Det gi'r pote at handle ind til en uge af gangen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Carina1977

lærkes_mor skriver:

Man kan i hvert fald købe nogen kun med brokkoli :-)

Det var godt hehe  Der lyder et helt ramaskrig her, hvis jeg serverer kogte gulerødder  det er ellers billigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Mor Christa

bøgelund skriver:

det hjælper vel heller ikke at bytte for meget rundt på retterne, hvis man fx 2 dage i træk skal bruge mange af de samme ting? jeg må prøve mig frem.. er spændt på om vi kan holde det..

det skal vi... 

Jaa - hos os er det bare blevet en del af hevrdagen, ligesom at vaske tøj osv Så der SKAL laves madplan søndag eller mandag og handles mandag !!

Anmeld

19. september 2011

Prinsessens'Mor<3

MissChrista skriver:

Jaa. Wuhuuu.. Vi flyttede jo d 1 august, og der besluttede vi os for, at nu ville vi lave madplan til en hel uge af gangen, og så handler jeg ind hver mandag.. Det er simptlehen utroligt at man kan spare så meget på det .. Før der brugte vi nok.. jamen 5-6000 på mad i måneden.. Nu har jeg lige været nede og handle ti lhele ugen (med rugbrød og pålæg og frugt og MME ti lsønnen og aftensmad osv osv) for 351 kroner Hvor er det fedt 
sidste uge brugte vi 400 kroner.. Det kan altså godt betale sig

Ville bare dele en optur på min vej  

haha det må prøves, vi er så dårlige til og tage mad op af fryseren, så det bliver lige et smut til liva eller lignende.. Man burde tage sig lidt sammen..  Nåh ja nu vi snakker om det så er der selvfølgelig glemt og blevet taget kød op IGEN..

Anmeld

19. september 2011

Mor Christa

MaleneS2011baby<3 skriver:

haha det må prøves, vi er så dårlige til og tage mad op af fryseren, så det bliver lige et smut til liva eller lignende.. Man burde tage sig lidt sammen..  Nåh ja nu vi snakker om det så er der selvfølgelig glemt og blevet taget kød op IGEN..

ja, det var jeg også super dårlig til, og er dte staidg ind i mellem, men gør det så godt som jeg kan hehe

Anmeld

19. september 2011

Gaia

Efter at have læst en del indlæg her, har jeg adt min inspirerer til endnu engang at forsøge mig med en madplan for en uge. Håber det lykkes bedre denne gang at overholde den. Villevære dejligt at spare tid på alt indkøb. Synes bare det er lidt svært når jeg er gravid og appetiten ikke er hvadden har været så er det svært at spise den planlagte mad hvisman bare ikke har lyst :/ Men nu prøver vi ad .

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

MissChrista skriver:

Ja, præcis. Det er nemlig vildt billigt Så for mad, MME osv der bruger man jo kun mellem 1200 - 2000 i måneden!!

Jeps.. førhen var vi slemme til at handle noget ind som slet ikke stod på listen og så de dyre steder... 

Vi bruger Rema1000, Lidl og Netto... Når det handler om kød, køber vi det i føtex eller hos slagteren... 

Anmeld

19. september 2011

Isabella_mor

jeg har også lige siddet og lavet vores madplan til en uge og når bassen bågner er det afsti afsted i cykeltraileren og handle ind til hele ugen  

vi har ikke været så gode til det her det sidste stykke tid.. og det er dyrt og jeg kan virkelig mærke forskellen.

Anmeld

19. september 2011

Mamalou

Carina1977 skriver:

Er det så hvor der kun er brocoli og blomkål i? Fordi min søn kan hverken lide kogte gulerødder eller ærter  Og jeg synes tit de der frost-grøntsager indeholder dette.

Den med broccoli er der også gulerødder i. Det er ikke nemt med de unger

Anmeld

19. september 2011

Lullaby

Ja jeg ved søreme ikke hvordan i får det for så lidt. Her bliver det snit en 6-700 kr om ugen også selvom vi har kød i fryseren. Vi spiser hverken fisk eller kylling så det kan måske være derfor, kan se at i spiser kylling osv

Anmeld

19. september 2011

Sofia

God ide! Har tit lovet mig selv at gøre det samme, men ender altid med at klat-handle. Bor midt i Århus C og har Fakta og Føtex 50 meter fra mig, så synes det er svært at modstå liiiige at løbe ned efter en god lemonade eller lidt ekstra fyld til pitaen eller hvad man nu lige har lyst til. Men jeg BØR virkelig følge dit eksempel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.