Lortehumør!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Laulund87

Kender det godt søde.. Oplevede jo TO GANGE at blive snydt for groft, den ene gang nåede vi endda at ringe rundt og fortælle at nu var det nu!

Husk nu at hvis du har brug for hjælp, eller mangler en til at tage med til noget, så giv besked ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Madam Blå

18. september 2011

Mettemus

Kæmpe kram! Det er i den grad fortjent. Det er bare mega benhårdt at være højgravid - basta. Alle der har prøvet det burde få en medalje og massage af en lækker mand min. en gang om dagen. Og lige pludselig er det slut - du får prinsessen i armene, glemmer al elendigheden og kommer endda til at savne din store mave (well... Måske mest den fra 2. trimester hvor den stadig var nogenlunde praktisk og til at komme omkring med). KRAM herfra

Anmeld

18. september 2011

baby012

Madam Blå skriver:

Det hjalp i hvet fald på mit humør hihi

hehe, det var godt  

Anmeld

18. september 2011

Krussedulle

Frøken J. skriver:

Har brug for opmuntring! Så lad mig med det samme sige, at jeg ikke har brug for kommentarer som "Du vidste hvad du gik ind til, da du blev gravid" eller "Du er jo ikke en gang nået til termin endnu" eller "Du kommer til at savne som du har det nu!". No no, opmuntring please..

Jeg er bare i så dårligt humør i dag. Det er naturligt at være utålmodig, når terminen nærmer sig, men jeg føler bare, at jeg trods alt kunne være mere tålmodig, hvis ikke min krop sendte så forbandet mange modningstegn.. Delvist afgående slimprop, anelse tegnblødning, regelmæssig veaktivitet sidst jeg fik kørt strimmel, osv. osv. osv.

Da jeg fik kørt strimmel fredag og jeg fik regelmæssige veer (eller noget der lignede) hver 6. minut, som gjorde seriøst naller, og lægen sagde der da tydeligvis var optræk til noget, så troede jeg virkelig, at der snart ville ske noget. Men nej! intet! Intet resten af weekenden..

Og synes mere og mere tegner på, at hun bare bliver derinde. Ved godt det lyder underligt at klage over, men har mindre ondt i kroppen og sover godt om natten igen. Som om hun tænker: "I og med jeg har tænkt mig at blive herinde til 42+0, så sørger jeg lige for du har det behageligt".

Og nu har jeg jo så fået den besked, at i og med hun står så højt over bækkenet, skal jeg ligger mig ned med det samme, hvis vandet går (og dette er ikke til debat! Det er det de har vurderet i mit tilfælde, ergo skal jeg self. ligge mig ned), og det betyder, at jeg ikke tør tage nogen steder hen alene.. Hvis nu det sker..

Skal fx til læge i næste uge, og jeg er pisse bange for at tage bussen ind til byen alene, for hvis nu vandet går..

Jeg synes bare ikke det er sjovt. Jow jow, der er nok også hormoner, men er bare så sur og ked af det i dag. Ved ikke hvordan jeg skal få tiden til at gå, når jeg dårligt nok tør forlade hjemmets fire vægge

Opmuntring søges!

Ps. Ved godt nogen har det værre end mig, men derfor har man jo lov at være træt af sin situation.

Øv hvor er det bare træls! .... Min modningsprocess varede 5 meget lange uger!! :-O ... Og jeg havde det præcis som dig, til sidst! Godt nok stod lillemanden fast.. Den eneste opmuntring jeg kan give er, at hvis du nu skulle gå til termin uden der sker noget, så ved du også at herefter går der max 14 dage før du ser din prinsesse .... Det fik jeg selv afvide (fødte 41+4) .... Og så selvfølgelig sende en masse ve-støv og knus!

Anmeld

18. september 2011

matryoshka

Kender det godt - og jeg kan ikke sige andet end Ja.. Det er hårdt at være utålmodig. Men sådan er det bare! Life's tough, suck it up!

Lad være med at fokusere så meget på det og prøv at nyde den tid du har før baby kommer. Det er ikke meget andet at gøre, vel?

