Er I til tupperware ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2009

netdaddy

Har nu altid syntes at der var sådan lidt "Hr. & Fru Danmark" over det der tupperware - altså en flok midaldrende til ældre husmødre der mødtes til kaffeslapperads fordi manden nu skulle se fodbold i fjernsynet.

Men, men, men....må nu indrømme at nogle af deres produkter faktisk er okay (vi har en osteklokke og nogle bøtter som fruen i huset har købt), selv om finishen stadig lugter lidt af 70'er og 80'er nostalgi og aldrende kedsommelige husmødre.

Ovenstående er naturligvis ment dybt alvorligt og med et meget bredt smil på læben!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

W&M <3

Jeg er opvokset med tupperware. synes det er super gode produkter, men dog lidt dyre.
Ville rigtig gerne med hvis du en gang holder et party Pia kunne være super hyggeligt.

Anmeld

23. januar 2009

stumpen-89

Jeg er også opvokset med tupperware, og jeg elsker det også

Anmeld

23. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg synes de har nogle rigtig gode ting, og kvaliteten er virkelig i top. Synes bare det er så pokkers grimt...

Men har da lidt derfra alligevel, dog mest babyting

Anmeld

23. januar 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Jo indrømmet, jeg er fan! Især deres firlinge bøtter og de mindre, samt deres drikkekopper med sugerør, genialt! - og osteklokken...

Jeg håber i får en god aften Pia.

Anmeld

23. januar 2009

Pia.

WilliamsMor skriver:

Jeg er opvokset med tupperware. synes det er super gode produkter, men dog lidt dyre.
Ville rigtig gerne med hvis du en gang holder et party Pia kunne være super hyggeligt.

Skal nok huske dig næsten gang ... kunne være rigtig hyggeligt

Knus fra Pia.

Anmeld

23. januar 2009

Pia.

SØS skriver:

Jo indrømmet, jeg er fan! Især deres firlinge bøtter og de mindre, samt deres drikkekopper med sugerør, genialt! - og osteklokken...

Jeg håber i får en god aften Pia.

Tak skal du have ....

Anmeld

23. januar 2009

SaNiNa

Jeg er helt vild med de skåle som kan klappes sammen så de ikke fylder noget den har vi nogle stykker af... har osse osteklokken da kæresten godt kan lide ost og jeg kan ikke have lugten (og den virker utrolig nok)

Har efterhånden fået rigitg meget tupperware, der er desværre bare ikke så mange her på fyn som jeg kender som holder partyer

Anmeld

23. januar 2009

W&M <3

Super

Anmeld

23. januar 2009

sbs78

Synes deres produkter er helt fantastiske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.