Vi kom hjem fra Ferie mandag morgen.. Havde sagt flere gange på ferien at jeg synes jeg kunne se mine brystvorter konstant når jeg havde bikini på..

Vi havde ikke beskyttet os på ferien, til trods for at vi egentlig havde lagt projekt baby på hylden fordi jeg lige havde mistet jobbet inden vi tog på ferie..
Tirsdag aften havde jeg en fæl kvalme, men tænkte den er god med dig - du er jo ikke engang gået over tid endnu..
Onsdag morgen fløj jeg ud af sengen, jeg måtte have svar imens manden sov..

Der kom 2 streger, jeg gik straks ind og hentede en test mere i smug (kæresten var nu stået op og sad i stuen), men han skulle ikke vide noget endnu, så jeg traskede (han siger jeg trampede

) imellem soveværelset og toilettet, der kom 2 streger igen.. Jeg gik ind og hentede en ny test fra et andet mærke "satte" den over, og ville børste tænder imens. Pludselig var der ikke mere strøm på den elektriske tandbørste, så jeg blev hidsig og gik ind i stuen og tog reserven der sad til opladning. Jeg trampede rundt og min kæreste spurgte hvad der var "Ikke noget" var mine eneste ord..
3. test var også positiv og jeg blev endnu mere rundt på gulvet.. Gik sur ind i stuen åbnede og lukkede køleskabet hårdt, og min kæreste kom hen: hvad er der galt. MIG: jeg er gravid!!!! Stor tudende var jeg og han begyndte og grine ad mig, og kyssede mig, imens han siger: Det er der jo ikke noget at gøre ved..

Næste dag skal jeg til lægen for at få det bekræftet - testen var negativ. Jeg blev sur for jeg havde selv testet positiv med samme urin om morgenen. Jeg gik hjem købte en clear blue digital som jeg tog næste morgen. Den blev positiv.. Jeg ringede og skældte lægen ud

Idag er jeg 4+6 og har stadigvæk svært ved at tro på det - kæresten vil se hjerte før han tror det er sandt (fordi vi har mistet før)
Så vi glæder os til d. 28/9 hvor vi skal til scanning

UNDSKYLD DET LANGE INDLÆG