Så er vandet gået, piger :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Frejsmor

Iiih hvor spændende!!! Held og lykke søde og rigtig god fødsel!!! Glæder mig til fb og billeder af guldet!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Muhmi

MaybeBaby skriver:

Jeg er begyndt at få en følelse af meget kraftige mens. smerter. Men de kommer på ingen måde efter en plan men det kan jo nås endnu og synes det er rart at jeg lige har overskud til at pakke det sidste og komme i bad og få afsat hunden.

Ååårh hvor fedt...  Gid jeg havde haft tid til at gå og nusse med de sidste ting da jeg fødte

Hey..... Du er snart moar!!  

Anmeld

19. september 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Ja, vågnede op ved at der i skvulp rendte noget vådt ned i underbukserne kl 6 i morges. Tog så et nyt bind på og lagde mig til at sove igen... Kl 8 var det faktisk lidt vådt igen, så jeg ringede til Fg. En rigtig sød JM spurgte så om det endnu var kommet i en skylle. Nej nej, sagde jeg og rejste mig fra sengen og PLASK! Så lavede jeg vandskade så måtte lige tilføje et: indtil nu. Så skal ringe derop igen omkring middag, og så ser vi hvordan det hele står til Mette der håber at blive mor inden 24 timer 40+1

Held og lykke søde! Er så umådelig spændt på dine vejne Men du ved, det her kommer jo til at kræve seriøse multitasking skills! Skal jo både heppe på Kofoed. og dig nu!! Glæder mig til at høre mere og til at se den mest perfekte lille baby

Anmeld

19. september 2011

B&J

JUBII ej hvor spænde håber på i bliver forælder inden for 24timer

sender en masse vee støv

Anmeld

19. september 2011

maryjane

MaybeBaby skriver:

Ja, vågnede op ved at der i skvulp rendte noget vådt ned i underbukserne kl 6 i morges. Tog så et nyt bind på og lagde mig til at sove igen... Kl 8 var det faktisk lidt vådt igen, så jeg ringede til Fg. En rigtig sød JM spurgte så om det endnu var kommet i en skylle. Nej nej, sagde jeg og rejste mig fra sengen og PLASK! Så lavede jeg vandskade så måtte lige tilføje et: indtil nu. Så skal ringe derop igen omkring middag, og så ser vi hvordan det hele står til Mette der håber at blive mor inden 24 timer 40+1

Eeeej altså, din snydepels! Sådan at snyde sig foran i køen - ej, må hellere vise mig fra min gode side og ønske dig held og lykke. Hvor er et stort!

Anmeld

19. september 2011

Frk. Himmelblå

MaybeBaby skriver:

for en dejlig oplevelse.

Og rigtig god fødsel! 

Anmeld

19. september 2011

4kløver

Held og lykke.

Anmeld

19. september 2011

metski83

Ihhh hvor spændende....

Kan du mærke noget ?

Anmeld

19. september 2011

MaybeBaby

Mange tak alle sammen! så er veerne også begyndt at melde sig i form af enormt kraftige mens. smerter! Endnu ikke noget der er en rytme i, men nu kan jeg da mærke, at der sker noget. Og af alle tidspunkter, så er vores hundetrænere som vores hund er vant til at blive passet af selvfølgelig i Rom til i morgen middag, så deres kennel er lukket, men så prøvede jeg at ringe til én som selv har to hunde et par veje herfra, som er helt vild med vores, om de på nogen måde havde mulighed for at lufte ham i dag. Hun dukkede så op for 10 min siden og har taget ham med hen til sig selv, så vi ikke skulle tænke på ham. Det er fandme sødt og overskudsagtigt, når vi kun kender dem fra at vores hunde leger sammen, når vi mødes så der venter dem en kæmpe buket blomster! Mette der snart skal ringe til fg igen

Anmeld

19. september 2011

Jakob'sMor

Fantastisk Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.