Frøken J. skriver:
Puha, føler også med dig så
Det er bare af og til som om, at folk forventer man bare skal synes det hele er skægt, dejligt, romantisk, fantastisk og jeg ved ikke hvad. Men det er jo ikke altid en dans på røde roser. Det er dejligt hvis nogen synes det, men sådan kan vi jo ikke alle have det. Så dejligt med noget forståelse!
Jeg må få tiden til at gå med noget rengøring og huslige gøremål. Igen, igen, igen
Jeg synes bestemt ik denne sidste vente tid er dans på roser... Graviditet er fantastisk men som sagt så tror jeg bestemt at den sidste tids besvær og bekymring er ment til at man bare gerne vil have den unge ud - koste hvad det vil

Men jeg lover dig at når først hun er ude så har du glemt hvor træls den sidste tid var. For slet ik at tale om smerten ved at føde

Sjov at naturen er indrettet sådan men det er vel det der gør at man vover sig ud i at få nr 2

Vi må bare indse at vi intet kan stille op og naturen bestemmer. Og når man har forliget sig med dette er det faktisk ok

Så vores store trang til kontrol er ide af vores hænder....og det er go øvelse til når baby kommer, for der har vi stort set heller intet kontrol. Det lille væsen har al kontrol

Jeg glæder mig til at høre fra dig når der kommer rigtig gang i ve festen
Anmeld