Lortehumør!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Hvis det ikke er det ene, så er der sgu det andet hva.. Hehe - men hellere være sulten end ikke at kunne sove, synes jeg

Dejligt at du har nogen, der er klar til at tage med dig til diverse. Selvom det er svært at bede folk om det - især hvis de skal tage fri til det.

Kan godt forstå, at du ikke vil ud alene. Ville jeg heller ikke selv, hvis det var mig!

Håber snart humøret vender søde! Det er hårdt at gå og have det sådan

Ja, det er sku noget værre noget! Men jeg har det meget bedre her til aften. Hormoner og sult er nok en meget farlig kombination. Haha! Det er rart man har alle jer herinde til at opmuntre Men jeg skal jo ikke klage - Jeg ved jo hvor hårdt du har det! Jeg har i det mindste ikke det vilde i smerteafdelingen eller noget. Det er vist mere mentalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Frøken J.

happymothertobe skriver:

Så kan vi have en lorte dag sammen....!!

Jeg var igennem en rutsjetur igår, (hvis du har tid/lyst kan du læse mit seneste indlæg, det er dog ret langt) og blev nærmest lovet at jeg skulle sættes igang idag.    

Havde termin igår d. 17 sep...

Kommer på sygehuset kl 09 i morges, klar til at blive sat i gang og få mit lille guldklump snarest. Men men men, efter kørt strimmel og diverse tests, sender de mig sq bare hjem igen uden ny aftale eller noget som helst, så har tudet det meste af dagen

Håber snart vi får lov til at modtage vores dejlige babyer  Det har vi vist fortjent

Har godt læst din debat nu, og jeg sender dig et kæmpemæssigt kram Jeg ved altså ikke hvor jeg har læst det, men jeg er helt sikker på, at jeg har læst om netop det du oplever med lammelserne i en graviditet. Altså et sted hvor der stod, at det er et syndrom der rammer en bestemt procentdel, men at det langsomt går væk efter fødslen. Men jeg kan BARE ikke huske hvad syndromet hed, eller hvor jeg læste det. Jeg tror det var ifm. en fødselsvideo jeg så på nettet.

Håber snart du får din bebs i armene! Ikke fair de giver dig falsk håb

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Det lyder da også nyttesløst

Kan du ikke ringe til lægen og forklare hvordan du har det med at skulle tage derned? Måske i kan nøjes med at snakke i telefonen

Problemet er jo blot, at det er svangreambulatoriet der har krævet jeg går ned og får gjort det, og ikke lægen selv :/

Anmeld

18. september 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Ja, det er sku noget værre noget! Men jeg har det meget bedre her til aften. Hormoner og sult er nok en meget farlig kombination. Haha! Det er rart man har alle jer herinde til at opmuntre Men jeg skal jo ikke klage - Jeg ved jo hvor hårdt du har det! Jeg har i det mindste ikke det vilde i smerteafdelingen eller noget. Det er vist mere mentalt

Haha - ja, en brandfarlig kombination herhjemme i hvert fald! Ja, godt man har baby.dk

Du har da al ret til at klage! Det er jo hvert sit, og bare en fejler det ene, må den anden da gerne beklage sig Herinde er der i hvert fald plads til al slags brok

Det er altså også vildt træls af de læger at sige, at der nu skulle til at ske noget.. Man tager jo deres ord for rene varer! Øv altså. kan godt forstå, at du synes det er skide træls. Det ville jeg i hvert fald syntes..

Men søde, du må lige skrive, hvis det er

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Haha - ja, en brandfarlig kombination herhjemme i hvert fald! Ja, godt man har baby.dk

Du har da al ret til at klage! Det er jo hvert sit, og bare en fejler det ene, må den anden da gerne beklage sig Herinde er der i hvert fald plads til al slags brok

Det er altså også vildt træls af de læger at sige, at der nu skulle til at ske noget.. Man tager jo deres ord for rene varer! Øv altså. kan godt forstå, at du synes det er skide træls. Det ville jeg i hvert fald syntes..

Men søde, du må lige skrive, hvis det er

Ja, netop fordi lægen og jordmoderen begyndte at ævle løs om, at hun da vist kom før tid, og hun var jo også klar nu og blablabla. Fandens også altså!

Men det skal jeg nok Ringer til lægen i morgen tidlig og spørger efter en tid

Anmeld

18. september 2011

Pipsle2012

Søde dig

Du får lige en blomst og en krammer.

Kender godt til utålmodigheden... Fødte for 15 dage siden var (var 40+6), og de sidste par uger af graviditeten var jeg overbevist om, at vores lille prinsesse havde tænkt sig at blive derinde til hun blev 18!!!!!

Så ved lige hvordan du har det, og du må brokke dig ALT det du vil! Det er en menneskeret at have lov til at brokke sig når man er gravid, og du skal bare ignorere folks "kvikke" og p*sse-irriterende kommentarer, som f.eks. at"det hører med til at være gravid....." eller "nyd roen og søvnen mens du kan...." osv. osv. osv..... Ved godt folk siger det i en god mening, det er bare ikke det man har brug for at høre, når man er utålmodig, træt, tung og bare gerne vil have sin baby i armene....

Så brok du dig alt det du vil søde, og glæd dig ellers til du får din baby i armene, for det er simpelthen det mest fantastiske i verden at blive forældre

Krammer til dig fra Janni og baby Mille 

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

Pipsle2012 skriver:

Søde dig

Du får lige en blomst og en krammer.

Kender godt til utålmodigheden... Fødte for 15 dage siden var (var 40+6), og de sidste par uger af graviditeten var jeg overbevist om, at vores lille prinsesse havde tænkt sig at blive derinde til hun blev 18!!!!!

Så ved lige hvordan du har det, og du må brokke dig ALT det du vil! Det er en menneskeret at have lov til at brokke sig når man er gravid, og du skal bare ignorere folks "kvikke" og p*sse-irriterende kommentarer, som f.eks. at"det hører med til at være gravid....." eller "nyd roen og søvnen mens du kan...." osv. osv. osv..... Ved godt folk siger det i en god mening, det er bare ikke det man har brug for at høre, når man er utålmodig, træt, tung og bare gerne vil have sin baby i armene....

Så brok du dig alt det du vil søde, og glæd dig ellers til du får din baby i armene, for det er simpelthen det mest fantastiske i verden at blive forældre

Krammer til dig fra Janni og baby Mille 

Tusind tak for opmuntringen Og tillykke med din dejlige babypige for nylig! Hvor må det være STORT!

Og du har nemlig helt ret. Man ved godt, at folk mener det godt, men det hjælper bare ikke at få at vide, at man snart vil savne denne tid, hvor man bare var sig selv osv. For det ved man jo godt, men det får man det bare ikke bedre af lige NU! Måske glemmer man, når man selv får barnet, hvordan det var.. For skægt er det da ikke

Især fordi jeg ikke har NOGET at lave derhjemme.. Men tænker sådan, at det jo ikke er særlig fantastisk at kede sig

Anmeld

18. september 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Ja, netop fordi lægen og jordmoderen begyndte at ævle løs om, at hun da vist kom før tid, og hun var jo også klar nu og blablabla. Fandens også altså!

Men det skal jeg nok Ringer til lægen i morgen tidlig og spørger efter en tid

Ja, æv altså.. Det skal de altså lade være med

Super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.