Er I til tupperware ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2009

Pia.

malou skriver:

Aftale

Det vil jeg glæde mig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Ja det må da kunne lade sig gøre at arrangere et eller andet hyggeligt,... og ja så kan du nemlig sove hos Moar - og det er jo dejligt...

Knus Pia.

Ja det kunne være mega hyggeligt, det er en ny opgave til dig Pia ha ha et kæmpe baby.dk party

Anmeld

23. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Ja det kunne være mega hyggeligt, det er en ny opgave til dig Pia ha ha et kæmpe baby.dk party

Det må jeg da se på... kunne være rigtig hyggeligt syntes jeg.... - det kunne være en god og sjov måde at mødes på....

Knus

Anmeld

23. januar 2009

Nadi

Synes de har nogle okay produkter, men det er ikke sådan at je falder i svimer over det.

Så det er både ja og nej fra min side, så derfor har jeg stemt andet

Og god fornøjelse med tupperware partyet

-Nadia

Anmeld

23. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Det må jeg da se på... kunne være rigtig hyggeligt syntes jeg.... - det kunne være en god og sjov måde at mødes på....

Knus

Ja det kunne nemlig være rigtig hyggeligt jeg synes det kunne være super sjovt...
Det må vi sige til henrik at han skal være med til at planlægge ha ha

Anmeld

23. januar 2009

Pia.

Nadi skriver:

Synes de har nogle okay produkter, men det er ikke sådan at je falder i svimer over det.

Så det er både ja og nej fra min side, så derfor har jeg stemt andet

Og god fornøjelse med tupperware partyet

-Nadia

Tusind tak må hellere få lavet lidt så mit hjem kan "modtage" gæster

Anmeld

23. januar 2009

Marie;-)

Har én gang været til sådan en party - og det er jo altid hyggeligt at sidde og drikke kaffe m.m. ;-) Men faktisk blev jeg så "facineret" af produkterne at jeg købte 4-5 produkter....

MEN så var det ligesom at jeg vågnede op af "hypnosen" et par dage efter og tænkte: Helt ærligt hvad er det lige den her plastikbøtte til 300 kr. kan frem for en plastikbøtte fra Ikea til 3 kr.?? *gggg* Og jeg har endnu ikke fundet svaret - har i? Ja livsgaranti, meeeeen hvis den til 3 kr. går i stykker om 10 år - så spenderer jeg nok penge på en ny. ;-) Altså hvis nu designet var super fedt og lækkert - så kunne det være for jeg kan godt lide lækre ting!! :-) Men det er jo bare som sådan noget plastik nu engang er....

Men hører da gerne fra fans derude...? (Ikke fordi jeg tror i får mig til at købe mere... *ssss*)

Anmeld

23. januar 2009

Miss BananaHammock

Jeg ejer kun en enkelt ting (deres blå kartoffel skræller) og den er bare fantastisk. Havde engang en svigermor der ikke ejede andet og hvis det gik i stykker kunne hun få det byttet pga. deres livs lange garanti. Ved ikke om man stadig kan det.

God fornøjelse med party'et

kram Nena

Anmeld

23. januar 2009

Pia.

Nena skriver:

Jeg ejer kun en enkelt ting (deres blå kartoffel skræller) og den er bare fantastisk. Havde engang en svigermor der ikke ejede andet og hvis det gik i stykker kunne hun få det byttet pga. deres livs lange garanti. Ved ikke om man stadig kan det.

God fornøjelse med party'et

kram Nena

Sidst jeg var til tupperware party var der er en dame med som skulle have byttet nogle låg fordi lukningen ikke var helt ok mere... hun fik byttet skåle og låg da det jo var et sæt... de her sæt var over 30 år gamle ....

selvfælgelig er de ikke magen til dem hun havde før da stilen skifter, men det er sådan noget jeg syntes er flot at man kan få byttet det resten af livet så længe man passer på tingene og behandler det efter bogen...

Knus Pia

Anmeld

23. januar 2009

Nemesis

ja har TW især firlingerne er jeg glæde for og mangler egentlig altid sådan nogle :-)

Deres helt små firkantede/runde båtter med låg..de helt små mangler jeg også altid. De bruges i madkasserne til ristede løg, makrel, rødbeder osv.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.