - bare kom, kunne være så hyggeligt, men I bor så laaangt væk alle sammen *S* ... *SMILER*

Måske vi en dag skulle holde et baby.dk-tupper-møde He He...

Tak du er så sød... Hvis jeg havet kørekort så var jeg kommet så kunne jeg jo sove hos moar på vej hjem...
Ja det synes jeg kunne være en super god ide med baby.dk tupper party

Knus

Anmeld

23. januar 2009

Pia.

malou skriver:

jo bor i Malmø.. men havde gerne kørt mod Roskilde og omegn... eller en smule op.... eller ned... haha men Lolland... uha, der er lidt langt!!! Tak for tilbudet

knus malou

Det var så lidt - næste gang siger jeg det i god tid, så håber jeg du har lyst, så laver vi en rigtig hyggelig aften ud af det ...

Anmeld

23. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Det er som det altid har været pænt dyrt... selvfølgelig har de nogle super tilbud lige som så meget andet, men primært er det dyre vare... men de har livs garanti og det er jo i selv en fordel...

Kom bare alle mand til tupper party hos Pia *SSSS*

Griner det ender med du skal ud og finde et forsamlings hus i steden ha ha

Anmeld

23. januar 2009

malou

PiaR skriver:

Det er som det altid har været pænt dyrt... selvfølgelig har de nogle super tilbud lige som så meget andet, men primært er det dyre vare... men de har livs garanti og det er jo i selv en fordel...

Kom bare alle mand til tupper party hos Pia *SSSS*

haha pas på... lige pludselig har du 200 baby.dk gæster... ups...

Anmeld

23. januar 2009

Mikkelmusen

jeg har stemt andet... For der er nogle af tingene jeg godt kan lide, men bestemt ikke alle. Desuden synes jeg ofte de ting som er pænest eller mest funktionelle for mig er for dyre.

Anmeld

23. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Tak du er så sød... Hvis jeg havet kørekort så var jeg kommet så kunne jeg jo sove hos moar på vej hjem...
Ja det synes jeg kunne være en super god ide med baby.dk tupper party

Knus

Ja det må da kunne lade sig gøre at arrangere et eller andet hyggeligt,... og ja så kan du nemlig sove hos Moar - og det er jo dejligt...

Knus Pia.

Anmeld

23. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Griner det ender med du skal ud og finde et forsamlings hus i steden ha ha

He He ... ja det kunne tyde på det

Anmeld

23. januar 2009

malou

PiaR skriver:

Det var så lidt - næste gang siger jeg det i god tid, så håber jeg du har lyst, så laver vi en rigtig hyggelig aften ud af det ...

Aftale

Anmeld

23. januar 2009

Pia.

malou skriver:

haha pas på... lige pludselig har du 200 baby.dk gæster... ups...

iiii hvor hyggeligt *S* - jeg ville nu nok glo lidt hvis der pludselig stod en masse... men hold op en stor gave jeg ville få at tupper damen .....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.