Er I til tupperware ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Ej snyd ha ha det alt for sjovt... Jeg har været inviteret 1 gang og hold det 2 gange den ene gang kun for os tøser den anden gang for par og det var nok den sjoveste gang og se mændenes ansigter når den ene sjover efter den anden sjover blev revet frem griner...

Det godt i hygget jer, og ja det typisk og bruge for mange penge men det skal vi gøre en gang i mellem

Knus

Du har ret engang imellem skal man forkæle sig selv og det må man sige jeg gjorde i går...

Ja dildo party er også alt for sjovt... - har været med nogle gange, hvor vi har holdt tøseaften og det er også det vi skal i februar ...

Stort knus og dejlig lørdag til dig Diana...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Ej snyd ha ha det alt for sjovt... Jeg har været inviteret 1 gang og hold det 2 gange den ene gang kun for os tøser den anden gang for par og det var nok den sjoveste gang og se mændenes ansigter når den ene sjover efter den anden sjover blev revet frem griner...

Det godt i hygget jer, og ja det typisk og bruge for mange penge men det skal vi gøre en gang i mellem

Knus

Mig igen.. hvordan går det med hunden og øjenbetændelsen ? - min den store hanhund døjede meget med sine øjne som hvalp, men er heldigvis vokset fra det...

Anmeld

24. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Mig igen.. hvordan går det med hunden og øjenbetændelsen ? - min den store hanhund døjede meget med sine øjne som hvalp, men er heldigvis vokset fra det...

Der er en lille smugle idag men ikke meget så det dejligt med det kamille te

Min gamle hund døjet os meget med det som hvalp. Jackie min nuværende hund det os anden gang han har det.
Det altid noget de ikke mærker så meget til det.

Tak fordi du spurgte

Og os rigtig god weekend til jer.

Knusser Diana

Anmeld

25. januar 2009

Heidi.

Hej Pia..

Jeg kan egentlig godt lide dem.. Men jeg syntes de er alt for dyre.. hvis de ikke var så dyre ville jeg sikkert købe mere af det

Anmeld

4. januar 2012

ciliemil

jeg har stemt ja, da jeg selv er tupperware konsultent

Anmeld

4. januar 2012

Silas&Mille

Elsker deres ting, men ville ikke svare det første da jeg ikke køber det synes nemlig det er ALT for dyrt

Anmeld

4. januar 2012

Silas&Mille

og først nu ser jeg hvor gammel tråden faktisk er 

Anmeld

4. januar 2012

Jeg har stemt ANDET!

Jeg synes ik så godt om deres design, men det er god kvallitet.. Jeg ejer intet selv, da jeg synes det er for dyrt! Men min mor har en del, fra den gang mig og mine brødre var små, og de holder da stadigvæk den dag i dag!

Anmeld

4. januar 2012

charlie73

Jeg har været meget til plastik-tingene - men er nu faktisk træt af dem. De er ikke pæne mere og ja de er da praktiske - men ikke kønne til at sætte på bordet. 

Faktisk skal jeg til et party senere på måneden - men det er faktisk mere i en relationssammenhæng med gode venner.

Men nej jeg skal ikke købe mere - faktisk har jeg en hel del ubrugt plastik som jeg vil af med - skal sælge det til sommerfesten her i byen håber jeg.

Men jeg ser ikke skævt til dem der elsker Tupperware - jeg har jo selv gjort det.

Hilsen 

Charlotte

Anmeld

4. januar 2012

Savannah

Jeg har lært en konsulent at kende, jeg skal op til hende i weekenden og skal helt sikkert have det store hævekort med  

Det er så praktisk - Jeg har forelsket mig i den der hakker med snoren og køleskabsbøtterne til grønt..

Tupperware

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.