Sådan lægger jeg en kage sammen..... Billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Dot D

Mette M skriver:

Kender du en side hvor der er opskrifter på forskellige kager?

Herinde, i kageklubbens opskrifter. Du kan evt skriv til Mariamiss6 og spørge om hun vil sende dig hendes kagehæfte, der er det hele i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Dot D

Stefanie8 skriver:

Hvor er den flot og fed idé at dele med os andre. Hvad koster det dig ca. at lave sådan en kage og hvor køber man alle de specielle ting til den?

Knus

Stefanie 

Jamen, prisen det er ca 12 - 15 kr pr person med kage, fyld,fondant, smørcreme, (strøm, vand) og pynt. Nogle gange mere andre mindre 

Hvad kalder du de specille ting? udstikkere og sådan? for så er det hovedsagligt hos dinkage.dk

Anmeld

30. september 2011

bullerbassen

Dot D skriver:

Selvfølgelig

Jeg vil glæde mig til at se, hvad du får lavet

hi hi det vil jeg også  nu er de gemt så må vi se om jeg tør kaste mig ud i det

Anmeld

30. september 2011

1000Ben

Dot D skriver:

Jamen, prisen det er ca 12 - 15 kr pr person med kage, fyld,fondant, smørcreme, (strøm, vand) og pynt. Nogle gange mere andre mindre 

Hvad kalder du de specille ting? udstikkere og sådan? for så er det hovedsagligt hos dinkage.dk

Mange tak for svar. Jeg har nemlig overvejet at prøve at lave en kage til min søns 4 års fødselsdag, men bliver jo nok lige nødt til at øve mig lidt først, he he 

Anmeld

30. september 2011

Dot D

Stefanie8 skriver:

Mange tak for svar. Jeg har nemlig overvejet at prøve at lave en kage til min søns 4 års fødselsdag, men bliver jo nok lige nødt til at øve mig lidt først, he he 

Det var så lidt. Jeg synes, du skal prøve, det er vildt hyggeligt og sjovt...

Jeg har lavet kage hele dagen i dag, en "nøglekage", en 85 års fødselsdagskage, en bryllupskage og nu skal jeg lige lave en KungFu Panda kage

En rigtig hyggedag

Anmeld

16. oktober 2011

Lou87

Så lige denne smarte tråd du har oprettet
Det må jeg prøve næste gang..

Jeg tænkte på om du ville dele opskriften på kagebundene - for den ser da også bare SÅ lækker ud ?
Og evt også hvordan du laver dit fyld ?? For det bliver tit for flydende for mig.. øv!

Anmeld

18. oktober 2011

igt

Er jeg den eneste der kun kan se de 3 af billederne ?

Anmeld

19. oktober 2011

Ansemusen

Dot D skriver:

Det er smørcremen, den holder moussen inde i kagen, og det er meget nemmere at smøre op

FEDT tip!!!  Kommer du så lige kagen på køl i kort tid, efter at du har lavet den kant rundt med smørcreme, så den er mere fast og holder formen, når du smørrrer moussen på?

Anmeld

21. oktober 2011

Dot D

Ansemusen skriver:

FEDT tip!!!  Kommer du så lige kagen på køl i kort tid, efter at du har lavet den kant rundt med smørcreme, så den er mere fast og holder formen, når du smørrrer moussen på?

Nej, det gør jeg ikke. Jeg lægger moussen i med det samme. Det kan hænde, at kanten vælter, men så rejser jeg den op med en kniv

Anmeld

21. oktober 2011

Dot D

igt skriver:

Er jeg den eneste der kun kan se de 3 af billederne ?

Der er i hvert fald lige lidt flere end tre. Har ikke nogen idé om hvorfor du ikke kan se dem alle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.