Lortehumør!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Søde søde Janne... Det er kraftedme også enormt fesent, at man lige får håbet sat sådan op (og så af én man synes burde vide en masse på det område) og så sker der bare INTET!? Lorteweekend med ingen tegn og så en søndag med regnvejr... Kan altså snildt forstå din frustration! Vi kan lave en aftale om, at vi føder i næste uge? ( og sker det så ikke, så er vi da en uge tættere på at føde! ) stort kram og du skriver bare

Tak søde Mette! Beundrer at du er positiv selv på terminen. Det er sku fedt! Jeg er nok evig pessimist Men den aftale kan vi snildt lave. Og jeg er også bare så sulten lige nu, det hjælper ikke. Haha. Men jeg spiser konstant.. det nytter jo ikke noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Frøken J.

chael skriver:

Jeg har haft plukveer, de sidste 3 uger, hvis ikke mere, som niver godt til. De kommer og bliver reglmæssige og der er masser af murren i maven, men ikke noget der nogensinde bliver til noget.

Så jeg kender alt til det. Og med de smerter der kommer, der syntes jeg snart heller ikke det er sjovt mere.

Nu må det godt snart være enten eller og alle de snydeveer.

Min slimprop er også røget, men den tager jeg ikke som det store tegn. Og så render jeg på toilettet konstant.

Min mor tror det bliver i denne uge vi går ind i, jeg er nu ikke selv helt med på den, men er ved at være træt af alle de smerter.

SÅ jeg kender alt til det. Og det her er trods alt min 3. Men alle 3 forløb har været vidt forskellige.

Med min datter gik jeg til 40+6 og var ikke det mindste utålmodig eller besværet.

Med min søn, blev jeg sat igang 38+0 og nåede ikke rigtig at blive færdig med den sidste del af graviditeten. Men heller ingen smerter, eller komplikationer, ud over leverkløe.

Og så er der denne gang, som jo så er drille fødslen. Men trøster mig selv med at de er med til modne

Håber det var opmuntring nok for dig at vide, du er ikke alene

*Camilla 38+4

Det var bestemt opmuntring! Selvom jeg også føler med dig med alle de modningstegn uden resultat. Hvis du havde haft nogle ens fødsler, så du måske havde en idé om, hvad du skulle forvente Håber der snart sker noget for dig også!

Anmeld

18. september 2011

chael

Frøken J. skriver:

Det var bestemt opmuntring! Selvom jeg også føler med dig med alle de modningstegn uden resultat. Hvis du havde haft nogle ens fødsler, så du måske havde en idé om, hvad du skulle forvente Håber der snart sker noget for dig også!

Jeg tager gerne de sidste 10 dage, men så gidder jeg altås heller ikke mere

*CAmilla

Anmeld

18. september 2011

Leonora

Frøken J. skriver:

Puha, føler også med dig så Det er bare af og til som om, at folk forventer man bare skal synes det hele er skægt, dejligt, romantisk, fantastisk og jeg ved ikke hvad. Men det er jo ikke altid en dans på røde roser. Det er dejligt hvis nogen synes det, men sådan kan vi jo ikke alle have det. Så dejligt med noget forståelse!

Jeg må få tiden til at gå med noget rengøring og huslige gøremål. Igen, igen, igen

Jeg synes bestemt ik denne sidste vente tid er dans på roser... Graviditet er fantastisk men som sagt så tror jeg bestemt at den sidste tids besvær og bekymring er ment til at man bare gerne vil have den unge ud - koste hvad det vil

Men jeg lover dig at når først hun er ude så har du glemt hvor træls den sidste tid var. For slet ik at tale om smerten ved at føde

Sjov at naturen er indrettet sådan men det er vel det der gør at man vover sig ud i at få nr 2

Vi må bare indse at vi intet kan stille op og naturen bestemmer. Og når man har forliget sig med dette er det faktisk ok
Så vores store trang til kontrol er ide af vores hænder....og det er go øvelse til når baby kommer, for der har vi stort set heller intet kontrol. Det lille væsen har al kontrol

Jeg glæder mig til at høre fra dig når der kommer rigtig gang i ve festen

Anmeld

18. september 2011

tioyv

ville ikk gå uden og give dig en kæmpe

op med humøret ven og så  jeg for hun snart kommer ud

kram bettina 14+0 som ikk er plagen endnu..

