Sådan lægger jeg en kage sammen..... Billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Mette M

Hvor køber i alle de ting og indgredienser i bruger og hvor finder i opskrifterne? Kunne godt tænke mig at prøve at lave sådan en kage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Sommersko

Dot D skriver:

Det er smørcremen, den holder moussen inde i kagen, og det er meget nemmere at smøre op

Fedt - det har jeg aldrig tænkt på. Det skal helt klart prøves næste gang.

Anmeld

30. september 2011

sara-m

rigtig flot kage. hvor køber man det der hvide du ligger ovenpå kagen, det har jeg tit tænkt over...?

Anmeld

30. september 2011

Dot D

Mette M skriver:

Hvor køber i alle de ting og indgredienser i bruger og hvor finder i opskrifterne? Kunne godt tænke mig at prøve at lave sådan en kage.

Jeg køber det meste hos dinkage.dk og hos to kageforretninger i Randers. Ellers lidt på nettet f.eks fra Holland engang i mellem

Det er bare at gå igang, du kan jo godt beklæde en ganske almindelig chokoladekage første gang, for at prøve, og så prøve med fyld senere

Anmeld

30. september 2011

Dot D

A.S. skriver:

Fedt - det har jeg aldrig tænkt på. Det skal helt klart prøves næste gang.

Det gør det hele meget nemmere

Anmeld

30. september 2011

Dot D

sara-m skriver:

rigtig flot kage. hvor køber man det der hvide du ligger ovenpå kagen, det har jeg tit tænkt over...?

Tak for det

Jeg køber mit fondant hos The og Kaffehuset i Randers og hos Specialkøbmanden i Århus

Anmeld

30. september 2011

bullerbassen

Dot D skriver:

Der er mange, der har spurgt, hvordan man lægger kagerne samme. Så i dag da jeg skulle lave en kage, tog jeg billeder undervejs, så kan I se, hvordan jeg gør 

Hermed en masse billeder, håber I kan bruge det til noget

Også et af det færdige resultat

Sejt du lige deler  ud - vil gemme billederne , hvis jeg en dag gør alvor af mine tanker om at prøve dette  

Anmeld

30. september 2011

Mette M

Dot D skriver:

Jeg køber det meste hos dinkage.dk og hos to kageforretninger i Randers. Ellers lidt på nettet f.eks fra Holland engang i mellem

Det er bare at gå igang, du kan jo godt beklæde en ganske almindelig chokoladekage første gang, for at prøve, og så prøve med fyld senere

Kender du en side hvor der er opskrifter på forskellige kager?

Anmeld

30. september 2011

1000Ben

Dot D skriver:

Der er mange, der har spurgt, hvordan man lægger kagerne samme. Så i dag da jeg skulle lave en kage, tog jeg billeder undervejs, så kan I se, hvordan jeg gør 

Hermed en masse billeder, håber I kan bruge det til noget

Også et af det færdige resultat

Hvor er den flot og fed idé at dele med os andre. Hvad koster det dig ca. at lave sådan en kage og hvor køber man alle de specielle ting til den?

Knus

Stefanie 

Anmeld

30. september 2011

Dot D

bullerbassen skriver:

Sejt du lige deler  ud - vil gemme billederne , hvis jeg en dag gør alvor af mine tanker om at prøve dette  

Selvfølgelig

Jeg vil glæde mig til at se, hvad du får lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.