Tak for et omhyggeligt og grundigt svar 
For det første vil jeg lige slå fast, at jeg ikke på nogen måde er bekymret for de smerter, jeg føler. Det er slet ikke slemme smerter eller noget. Dét, der irriterer mig er bare, at de kommer og går sådan lidt som vinden blæser, og jeg derfor ikke ander, hvordan jeg skal tolke dem. Mn du har sikkert ret i, at jeg bare kan mærke min cyklus og alle de ting, der sker undervejs - og ikke kun ægløsning og mens.
Dét, der går mig på er bare, at jeg føler mig ude af trit med min krop, og det er jeg egentlig ret ked af. Selvfølgelig var det også en rigtig dum start på PB at skulle igennem en SA. Det har jo gjort, at jeg er meget obs på alting hele tiden. Jeg har jo prøvet at være gravid nu, og føler mig snydt hver måned, når min mens kommer
Og hver gang jeg føler bare et lille stik i nærheden af mit underliv, håber jeg jo på, at det er enten ægløsning eller implantationssmerter, jeg kan mærke. Jeg tænker, a hvis jeg havde haft en helt normal cyklus og kendt min krop før starten på PB, så havde det været nemmere at afgøre, hvornår jeg reelt havde symptomer, og hvornår je bare var hysterisk 
Nå, men nu må vi se. Jeg skal have min mens tidligst om præcis en uge, og hvis den ikke er kommet, tror jeg, jeg prøver at teste 

Gaia skriver:
Din krop skal lige vænne sig til at styre tingene selc
er ret sikker på at p- pillerne ikke har noget at gøre med dine mens smerter, da p- pillerne for længst er ude af kroppen. De nye p- piller som bruges idag forsvinder fra kroppen næsten med det samme og ikke som mange tror at der lige skal gå tre måneder før hormonerne er ude. Ja ofte siger man det er bedst at vente en tre måneder efter man er stoppet med p- pillen inden man bluver gravid, men det er mere fordi man så regner med at kroppen har fundet sit naturlige leje og derfor vil man nemmere kunne udregne termin.
Atdu har ondt hist ogpusti cyklusen kan skyldes at de krop skal vænne sig tilhele denproces der sker i en cyklus. Mens - opbygning af slimhinde- æl- mens igen/ gravid.
P-pillen har sandsynligvis taget toppen af mens smerterne ( nogle får p-piller pga stærke mens smerter). Desuden er den mens du får under en p-pille periode ikke den alm. Mens men bare noget der ligner. I virkeligheden kunne man sagtens undvære den kunstige mens. Tror de ( producenterne) har lavet p-pillerne sådan så de får det til at ligne en alm cyklus
men det er det ikke.Tror dine smerter bliver mindre når din krop finder sit leje. Håber snart den gør det. Kan virkelig godt forstå du er træt af det, men tror ikpå p-pillerne har ansvaret. Alle reagerer forskelligt på ophør af tilførsel af hormoner. Nogle som dig får uregelmæssige mens, andre smerter, nogle begge del og andre igen deres cyklus fortsætter bare som var de på pillen. Tænker dog at hvis smerterne bliver ved, så kunne det være du skulle snakje med din læge. Måske du kan få noget som kan tage smerterne mere effektivt end alm. Smertestillende.
Håber dog at du snart får dit ønske om en graviditet opfyldt
jeg vil krydse alt hvad krydses kan for at det lykkes
kram