Flyverdragter, endnu engang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

Lise

dorthemus skriver:

Arh der er nogle forespørgsler og løse aftaler rundt om i byen...men intet nedfældet på papir

Nu begynder jeg at hælde til 80...for filan da!!  Har tænkt mig at byde på en brugt. Så må jeg sgu købe en større hvis behovet er til det

Jeg købte en brugt, så kunne jo ikke se og prøve den inden... men til gengæld kostede den heller ikke en jetjager

Tror sgu jeg må finde en i 80 også. Det er jo synd hvis han skal sjokke rundt i kæmpedragten og fryse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

dorthemus

Lise skriver:

Jeg købte en brugt, så kunne jo ikke se og prøve den inden... men til gengæld kostede den heller ikke en jetjager

Tror sgu jeg må finde en i 80 også. Det er jo synd hvis han skal sjokke rundt i kæmpedragten og fryse

Lige nu sjokker Runa slet ikke...hun går stadig ikke!

Det blir en 80...tror jeg nok

Anmeld

18. september 2011

Lou87

dorthemus skriver:

Min datter på snart 16 måneder er en bette størrelse på bare 76 cm og 10 kg...jeg er i tvivl om hvilken str. jeg skal købe. Jeg hælder til 86 fordi vinteren måske igen blir lang, så det vil være godt med én der holder hele sæsonen

Omvendt så har hun været en str. 80 siden april og er heller ikke vokset i længden siden hun blev målt ved 1 års undersøgelsen. Og en del af hendes bukser skal jeg lave ombuk på i benene.

SÅ hvad skal jeg vælge: 80 eller 86 og hvilke modeller er store og hvilke er små

Synes også det var lidt svært, men jeg har dog købt nu

Liva er ca 77 cm og vejer 9,5 kg..
Jeg har købt 80 til hende, både en molo flyverdragt som jeg synes er normal i str ligesom tøjet.
Og så har jeg købt et todelt sæt fra H&M, også normal str.

Hun er også kun li begyndt og bruge sit 80er tøj nu.
Synes hun har svømmet i det før, såå..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.