Så er vandet gået, piger :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.089 visninger
48 svar
0 synes godt om
19. september 2011

MaybeBaby

Ja, vågnede op ved at der i skvulp rendte noget vådt ned i underbukserne kl 6 i morges. Tog så et nyt bind på og lagde mig til at sove igen... Kl 8 var det faktisk lidt vådt igen, så jeg ringede til Fg. En rigtig sød JM spurgte så om det endnu var kommet i en skylle. Nej nej, sagde jeg og rejste mig fra sengen og PLASK! Så lavede jeg vandskade så måtte lige tilføje et: indtil nu. Så skal ringe derop igen omkring middag, og så ser vi hvordan det hele står til Mette der håber at blive mor inden 24 timer 40+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Stjernestoev

Held og lykke

Anmeld

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MaybeBaby skriver:

Ja, vågnede op ved at der i skvulp rendte noget vådt ned i underbukserne kl 6 i morges. Tog så et nyt bind på og lagde mig til at sove igen... Kl 8 var det faktisk lidt vådt igen, så jeg ringede til Fg. En rigtig sød JM spurgte så om det endnu var kommet i en skylle. Nej nej, sagde jeg og rejste mig fra sengen og PLASK! Så lavede jeg vandskade så måtte lige tilføje et: indtil nu. Så skal ringe derop igen omkring middag, og så ser vi hvordan det hele står til Mette der håber at blive mor inden 24 timer 40+1

Juhuuu!! Ihhh hvor spændende!!!  Håber du får en rigtig dejlig fødsel. 

Anmeld

19. september 2011

mille25

MaybeBaby skriver:

Anmeld

19. september 2011

piadas

Ih, hvor spændende!

Held og lykke med en forhåbentlig rigtig dejlig fødsel!

Anmeld

19. september 2011

SussieThyssen

MaybeBaby skriver:

Uhhh hvor er det spændende.
Masser af heppen og vestøv herfra. 
Held og lykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. september 2011

BabyThilde

held og lykke 

Anmeld

19. september 2011

Muttitil1+1

Iiiihhh hvor spændende - held og lykke

Anmeld

19. september 2011

Rosa

Tillykke og rigtig rigtig god fødsel 

Anmeld

19. september 2011

Lotus86

Hvor er det spændende Held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.