Anmeld

18. september 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Tak for opmuntringen søde! Jeg synes også det er rart at få lov at sove igen. Om ikke andet er mine mentale batterier da ladet op til fødslen! Hvis så jeg ikke var så sulten hele tiden

Min mor er sød til at tage med, det samme med Laulund87. Men nu det her lægebesøg i næste uge, det er bare for at få checket blodtryk og urin, så det føles så bøvlet at nogen skal holde fri for at tage med til det. Men er meget bange for at tage bussen.. Altså det er jo kun for 10% at fødslen starter med vandet går, men alligevel...

Hvis det ikke er det ene, så er der sgu det andet hva.. Hehe - men hellere være sulten end ikke at kunne sove, synes jeg

Dejligt at du har nogen, der er klar til at tage med dig til diverse. Selvom det er svært at bede folk om det - især hvis de skal tage fri til det.

Kan godt forstå, at du ikke vil ud alene. Ville jeg heller ikke selv, hvis det var mig!

Håber snart humøret vender søde! Det er hårdt at gå og have det sådan

Anmeld

18. september 2011

happymothertobe

Så kan vi have en lorte dag sammen....!!

Jeg var igennem en rutsjetur igår, (hvis du har tid/lyst kan du læse mit seneste indlæg, det er dog ret langt) og blev nærmest lovet at jeg skulle sættes igang idag.    

Havde termin igår d. 17 sep...

Kommer på sygehuset kl 09 i morges, klar til at blive sat i gang og få mit lille guldklump snarest. Men men men, efter kørt strimmel og diverse tests, sender de mig sq bare hjem igen uden ny aftale eller noget som helst, så har tudet det meste af dagen

Håber snart vi får lov til at modtage vores dejlige babyer  Det har vi vist fortjent

Anmeld

18. september 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Gud hvor frustrerende! Puha Og tak søde, det er sødt af dig. Det er bare så svært med det der lægebesøg næste uge, for dete r jo bare en lille ting, som tager måske 10 minutter. Jeg synes det er tåbeligt jeg skal det! Det er svangreambulatoriet der har bedt om det.. For at holde øje med, om jeg får SSF. På trods af, at de selv siger jeg INGEN tegn har på SSF! Intet i urinen, mine blodprøver i fredags var fine, ingen ødemer osv. - Og jeg skal jo op på svangre igen torsdag. Så hvorfor i alverden skal jeg tage til lægen bare for han kan sige det samme? At det ser fint ud. træls

Det lyder da også nyttesløst

Kan du ikke ringe til lægen og forklare hvordan du har det med at skulle tage derned? Måske i kan nøjes med at snakke i telefonen

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

Leonora skriver:

Jeg synes bestemt ik denne sidste vente tid er dans på roser... Graviditet er fantastisk men som sagt så tror jeg bestemt at den sidste tids besvær og bekymring er ment til at man bare gerne vil have den unge ud - koste hvad det vil

Men jeg lover dig at når først hun er ude så har du glemt hvor træls den sidste tid var. For slet ik at tale om smerten ved at føde

Sjov at naturen er indrettet sådan men det er vel det der gør at man vover sig ud i at få nr 2

Vi må bare indse at vi intet kan stille op og naturen bestemmer. Og når man har forliget sig med dette er det faktisk ok
Så vores store trang til kontrol er ide af vores hænder....og det er go øvelse til når baby kommer, for der har vi stort set heller intet kontrol. Det lille væsen har al kontrol

Jeg glæder mig til at høre fra dig når der kommer rigtig gang i ve festen

Du har helt ret! Og det er egentlig fascinerende I virkeligheden burde man måske være mre skræmt over alt det store, der snart vil ske i ens liv!

men jeg har det meget bedre her til aften. Har forliget mig med vente-tanken for nu, og prøver bare at slappe af

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

tioyv skriver:

ville ikk gå uden og give dig en kæmpe

op med humøret ven og så  jeg for hun snart kommer ud

kram bettina 14+0 som ikk er plagen endnu..

Tusind tak Og nyd du den tid! Har det dog bedre her til aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.