Anmeld

18. september 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Har brug for opmuntring! Så lad mig med det samme sige, at jeg ikke har brug for kommentarer som "Du vidste hvad du gik ind til, da du blev gravid" eller "Du er jo ikke en gang nået til termin endnu" eller "Du kommer til at savne som du har det nu!". No no, opmuntring please..

Jeg er bare i så dårligt humør i dag. Det er naturligt at være utålmodig, når terminen nærmer sig, men jeg føler bare, at jeg trods alt kunne være mere tålmodig, hvis ikke min krop sendte så forbandet mange modningstegn.. Delvist afgående slimprop, anelse tegnblødning, regelmæssig veaktivitet sidst jeg fik kørt strimmel, osv. osv. osv.

Da jeg fik kørt strimmel fredag og jeg fik regelmæssige veer (eller noget der lignede) hver 6. minut, som gjorde seriøst naller, og lægen sagde der da tydeligvis var optræk til noget, så troede jeg virkelig, at der snart ville ske noget. Men nej! intet! Intet resten af weekenden..

Og synes mere og mere tegner på, at hun bare bliver derinde. Ved godt det lyder underligt at klage over, men har mindre ondt i kroppen og sover godt om natten igen. Som om hun tænker: "I og med jeg har tænkt mig at blive herinde til 42+0, så sørger jeg lige for du har det behageligt".

Og nu har jeg jo så fået den besked, at i og med hun står så højt over bækkenet, skal jeg ligger mig ned med det samme, hvis vandet går (og dette er ikke til debat! Det er det de har vurderet i mit tilfælde, ergo skal jeg self. ligge mig ned), og det betyder, at jeg ikke tør tage nogen steder hen alene.. Hvis nu det sker..

Skal fx til læge i næste uge, og jeg er pisse bange for at tage bussen ind til byen alene, for hvis nu vandet går..

Jeg synes bare ikke det er sjovt. Jow jow, der er nok også hormoner, men er bare så sur og ked af det i dag. Ved ikke hvordan jeg skal få tiden til at gå, når jeg dårligt nok tør forlade hjemmets fire vægge

Opmuntring søges!

Ps. Ved godt nogen har det værre end mig, men derfor har man jo lov at være træt af sin situation.

Søde søde Janne... Det er kraftedme også enormt fesent, at man lige får håbet sat sådan op (og så af én man synes burde vide en masse på det område) og så sker der bare INTET!? Lorteweekend med ingen tegn og så en søndag med regnvejr... Kan altså snildt forstå din frustration! Vi kan lave en aftale om, at vi føder i næste uge? ( og sker det så ikke, så er vi da en uge tættere på at føde! ) stort kram og du skriver bare

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

LunaLykke skriver:

Ved ikke hvor god en opmuntring det er, men det er fuldt ud i orden at være i dårligt humør, for kan virkelig godt forstå du ikke synes det er sjovt når det skal være sådan at du ikke kan gå nogen steder. Du må bare bide tænderne sammen og huske på hvad der venter dig. 

Du får lige en og så må vi håbe din lille pige snart melder sin ankomst  

Ja, for det er især dét! Man føler sig bare så fastlåst og nervøs Og så er jeg begyndt at være sulten konstaaaant! Arj det er belastende. Ved dog godt det er det værd for prinsessens skyld Og tak!

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Tror det er helt normalt at reagere sådan som du gør, er jeg sikker på jeg nok også havde gjort! Og forstår dig udemærket ang. at tage steder hen, det havde jeg heller ikke turde!

Bare husk og tænk på, at lige pludselig vender det.. Lige pludselig har du guldklumpen i armene - og så er jeg sikker på at lorte humøret var det hele værd

Tak for opmuntringen! Er sikker på, at den lille prinsesse er det hele værd.. Hun driller bare sådan!

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

DAs mor skriver:

Jeg forstår godt du er i L-humør - det ville jeg også være hvis jeg blev sådan "snydt"! Har selv været heldig ikke at have andet en plukveer før DAGEN...

Håber hun kommer snart!

Ja, det er netop det der med, at man når at få sine håb op, for de bare "aflyses". Iiih! Tak for krammet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.