Så er vandet gået, piger :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Muhmi

Wuuuhuuu  det er SÅ spændendeeee!!!

Er du begyndt at få veer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

SaNiNa

iiih søde hvor er det dejlig for dig... Håber det kommer til at gå stærkt

Anmeld

19. september 2011

Kofoed.

Vi skal så meget føde samme dag Men nu er jeg jo lige pludselig bagud, tænk vis jeg kun for stikpiller, så skal jeg håbe på, at lillemanden bliver inde til 2 minutter over 12

Anmeld

19. september 2011

frk-stoltze

Held og lykke

Anmeld

19. september 2011

NinaNymannMadsen

uh hvor spændene... held og lykke med det hele. og håber da at der kommer skub i tingene nu efter vandet er gået så i snart kan kalde jer forældre.

Anmeld

19. september 2011

Sofia

Håber du får en god fødsel

Anmeld

19. september 2011

MaybeBaby

Muhmi skriver:

Wuuuhuuu  det er SÅ spændendeeee!!!

Er du begyndt at få veer??

Jeg er begyndt at få en følelse af meget kraftige mens. smerter. Men de kommer på ingen måde efter en plan men det kan jo nås endnu og synes det er rart at jeg lige har overskud til at pakke det sidste og komme i bad og få afsat hunden.

Anmeld

19. september 2011

Laulund87

Neeeej hvor spændende! God fødsel

Anmeld

19. september 2011

Gaia

Pøj pøj husk vejrtrækningen og rigtig god fornøjelse. Glæder mig til at læse din fb

Anmeld

19. september 2011

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Ja, vågnede op ved at der i skvulp rendte noget vådt ned i underbukserne kl 6 i morges. Tog så et nyt bind på og lagde mig til at sove igen... Kl 8 var det faktisk lidt vådt igen, så jeg ringede til Fg. En rigtig sød JM spurgte så om det endnu var kommet i en skylle. Nej nej, sagde jeg og rejste mig fra sengen og PLASK! Så lavede jeg vandskade så måtte lige tilføje et: indtil nu. Så skal ringe derop igen omkring middag, og så ser vi hvordan det hele står til Mette der håber at blive mor inden 24 timer 40+1

Held og lykke Det blir spændende!! Glæder mig til opdatering!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.