Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MaybeBaby skriver: Mange tak alle sammen! så er veerne også begyndt at melde sig i form af enormt kraftige mens. smerter! Endnu ikke noget der er en rytme i, men nu kan jeg da mærke, at der sker noget. Og af alle tidspunkter, så er vores hundetrænere som vores hund er vant til at blive passet af selvfølgelig i Rom til i morgen middag, så deres kennel er lukket, men så prøvede jeg at ringe til én som selv har to hunde et par veje herfra, som er helt vild med vores, om de på nogen måde havde mulighed for at lufte ham i dag. Hun dukkede så op for 10 min siden og har taget ham med hen til sig selv, så vi ikke skulle tænke på ham. Det er fandme sødt og overskudsagtigt, når vi kun kender dem fra at vores hunde leger sammen, når vi mødes så der venter dem en kæmpe buket blomster! Mette der snart skal ringe til fg igen
Mange tak alle sammen! så er veerne også begyndt at melde sig i form af enormt kraftige mens. smerter! Endnu ikke noget der er en rytme i, men nu kan jeg da mærke, at der sker noget. Og af alle tidspunkter, så er vores hundetrænere som vores hund er vant til at blive passet af selvfølgelig i Rom til i morgen middag, så deres kennel er lukket, men så prøvede jeg at ringe til én som selv har to hunde et par veje herfra, som er helt vild med vores, om de på nogen måde havde mulighed for at lufte ham i dag. Hun dukkede så op for 10 min siden og har taget ham med hen til sig selv, så vi ikke skulle tænke på ham. Det er fandme sødt og overskudsagtigt, når vi kun kender dem fra at vores hunde leger sammen, når vi mødes så der venter dem en kæmpe buket blomster! Mette der snart skal ringe til fg igen
YEAHHHHHHHHHHHHHHHH!!! Rigtig skøn fødsel til dig!! Hvor er det stort!
Og hvor er det sødt at i kunne få passet hunden hos de hundevenner i har. SKØNT!
Ihhh hvor jeg glæder mig til at høre nyt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeBaby skriver: Ja, vågnede op ved at der i skvulp rendte noget vådt ned i underbukserne kl 6 i morges. Tog så et nyt bind på og lagde mig til at sove igen... Kl 8 var det faktisk lidt vådt igen, så jeg ringede til Fg. En rigtig sød JM spurgte så om det endnu var kommet i en skylle. Nej nej, sagde jeg og rejste mig fra sengen og PLASK! Så lavede jeg vandskade så måtte lige tilføje et: indtil nu. Så skal ringe derop igen omkring middag, og så ser vi hvordan det hele står til Mette der håber at blive mor inden 24 timer 40+1
Ja, vågnede op ved at der i skvulp rendte noget vådt ned i underbukserne kl 6 i morges. Tog så et nyt bind på og lagde mig til at sove igen... Kl 8 var det faktisk lidt vådt igen, så jeg ringede til Fg. En rigtig sød JM spurgte så om det endnu var kommet i en skylle. Nej nej, sagde jeg og rejste mig fra sengen og PLASK! Så lavede jeg vandskade så måtte lige tilføje et: indtil nu. Så skal ringe derop igen omkring middag, og så ser vi hvordan det hele står til Mette der håber at blive mor inden 24 timer 40+1
Hvor er det altså spændende....
Spændende... sender masser af vestøv afsted til dig...
Majbritt
ihhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Hvor dejligt!
Sidder jo herhjemme og smiler i hele hovedet, fordi jeg synes det er helt fantastisk!
Mange gange held og lykke, håber alt går som det skal! (Og selvfølgelig gør det det)
Hvor herligt for dig! held og lykke med fødselsen !
Iiih hvor spændende
Held og lykke
skønt altså, held og lykke med fødsel og det hele
Jeg blir jo helt misundlig hehe (har godt nok først termin om præcis en måned hehe)
ihh hvor er det fantastisk søde Mette har lige læst at du havde en lyn fødsel og at i alle 3 har det godt, så 1000 gange TILLYKKE med den lille prins ihh hvor jeg glæder mig til at høre FB og se billeder fældede lige en tåre eller to da jeg hørte du havde født(hormonerne raser derud af), det er så dejligt for jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128