Så er vandet gået, piger :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Mange tak alle sammen! så er veerne også begyndt at melde sig i form af enormt kraftige mens. smerter! Endnu ikke noget der er en rytme i, men nu kan jeg da mærke, at der sker noget. Og af alle tidspunkter, så er vores hundetrænere som vores hund er vant til at blive passet af selvfølgelig i Rom til i morgen middag, så deres kennel er lukket, men så prøvede jeg at ringe til én som selv har to hunde et par veje herfra, som er helt vild med vores, om de på nogen måde havde mulighed for at lufte ham i dag. Hun dukkede så op for 10 min siden og har taget ham med hen til sig selv, så vi ikke skulle tænke på ham. Det er fandme sødt og overskudsagtigt, når vi kun kender dem fra at vores hunde leger sammen, når vi mødes så der venter dem en kæmpe buket blomster! Mette der snart skal ringe til fg igen

Ej, jeg bliver helt rørt! Kom til at fælde en lille tåre. Haha! Hormoner altså! Synes bare det er så smukt, at du skal være mor lige om lidt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Madam Blå

MaybeBaby skriver:

Ja, vågnede op ved at der i skvulp rendte noget vådt ned i underbukserne kl 6 i morges. Tog så et nyt bind på og lagde mig til at sove igen... Kl 8 var det faktisk lidt vådt igen, så jeg ringede til Fg. En rigtig sød JM spurgte så om det endnu var kommet i en skylle. Nej nej, sagde jeg og rejste mig fra sengen og PLASK! Så lavede jeg vandskade så måtte lige tilføje et: indtil nu. Så skal ringe derop igen omkring middag, og så ser vi hvordan det hele står til Mette der håber at blive mor inden 24 timer 40+1

Juhuuu!

Håber snart du får din lille skat at se

Venter i spænding på flere updates!

Anmeld

19. september 2011

Maalene

JUBIIIIIIIIIII SØDE

Hvor er det VILDT VILDT VIIIIIILDT!!!!!!!

Sidder her og tuder, er SÅ glad på jeres vegne - hvor er det bare fantastisk, at I lige om lidt har jeres lille vidunder i armene

Nej, hvor er det bare fantastisk - eeej, hvor vil jeg bare tænke på dig i dag, det er SÅ vildt altså - sidder nærmest med begge arme over hovedet og hepper på dig

Eej, glæder mig til at høre om det hele sødeste og sender dig ve-støv i lange baner og masser af kærlige tanker, så du inden længe har lillemanden i armene

Eeej, håber virkelig I får den bedste fødsel søde - er SÅ glad på dine vegne

Anmeld

19. september 2011

TbCp

Ajjj hvor spændende!!!! Held og lykke med det hele

Anmeld

19. september 2011

Den lykkelige

Åh gud hvor spændende!!! Min fødsel startede selv med vandet gik som plask  fik veer efter 16 timer og min datter i armene efter halvandet døgn  Ihhhh bliver trukket helt tilbage til den gang.. vildt spændende!!! MASSER af vestøv og held og lykke med fødslen.. Glæder mig til billeder og fb  

Anmeld

19. september 2011

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Ja, vågnede op ved at der i skvulp rendte noget vådt ned i underbukserne kl 6 i morges. Tog så et nyt bind på og lagde mig til at sove igen... Kl 8 var det faktisk lidt vådt igen, så jeg ringede til Fg. En rigtig sød JM spurgte så om det endnu var kommet i en skylle. Nej nej, sagde jeg og rejste mig fra sengen og PLASK! Så lavede jeg vandskade så måtte lige tilføje et: indtil nu. Så skal ringe derop igen omkring middag, og så ser vi hvordan det hele står til Mette der håber at blive mor inden 24 timer 40+1

Nej hvor spændende.
Held og lykke og så lige et par spande vestøv afsted herfra til dig.

Anmeld

19. september 2011

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Mange tak alle sammen! så er veerne også begyndt at melde sig i form af enormt kraftige mens. smerter! Endnu ikke noget der er en rytme i, men nu kan jeg da mærke, at der sker noget. Og af alle tidspunkter, så er vores hundetrænere som vores hund er vant til at blive passet af selvfølgelig i Rom til i morgen middag, så deres kennel er lukket, men så prøvede jeg at ringe til én som selv har to hunde et par veje herfra, som er helt vild med vores, om de på nogen måde havde mulighed for at lufte ham i dag. Hun dukkede så op for 10 min siden og har taget ham med hen til sig selv, så vi ikke skulle tænke på ham. Det er fandme sødt og overskudsagtigt, når vi kun kender dem fra at vores hunde leger sammen, når vi mødes så der venter dem en kæmpe buket blomster! Mette der snart skal ringe til fg igen

Ej hvor flot gjort af hende. Så kan i også slappe af velvidende at hunden ikke er alene hjemme.

Heæd opg lykke med det hele søde. Nu har du måske snart di lille skat i armene.

Anmeld

19. september 2011

SussieThyssen

Sidder her og hepper

Det er SÅ spændende LOL

Anmeld

19. september 2011

Sof

Hvor dejligt  Glæder mig til snart at se billeder af ham  Held og lykke med fødslen søde 

Anmeld

19. september 2011

K&S

Ih, hvor spændende...! Håber du får en rigtig god fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.